Błąd SRS-dziwny przypadek
Moderator: Dziki Mar
- jaro30
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
- VIN:
- Lokalizacja: Iceland
Błąd SRS-dziwny przypadek
A więc tak,historia mojej kontrolki SRS wyglądała następująco:jakieś trzy miesiące temu jadąc se na pełnym luzie zauważyłem że zapaliła mi się kontrolka SRS z napisem na wyświetlaczu SRS-RESTRAINT SYSTEM SERVICE,trochę zaniepokoiłem się tym komunikatem zatrzymałem auto zgasiłem silnik po czym go uruchomiłem ponownie.Pomogło,kontrolka zgasła i dalej cieszyłem się jazda.Po kilku dniach kontrolka znowu pojawiła się samoistnie po czym gasła.Na dzień dzisiejszy kontrolka pali się non-stop przy czym z moich obserwacji wynika iż jeśli miejsce pasażera jest zajęte problem znika kontrolka gaśnie i wszystko jest ok.Dodam że moja jest z pewnego zródła i nie jest to egzemplarz dzwonowany.Nad matami w siedzeniach też dumałem,wydaje mi się że są dobre bo gdy pasy nie są zapięte to pojawia się brzęczyk oraz komunikat o nie zapiętych pasach po stronie kierowcy jak i pasażera.Podłączenia pod siedzeniami też sprawdzałem i wygląda na to że jest ok.Drodzy koledzy czekam na wasze pomysły co może być nie tak,co jest tego przyczyną.Pozdrawiam Jarek.
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- jaro30
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
- VIN:
- Lokalizacja: Iceland
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- jaro30
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
- VIN:
- Lokalizacja: Iceland
- bienn
- VIP
- Posty: 38
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 11:10
- VIN:
- Lokalizacja: lubuskie
- jaro30
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
- VIN:
- Lokalizacja: Iceland
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- jaro30
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
- VIN:
- Lokalizacja: Iceland
V126,Dam sobie jedną szanse i spróbuje grzebnąć tam o własnych siłach jak nic nie wypali cisne na servis
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2010, o 20:47 przez jaro30, łącznie zmieniany 1 raz.
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
- kimiszakul
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 5 sie 2009, o 23:46
- VIN:
- Lokalizacja: Essex UK
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
Tak się składa, że też wymieniałem radio i musiałem odpiąć kostkę od panelu po czym pokazał się taki właśnie komunikat. Odpowiedzialna kostka za to, znajduje się obok przycisku od świateł awaryjnych (oczywiście po wewnętrznej stronie panelu). Warto sprawdzić to, ponieważ z kostkami różnie bywa...
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- jaro30
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
- VIN:
- Lokalizacja: Iceland
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Ten akurat sam zniknie.V126 pisze:lukzlo22 czy kluczyk był w stacyjce w tym czasie? Jeśli tak, to pojawił się błąd, który trzeba skasować. Jeżeli jest problem z kostką, to trzeba najpierw go wyeliminować, a później skasować błąd. On sam nie zniknie.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
Kluczyk był w stacyjce bo potrzebowałem przełączyć dźwignię biegów, a potem zapomniałem go wyjąć. Ale na szczęście po złożeniu wszystkiego i podpięciu kostki, błędu już nie było.kSmuk pisze:Ten akurat sam zniknie.V126 pisze:lukzlo22 czy kluczyk był w stacyjce w tym czasie? Jeśli tak, to pojawił się błąd, który trzeba skasować. Jeżeli jest problem z kostką, to trzeba najpierw go wyeliminować, a później skasować błąd. On sam nie zniknie.
pozdro
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211