znalazłem emulator :( pod siedzeniem
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 344
- Rejestracja: 28 sty 2011, o 13:30
- VIN:
- Lokalizacja: B-Biala/Bedzin
Tak czy inaczej ingerujesz w system odpowiedzialny za bezpieczenstwo. Czyli emulator daje informacje, ze na siedzeniu pasazera siedzi ktos caly czas i wtedy poduszka dziala... Tylko dlaczego, mimo to nie dziala kontrolka zapiecia pasow bezpieczenstwa pasazera?? Przeciez, skoro system "mysli" ze pasazer siedzi, to chyba powienien ostrzegac przed niezapietymi pasami?? Czyli jeszcze gorzej... Nie zwrocisz uwagi, ze pasazer nie zapial pasow, kolizja z pozoru niegrozna a pasazerowi jadacemu bez pasow poduszka strzeli w twarz... Boje sie pomyslec o konsekwencjach...
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, o 10:56 przez korzen, łącznie zmieniany 1 raz.
S203 200CDI 2004 lift 152KM&338Nm SPRZEDANY
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
-
- VIP
- Posty: 1175
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 10:32
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- VIP
- Posty: 344
- Rejestracja: 28 sty 2011, o 13:30
- VIN:
- Lokalizacja: B-Biala/Bedzin
-
- VIP
- Posty: 1175
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 10:32
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- VIP
- Posty: 344
- Rejestracja: 28 sty 2011, o 13:30
- VIN:
- Lokalizacja: B-Biala/Bedzin
Czyli tak jak napisales, operacja totalnie bez sensu... Koszt elektryka, emulatora plus SD... To taki tuning chyba Drozej niz mata z allegro, ale dodanie czegos od siebie jest bezcenne
S203 200CDI 2004 lift 152KM&338Nm SPRZEDANY
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sygnał z maty jest sinusoidalny.
Fotel "zajęty" i "wolny" ma inny przebieg sinusoidy.
Układ z usterką któregoś komponentu w przypadku wykrycia zderzenia powinien odpalić wszystko co może (pomijając usterkę modułu SRS).
W przypadku emulatora maty powinien być sygnał zajętości w taki wypadu wystrzeli nawet jeśli nikt na tym miejscu nie siedzi , jeśli jest inny poduszka ma prawo nie wystrzelić. Chyba, że będzie zapięty pas bezpieczeństwa ( tu już gdybanie)
Zbiór zależnych jest zbyt duży aby polemizować.
Czy jest sens zakładać modulator jeśli wynik jest niejasny i koszty wypadku są de facto dużo większe
Fotel "zajęty" i "wolny" ma inny przebieg sinusoidy.
Układ z usterką któregoś komponentu w przypadku wykrycia zderzenia powinien odpalić wszystko co może (pomijając usterkę modułu SRS).
W przypadku emulatora maty powinien być sygnał zajętości w taki wypadu wystrzeli nawet jeśli nikt na tym miejscu nie siedzi , jeśli jest inny poduszka ma prawo nie wystrzelić. Chyba, że będzie zapięty pas bezpieczeństwa ( tu już gdybanie)
Zbiór zależnych jest zbyt duży aby polemizować.
Czy jest sens zakładać modulator jeśli wynik jest niejasny i koszty wypadku są de facto dużo większe
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lut 2009, o 14:12
- VIN:
- Lokalizacja: Pszczyna
Panowie poprawka mam wypiety jeden przewod i to jest przewod od maty ten drugi był od podgrzewania fotela poprostu elektryk zapomnial go wpiąć ale to nic mam wypiety przewod od maty nie ma tam żadnego emulatora jak przekrecam kluczyk nie ma pasazera swieci sie pod awaryjnymi airbag off i za chwile zgasnie jak ktos usiadzie na miejscu pasazera nie zapnie pasow to pojawia sie sygnal o nie zapieciu i kontrolka na liczniku czyli wszystko jak powinno byc i to bez emulatora i bez maty wiec jak dla mnie elektryk bardzo dobry choc nie wiem jak to zrobił.