Komunikat SRS RESTRAINT STSTEM VISIW WORKSHOP
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 26
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 09:33
- VIN:
- Lokalizacja: Augustów
Komunikat SRS RESTRAINT STSTEM VISIW WORKSHOP
Witka. Czy ktoś spotkał się z takim komunikatem RESTRAINT STSTEM VISIW WORKSHOP i dodatkowo świeci sie kontrolka SRS
Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, o 11:08 przez tribal, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 sedan 270 CDI 2003r.
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
-
- VIP
- Posty: 26
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 09:33
- VIN:
- Lokalizacja: Augustów
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 mar 2008, o 23:45
- VIN:
- Lokalizacja: głogów
miałem tak samo
Miałem podobną sytuację, gdyż miałem autko puknięte i wystrzelone dwie poduchy, wstawiłem nowy sensor i błąd także się pokazał dokładnie jak u kolegi RESTRAINT STSTEM VISIW WORKSHOP - jednakże nie obyło się bez podpięcia PC kabla, pokazał mi problem z pasami kierowcy, po oczyszczeniu przewodów i wtyknięciu kostki od pasów ponownie i restarcie przez kabel SRS-a kontrolka zapala sie prawidłowo i po chwili sama gaśnie. Także kolego nie obejdziesz się od interfejsu.
c220 cdi 110 kW 05r elegance
- bojar
- VIP
- Posty: 164
- Rejestracja: 1 lis 2007, o 13:05
- VIN:
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Witam,
nie mam pojęcia, czy w naszych w203 jest coś takiego, jak mata wyczuwająca fotelik dla dziecka? Bo ojciec w E-klasse W211 ma taki przypadek, że kiedyś na siedzeniu miał zamontowane takie koraliki (zamiast porowca) - niby, że takie dla zdrowia są. I przez to zepsuła mu się właśnie ta mata, która rozpoznaje zamontowany fotelik i wyłącza przednią poduchę... orientuje się ktoś, czy w w203 też jest coś takiego?
tribal, myślę, że zamiast kombinować ze stykami itp. i zamiast spędzać godziny na zastanawianiu się, pojedź do ASO i tam Ci podłączą pod kompa i wszystko powiedzą- nie musisz przecież nic naprawiać... a zapłacisz góra 100 zl. - będziesz przynajmniej coś wiedział... a tak, to spędzisz dużo czasu na kombinowaniu, a potem okaże się, że to na marne, bo zepsute było coś innego...
Pozdro!
nie mam pojęcia, czy w naszych w203 jest coś takiego, jak mata wyczuwająca fotelik dla dziecka? Bo ojciec w E-klasse W211 ma taki przypadek, że kiedyś na siedzeniu miał zamontowane takie koraliki (zamiast porowca) - niby, że takie dla zdrowia są. I przez to zepsuła mu się właśnie ta mata, która rozpoznaje zamontowany fotelik i wyłącza przednią poduchę... orientuje się ktoś, czy w w203 też jest coś takiego?
tribal, myślę, że zamiast kombinować ze stykami itp. i zamiast spędzać godziny na zastanawianiu się, pojedź do ASO i tam Ci podłączą pod kompa i wszystko powiedzą- nie musisz przecież nic naprawiać... a zapłacisz góra 100 zl. - będziesz przynajmniej coś wiedział... a tak, to spędzisz dużo czasu na kombinowaniu, a potem okaże się, że to na marne, bo zepsute było coś innego...
Pozdro!
Pozdro dla wszystkich!
album_personal.php?user_id=49
C-KLASSE W203, 220 CDI, CLASSIC
E-klasse w211 320 CDI Avantgarde
album_personal.php?user_id=49
C-KLASSE W203, 220 CDI, CLASSIC
E-klasse w211 320 CDI Avantgarde
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 18 lut 2008, o 22:35
- VIN:
- Lokalizacja: WWA
Bojar,
W w203 przynajmniej moim (po lifcie, 2004 r) z fotelikiem jest tak. Poduszka pasazera wylacza sie po zamontowaniu orginalnego fotelika dzieciego made by Mercedes Benz. Laczy sie on (nie wiem czy po kablu czy bezprzewodowo) z komputerem auta i system wylacza w ten sposob puduszke pasazera - swieci sie wtedy kontrolka passager aribag off (u mnie jest pod wlacznikiem swiatel awaryjnych na srodku konsoli) - jest to wylacznie kontrolka nie wylacznik.
Natomiast oba przednie fotele maja maty naciskowe zeby system wiedzial czy ktos siedzi, i jesli sie nie ma zapietych pasow drze sie wtedy brzeczyk pasow i swieci kontrolka nie pasow na zegarach
Nie mam pojecia czy koraliki mogo to zniszczyc. Ja mam skore ( ) wiec nic nie zakladam. Bo dodatkowo wentylowana ( )
W w203 przynajmniej moim (po lifcie, 2004 r) z fotelikiem jest tak. Poduszka pasazera wylacza sie po zamontowaniu orginalnego fotelika dzieciego made by Mercedes Benz. Laczy sie on (nie wiem czy po kablu czy bezprzewodowo) z komputerem auta i system wylacza w ten sposob puduszke pasazera - swieci sie wtedy kontrolka passager aribag off (u mnie jest pod wlacznikiem swiatel awaryjnych na srodku konsoli) - jest to wylacznie kontrolka nie wylacznik.
Natomiast oba przednie fotele maja maty naciskowe zeby system wiedzial czy ktos siedzi, i jesli sie nie ma zapietych pasow drze sie wtedy brzeczyk pasow i swieci kontrolka nie pasow na zegarach
Nie mam pojecia czy koraliki mogo to zniszczyc. Ja mam skore ( ) wiec nic nie zakladam. Bo dodatkowo wentylowana ( )
-
- VIP
- Posty: 40
- Rejestracja: 16 paź 2007, o 20:20
- VIN:
- Lokalizacja: london
podczepię się pod temat
od jakiegoś czasu pojawiał mi się wyżej wspomniany komunikat i to tylko wtedy jak ktoś siedział na siedzeniu pasażera po podłączeniu pod komputer okazało się ,że wyżej wspomniana mata naciskowa jest do wymiany. Czy ma ktoś może informacje jaki jest koszt wymiany tego ?? W Londynie chcą za to 350 funtów Jeśli w Polsce byłoby taniej to nie naprawiałbym tego tutaj tylko poczekałbym 2 miesiące aż będę w Polsce. Z góry dzieki, Pozdrawiam
od jakiegoś czasu pojawiał mi się wyżej wspomniany komunikat i to tylko wtedy jak ktoś siedział na siedzeniu pasażera po podłączeniu pod komputer okazało się ,że wyżej wspomniana mata naciskowa jest do wymiany. Czy ma ktoś może informacje jaki jest koszt wymiany tego ?? W Londynie chcą za to 350 funtów Jeśli w Polsce byłoby taniej to nie naprawiałbym tego tutaj tylko poczekałbym 2 miesiące aż będę w Polsce. Z góry dzieki, Pozdrawiam
S203 220 CDI ASB `05
E65 730D Sport `03
E65 730D Sport `03
-
- VIP
- Posty: 36
- Rejestracja: 10 sty 2008, o 08:25
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
fotel pasażera ma system ISOfix, i to złacze wykrywa fotelik, to poprostu standard mocowania, i nie tylko orginalne foteliki MB, ale wszystkie z ISOfixem beda pasowaccristoo pisze:Laczy sie on (nie wiem czy po kablu czy bezprzewodowo) z komputerem auta i system wylacza w ten sposob puduszke pasazera - swieci sie wtedy kontrolka passager aribag off (u mnie jest pod wlacznikiem swiatel awaryjnych na srodku konsoli) - jest to wylacznie kontrolka nie wylacznik.
Pozdrawiam
Marcin
180 K SportCoupe '04
- MrBrown
- VIP
- Posty: 628
- Rejestracja: 29 lut 2008, o 02:40
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
seb:
miałem takie same objawy, mata pasażera do wymiany.
Koszt maty około 600zł, plus robocizna w MB Broler (cały fotel do roztapicerowania)
Rozmawiałem z serwisantami na ten temat, mówili że właśnie koraliki mogą zepsuć matę, bo wywierają bardzo duży nacisk punktowy i niszczą sensory.
Można też je zniszczyć, np. mocno naciskając kolanem na siedzisko (np. sięgasz po coś przez drzwi pasażera i prawie cały ciężar ciała opierasz kolanem na siedzisku).
Cóż, takie czasy, że nawet po fotelach nie możemy sobie poskakać
miałem takie same objawy, mata pasażera do wymiany.
Koszt maty około 600zł, plus robocizna w MB Broler (cały fotel do roztapicerowania)
Rozmawiałem z serwisantami na ten temat, mówili że właśnie koraliki mogą zepsuć matę, bo wywierają bardzo duży nacisk punktowy i niszczą sensory.
Można też je zniszczyć, np. mocno naciskając kolanem na siedzisko (np. sięgasz po coś przez drzwi pasażera i prawie cały ciężar ciała opierasz kolanem na siedzisku).
Cóż, takie czasy, że nawet po fotelach nie możemy sobie poskakać
'01 C32 AMG Carlsson CK32 RS - sprzedany
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...
-
- VIP
- Posty: 40
- Rejestracja: 16 paź 2007, o 20:20
- VIN:
- Lokalizacja: london
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 4 paź 2009, o 21:04
- VIN:
- Lokalizacja: łódź
SRS restraint system visit workshop
Witam Was wszystkich. od tygodnia stałem sie posiadaczem Mb w203 cdi z 2002r w kombiaku.
dzis rano po odpaleniu auta, pokazał mi sie komunikat na wyświetlaczu "restraint system visit workshop" -SRS.
może ktoś z was miał podobną sytuację i wie o co chodzi ?
pozdrawiam
maciek
dzis rano po odpaleniu auta, pokazał mi sie komunikat na wyświetlaczu "restraint system visit workshop" -SRS.
może ktoś z was miał podobną sytuację i wie o co chodzi ?
pozdrawiam
maciek
Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, o 11:01 przez łysy1975, łącznie zmieniany 1 raz.
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
System SRS to zestaw pasów pirotechnicznych i poduszek Airbagu.Z Twoją MB niestety
należy pofatygować się na komputer, żeby odczytać błąd, usunąć go i skasować z komputera
auta.Podłączenie pod komputer 80-200zł.
Przy okazji wpadnij do naszej "przywitalni".
należy pofatygować się na komputer, żeby odczytać błąd, usunąć go i skasować z komputera
auta.Podłączenie pod komputer 80-200zł.
Przy okazji wpadnij do naszej "przywitalni".
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
-
- VIP
- Posty: 95
- Rejestracja: 30 kwie 2008, o 22:30
- VIN:
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
U mnie też pojawił sie ten komunikat. Powodem była wysunięta wtyczka pod tylna kanapą. Niestety dowiedziałem się o tym w MB i kosztowało mnie to 198PLN. Nawet jak znajdziesz przyczynę to i tak musz jechać na komputer, aby skasować kontrolkę.
www.automelodia.pl - Instalacje car audio, systemy GPS - ZAPRASZAM !
Mercedes-Benz C180
Rok produkcji: 2002
Mercedes-Benz C180
Rok produkcji: 2002