Błąd SRS

Moderator: Dziki Mar

tata4338
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 1 kwie 2010, o 20:32
VIN:
Lokalizacja: Żary woj.Lubuskie

Aribag

Post autor: tata4338 »

Witam.Przy otwarciu drzwi od strony pasażera zapala mi sie kontrolka na desce rozdzielczej airbaga i zapala sie SRS. :mb:
C 220 CDI manual 2005 Sedan Elegance WDB 2030081F705286
marek grunenberg
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marek grunenberg »

Może to tendencyjne,ale niestety musisz podpiąć pod SD i dowiesz się wszystkiego. Komputer prawdę Ci powie :usmiech: bo za dużo by pisać i strzelać przyczynę. Pozdrawiam.
C 200 CDI 2004
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

tata4338 musisz mieć uszkodzony kabel od poduszki, a uszkodzenie polega pewnie na przetarciu izolacji przejściu z nadwozia do drzwi.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
tata4338
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 1 kwie 2010, o 20:32
VIN:
Lokalizacja: Żary woj.Lubuskie

Post autor: tata4338 »

też tak mi się wydaje ze to jest uszkodzony kabel,albo czujnik.ps.czy w drzwiach też jest czujnik aribagu? :mb:
Ostatnio zmieniony 3 lis 2010, o 18:49 przez tata4338, łącznie zmieniany 1 raz.
C 220 CDI manual 2005 Sedan Elegance WDB 2030081F705286
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

W drzwiach nie ma czujnika, ale jest poduszka i do zapalnika biegną przewody, które musiały się uszkodzić. Komputer wykrył to uszkodzenie i sygnalizuje w postaci błędu.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
tata4338
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 1 kwie 2010, o 20:32
VIN:
Lokalizacja: Żary woj.Lubuskie

Post autor: tata4338 »

V126 to w takim razie co radzisz?czy podpiąc sie pod kompa?
Ostatnio zmieniony 3 lis 2010, o 19:16 przez tata4338, łącznie zmieniany 1 raz.
C 220 CDI manual 2005 Sedan Elegance WDB 2030081F705286
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Radzę zdjąć boczek z drzwi, zdjąć próg, i ten kawałek osłony, obok nóg pasażera co osłania tą część karoserii od wewnątrz gdzie dochodzą te przewody. Niczego nadzwyczajnego tam nie zobaczysz, bo przetartą izolację kabli. Porządne zaizolowanie, później podłączenie pod kompa i skasowanie błędu. Podłączenie pod komputer teraz pokaże zwarcie na obwodzie poduszki i tyle.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Jeszcze jest druga opcja. Że "odlutował się" opornik :rotfl:
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Zdjęcie okładziny drzwi wszystko nam ujawni.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

V126 pisze:Zdjęcie okładziny drzwi wszystko nam ujawni.
O stary. Nie znasz pomysłowości rodaków. Oporniczek może być .... wszędzie. Od modułu SRS począwszy, na wnętrzu airbaga skończywszy. Wywalonego oczywiście. Oby było inaczej.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ale widać będzie, czy poducha cała, jeśli tak, to opornika nie będzie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Matti_no
VIP
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2015, o 15:39
VIN:
Lokalizacja: Bergen. Norwegia

Post autor: Matti_no »

hejka podepne sie pod temat. sytuacja taka. pomyslalem sobie a zmienie podswietlenie zegarow. wyjalem zegarek. ale musialem kierowniczka ruszyc wiec kluczyk wsadzilem do stacyjki. zrobilem co mialem zrobic wpialem zegarek wcisnolem i odpalilem autko. a tu bach mnie po oczach czerwona kontrolka srs. czy ktos ma pomysla jak to sie stalo. i co zrobic. z gory dzieki za pomoc.
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY



WDB2037351A213684
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Zegary mistrzu w 203 to coś jak jedna z centralek sterujących tak na skróty i każda taka czynność przy ich braku wygeneruje Ci błąd systemu, tak jak wypiecie kabla poduszki czy innych systemów bezpieczeństwa. Teraz szukaj kogoś z sd i kilka sekund będzie po problemie i nigdy nie wkładaj klucza do stacyjki jak grzebiesz przy kabelkach. :tak:
Ostatnio zmieniony 15 sie 2015, o 20:43 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
Matti_no
VIP
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2015, o 15:39
VIN:
Lokalizacja: Bergen. Norwegia

Post autor: Matti_no »

no i cacy. dzieki za info. to chcialem uslyszec. pozdrawiam
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY



WDB2037351A213684
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Sprawdź tylko czy wszystko co masz w zegarkach działa przy okazji. :tak:
CL203 WDB2037461A802397
ODPOWIEDZ

Wróć do „Airbagi”