Problem z kluczykami
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 11:17
- VIN:
- Lokalizacja: Polska, Nowy Sącz
Auto nie reaguje na kluczyk
Od jakiegoś czasu mam problem z moim w203 1.8 kompressor.
1. Po wyłączeniu samochodu po chwili włączały się światła kierunkowskazów i sobie migały.
2. Po jakimś czasie nie zareatagował na kluczyk, po próbie otwarcia z ręcznego klucza uruchamiał się alarm. Wymieniłem baterię w kluczach i nic.
3. Okazało się, że stacyjka była uszkodzona - wymieniłem stacyjkę i po 3 dniach stania auta okazało się że akumulator padł.
4. Wymieniłem akumulator i dalej to samo.
5. OKazało się, że jakiś odbiornik pobiera prąd z akumulatora
6. Po ponownej naprawie znowu okazało się że znowu stacyjka zepsuta i znowu ją wymieniłem
7. Teraz samochód się otwiera z kluczyka natomiast odpala dopiero po 3 próbie przekręcenia w stacyjce.
Czy mechanik robi sobie przysłowiowe jaja? Czy miał już ktoś taki problem?
Bardzo proszę o pomoc bo już 5 miesięcy się z tym męczę...
Pozdrawiam.
1. Po wyłączeniu samochodu po chwili włączały się światła kierunkowskazów i sobie migały.
2. Po jakimś czasie nie zareatagował na kluczyk, po próbie otwarcia z ręcznego klucza uruchamiał się alarm. Wymieniłem baterię w kluczach i nic.
3. Okazało się, że stacyjka była uszkodzona - wymieniłem stacyjkę i po 3 dniach stania auta okazało się że akumulator padł.
4. Wymieniłem akumulator i dalej to samo.
5. OKazało się, że jakiś odbiornik pobiera prąd z akumulatora
6. Po ponownej naprawie znowu okazało się że znowu stacyjka zepsuta i znowu ją wymieniłem
7. Teraz samochód się otwiera z kluczyka natomiast odpala dopiero po 3 próbie przekręcenia w stacyjce.
Czy mechanik robi sobie przysłowiowe jaja? Czy miał już ktoś taki problem?
Bardzo proszę o pomoc bo już 5 miesięcy się z tym męczę...
Pozdrawiam.
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Olsztyn, zrób stopkę z danymi auta inr VIN.
Poczytaj sobie ten temat viewtopic.php?p=115972&highlight=#115972 i zwróć uwagę co pisze Gerri ..... jak kluczyk współpracuje ze stacyjką. Napisz z jakiego rejonu jesteś.... bo ciężko Ci kogoś polecić jak nie wiadomo skąd jesteś. Jak mechanik nie ogarnia tematu, to może auto pokaż komuś innemu, kto jest biegły w MB i SD.
Poczytaj sobie ten temat viewtopic.php?p=115972&highlight=#115972 i zwróć uwagę co pisze Gerri ..... jak kluczyk współpracuje ze stacyjką. Napisz z jakiego rejonu jesteś.... bo ciężko Ci kogoś polecić jak nie wiadomo skąd jesteś. Jak mechanik nie ogarnia tematu, to może auto pokaż komuś innemu, kto jest biegły w MB i SD.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 mar 2012, o 22:19
- VIN:
- Lokalizacja: mława
-
- VIP
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 kwie 2012, o 02:06
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 11:17
- VIN:
- Lokalizacja: Polska, Nowy Sącz
-
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 mar 2012, o 22:19
- VIN:
- Lokalizacja: mława
- Scorpione
- VIP
- Posty: 116
- Rejestracja: 27 wrz 2014, o 20:34
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 11:17
- VIN:
- Lokalizacja: Polska, Nowy Sącz
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
A u jakiego partacza byłeś?
Mi kiedys też stacyjka padła to sie bodajże nazywa EZS i jeden gość mi wymienił i bangla że aż miło.
Mi kiedys też stacyjka padła to sie bodajże nazywa EZS i jeden gość mi wymienił i bangla że aż miło.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
-
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 mar 2012, o 22:19
- VIN:
- Lokalizacja: mława
Olsztyn spakuj stacyjkę i podeślij wszystko sprawdzę i poprawię za 2 dni masz stacyjkę u siebie .i jeszcze jedno czy jak wkładasz kluczyk to rygiel puszcza czy też nie, bo może być tak że musisz wysłać komplet z ryglem .lub zrób fotki rygla i ja ci wyślę swój to aby podstawisz .
Elektronika Samochodowa Mława
kodowanie skrzyń biegów 7 g tronic
Naprawa Stacyjek Rygli i Kluczy Mercedesa
Kodowanie Kluczy Mercedesa Nowych i Używanych
698 71 50 50
gg 818716
SKYPE hipollo
kodowanie skrzyń biegów 7 g tronic
Naprawa Stacyjek Rygli i Kluczy Mercedesa
Kodowanie Kluczy Mercedesa Nowych i Używanych
698 71 50 50
gg 818716
SKYPE hipollo
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lis 2014, o 00:30
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
Witajcie Koleżanki i Koledzy.
Nie chciałem zakładać nowego tematu, ponieważ wiele wątków jest podobnych jednakże w żadnym z nich nie doszukałem się takich samych objawów jak u mnie.
Po włożeniu kluczyka do stacyjki następuję dźwięk zwalnianego rygla, po czym przekręcam kluczyk. kontrolki się pojawiają i od razu gasną. Brak możliwości odpalenia auta. W sytuacji kiedy przekręcę kluczyk od razu na odpalenie, samochód odpala lecz komputer nic nie wyświetla, wskaźniki nie działają. Ogólnie nic nie działa. Słychać tylko szum wentylatora spod maski. Sytuacja ta ma miejsce za każdym razem kiedy chce odpalić samochód. Nieistotne czy ciepły czy zimny.
Kiedy chce odpalić MB to zazwyczaj spędzam przy tym około 10min czerwony ze złości. Za setnym razem zaskoczy. Dodam, że oba kluczyki reagują tak samo, baterie w nich nowe, oczka podczerwieni wyczyszczone, a bezpieczniki zdrowe.
Auto to w203 2.2CDI 2002r.
Za wszystkie rady, sugestie będę bardzo zobowiązany!
Pozdrawiam,
Damian
Nie chciałem zakładać nowego tematu, ponieważ wiele wątków jest podobnych jednakże w żadnym z nich nie doszukałem się takich samych objawów jak u mnie.
Po włożeniu kluczyka do stacyjki następuję dźwięk zwalnianego rygla, po czym przekręcam kluczyk. kontrolki się pojawiają i od razu gasną. Brak możliwości odpalenia auta. W sytuacji kiedy przekręcę kluczyk od razu na odpalenie, samochód odpala lecz komputer nic nie wyświetla, wskaźniki nie działają. Ogólnie nic nie działa. Słychać tylko szum wentylatora spod maski. Sytuacja ta ma miejsce za każdym razem kiedy chce odpalić samochód. Nieistotne czy ciepły czy zimny.
Kiedy chce odpalić MB to zazwyczaj spędzam przy tym około 10min czerwony ze złości. Za setnym razem zaskoczy. Dodam, że oba kluczyki reagują tak samo, baterie w nich nowe, oczka podczerwieni wyczyszczone, a bezpieczniki zdrowe.
Auto to w203 2.2CDI 2002r.
Za wszystkie rady, sugestie będę bardzo zobowiązany!
Pozdrawiam,
Damian
MB W203 2.2CDI 2002 r.
Saab 9-5 2.3t 2000 r.
Saab 9-5 2.3t 2000 r.
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lis 2014, o 00:30
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2015, o 15:52
- VIN: WDB2030061F167509
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kluczyk
Witam
Ostatnio wypralem sobie kluczyk ze spodniami. Wysuszylem tylko wyjołem baterie podczas suszenia teraz auto normalnie odpala ale mam problem bo nie dziala centralka z kluczyka. (Wnioskuje ze kluczyk sie rozprogramowal bo ludzie pisza ze na wymiane baterii jest 30s) próbowałem kombinację otwarcie i zamknięcie przez 6s ale nic. Ktoś miał podobną sytuację. Co radzicie ???
Ostatnio wypralem sobie kluczyk ze spodniami. Wysuszylem tylko wyjołem baterie podczas suszenia teraz auto normalnie odpala ale mam problem bo nie dziala centralka z kluczyka. (Wnioskuje ze kluczyk sie rozprogramowal bo ludzie pisza ze na wymiane baterii jest 30s) próbowałem kombinację otwarcie i zamknięcie przez 6s ale nic. Ktoś miał podobną sytuację. Co radzicie ???
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
Re: Kluczyk
Gdzieś słyszałem że włożenie go do stacyjki i trzymanie na jakieś pozycji przez jakiś czas około 30 min programuje go na nowo.
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265