Rozładowuje akumulator.Pomocy Pilne

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

SuruwaC220 pisze:Zauważyłem, że nie działa mi lampka w podświetleniu schowka, wymieniłem żarówkę i też nic, czy to ona może powodować zwarcie ?
Lampka ma ten sam obwod co gniazdo zapalniczki, jednak mysle ze przyczyna tkwi gdzie indziej. Mierz pobor miedzy bezpiecznikami, tak bedzie najszybciej.
piotr1970 pisze:e mam uszkodzony czujnik ciśnienia klimatyzacji mieści się z przodu auta pod zderzakiem i pytanie czy jest to możliwe , żeby czujnik pobierał 1 A ?
Na 90 % nie ma takiej mozliwosci, poniewaz na czujnik nie jest kladzione zadne napiecie. Zrob tak jak napisalem powyzej: amperomierz i kazdy obwod bezpiecznikowy.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
SuruwaC220
VIP
Posty: 292
Rejestracja: 4 cze 2011, o 17:04
VIN:
Lokalizacja: Busko Zdrój / ŁÓDŹ

Post autor: SuruwaC220 »

Wszystkie bezpieczniki wyciagane i zadnego efektu :( dzisiaj kolejna próba, w tym odepniemy radio. :placz:
W203 Kombi C220 Elegance 2002r.

[center]Pozdrowienia dla V126, Taczar'a, Mrbraindeath'a, Rumcajsa i Wszystkich fanów W203 przesyłam JA (:
Nowa mordka :D
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 619po.jpg/
[/center]
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

A kiedy ostatnio wyminiales akumulator? Byc moze juz nie trzyma pojemnosci, z tad ten problem.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2012, o 17:52 przez kSmuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
SuruwaC220
VIP
Posty: 292
Rejestracja: 4 cze 2011, o 17:04
VIN:
Lokalizacja: Busko Zdrój / ŁÓDŹ

Post autor: SuruwaC220 »

kSmuk pisze:A kiedy ostatnio wyminiales akumulator? Byc moze juz nie trzyma pojemnosci, z tad ten problem.
Ano podstawowe pytanie, akumulator Bosch, zakupiony 3 miesiące temu.
Dziś zostawiłem auto u elektryka, ponoć zrobi.. :rotfl:

Zauważyłem, że radio nie trzyma mi pamięci ustawień tonów :mysli:
W203 Kombi C220 Elegance 2002r.

[center]Pozdrowienia dla V126, Taczar'a, Mrbraindeath'a, Rumcajsa i Wszystkich fanów W203 przesyłam JA (:
Nowa mordka :D
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 619po.jpg/
[/center]
Awatar użytkownika
MFK
VIP
Posty: 40
Rejestracja: 13 wrz 2009, o 13:35
VIN:
Lokalizacja: Bolesławiec/Wrocław

Post autor: MFK »

Wiatm,

mam ten sam co koledzy poważej, przychodzę z rana a autko zero reakcji, nawet kluczyka nie można przekręcić. Akumulator totalnie rozładowany. Po naładowaniu akumulatora i próbie podłączenia klem posypały się iskry.

Pomiar prostym miernikiem wykazał bardzo duzy pobór prądu. Wyciąganie bezpieczników nie pomogło w lokalizacji usterki jednak podczas podłączania miernika było czasem słychac tykanie w przednich drzwiach od kierowcy, coś jakby przebicie.

Z tego co przeczytałem jeden z forumowiczów miał podobny problem i urządzeniem pobierającym prąd był sterownik drzwi. Przypuszczam że u mnie może być to samo, chciałbym go odłączyć i sprawdzić.

Moje pytanie jest następujące, gdzie znajduje się sterownik przednich lewych drzwi? Jest gdzieś w drzwiach czy gdzieś indziej? Kiedys rozkręcałem przednie drzwi ale nie rzucił mi się w oczy.
2001 Mercedes-Benz C270 CDI Elegance Silver Limo;)

viewtopic.php?p=39135#39135
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

SuruwaC220 pisze:Zauważyłem, że radio nie trzyma mi pamięci ustawień tonów :mysli:
Moze odepnij radio i sprawdz czy problem nadal bedzie wystepowal.
MFK pisze:Moje pytanie jest następujące, gdzie znajduje się sterownik przednich lewych drzwi?
W drzwiach pod poszyciem. Trzeba je odkrecic (instrukcja w dziale Zrob To Sam) i dostaniesz sie do niego. Ale zeby stwierdzic czy winny jest sterownik, nalezy wyjac po prostu jego bezpiecznik (jest on w skrzynce bezpiecznikowej w kabinie kierowcy) i bedziesz mial pewnosc czy to on czy nie.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
MFK
VIP
Posty: 40
Rejestracja: 13 wrz 2009, o 13:35
VIN:
Lokalizacja: Bolesławiec/Wrocław

Post autor: MFK »

W drzwiach pod poszyciem. Trzeba je odkrecic (instrukcja w dziale Zrob To Sam) i dostaniesz sie do niego. Ale zeby stwierdzic czy winny jest sterownik, nalezy wyjac po prostu jego bezpiecznik (jest on w skrzynce bezpiecznikowej w kabinie kierowcy) i bedziesz mial pewnosc czy to on czy nie.
A wie ktoś może który to bezpiecznik odpowiedzialny za drzwi? Sprawdzałem wszystkie po kolei, kiedy kolega trzymał miernik przy aku ale pobór prądu cały czas był. Wypadało by sprawdzić jeszcze raz tylko ten odpowiedzialny za drzwi, może coś źle przyłożył bo kable od miernika aż się grzały:P

Przy bezpiecznikach była oczywiście załączona instrucja niestety z niemieckim u mnie na bakier:/
2001 Mercedes-Benz C270 CDI Elegance Silver Limo;)

viewtopic.php?p=39135#39135
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

MFK pisze:Przy bezpiecznikach była oczywiście załączona instrucja niestety z niemieckim u mnie na bakier:/
Powinna być dwujęzyczna
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

W tym opisie: viewtopic.php?t=124

Bezpiecznik opisany jaki nr 1 w skrzynce bezpiecznikowej w przedziale pasazerskim.
MFK pisze:Sprawdzałem wszystkie po kolei, kiedy kolega trzymał miernik przy aku ale pobór prądu cały czas był.
Jak to trzymal? Przewod dodatni od multimiernika na klemie dodatniej, a przewod ujemny na zacisku? Tak sie nie mierzy, za duze ryzyko uszkodzenia elektroniki. Lepiej bedzie, jak wyciagal bedziesz kazdy bezpiecznik (przy wyjetych kluczykach oczywiscie) i wpinal przwody multimiernika miedzy oba bieguny bezpiecznika. Jezeli nic nie znajdziesz, obstawial bym zwarcie do masy (alternator, rozrusznik, podgrzewacz silnika).
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
MFK
VIP
Posty: 40
Rejestracja: 13 wrz 2009, o 13:35
VIN:
Lokalizacja: Bolesławiec/Wrocław

Post autor: MFK »

Jak to trzymal? Przewod dodatni od multimiernika na klemie dodatniej, a przewod ujemny na zacisku? Tak sie nie mierzy, za duze ryzyko uszkodzenia elektroniki. Lepiej bedzie, jak wyciagal bedziesz kazdy bezpiecznik (przy wyjetych kluczykach oczywiscie) i wpinal przwody multimiernika miedzy oba bieguny bezpiecznika. Jezeli nic nie znajdziesz, obstawial bym zwarcie do masy (alternator, rozrusznik, podgrzewacz silnika).
Zdjelismy kleme plusowa i podpielismy miernik tak jak to wczesniej opisał mugger. Pobór prądu był z tego co pamiętam bardzo duży ok. 10A. Dzisiaj zrobie tak jak mówisz i wepnę się między bieguny bezpiecznika od drzwi.
2001 Mercedes-Benz C270 CDI Elegance Silver Limo;)

viewtopic.php?p=39135#39135
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

10 A to dosc duze zwarcie. Wazne by szybko znalezc przyczyne, bo moze zrobic sie groznie.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
piotr1970
VIP
Posty: 182
Rejestracja: 24 mar 2010, o 10:51
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

ucieka prąd

Post autor: piotr1970 »

:hejka:
U mnie jest już dobrze okazało się , że wystarczyło odpiąć kostki pod fotelem od sterowania i jest :ok: Rano autko odpaliło bez problemu :rotfl: :hurra:
C klasa w203 2,0 kompressor 2002r 163KM bez LPG,oczywiście automat .
LECHIA i ŚLĄSK oooooooo !!!
Awatar użytkownika
taczar
VIP
Posty: 1333
Rejestracja: 17 lip 2010, o 09:41
VIN: WDB2030461F706379
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: taczar »

Żeby nie zakładać nowego tematu, umieszczę to tutaj.

Witam.
Mam chyba pecha, jeśli chodzi o doładowanie akumulatora....
Wczoraj dokonałem pomiaru w :mb: i po ostatnich mrozach wynik tylko 11,9V więc trzeba doładować. Zanim jednak podłączyłem prostownik, postanowiłem "odświeżyć" zaciski (klemy) i na nowo zabezpieczyć wazeliną techniczną. Starałem się to zrobić szybko i przerwa w zasilaniu trwała ok. dwie minuty. Wiedziałem, że po odłączeniu akumulatora, konieczne będzie ustawienie zegara i podnoszenie szyb, ale nie przypuszczałem, że "skasuję inspekcję". Po doładowaniu, podczas przekręcenia kluczyka w drugą pozycję (zapłon) pojawiają się "dwa klucze" i "Serwis B za 28 dni". Problem w tym, że do przeglądu B jest jeszcze ok. 8 kkm i wcześniej komputer dokładnie tyle wskazywał...Być może ta zmiana komunikatu nie ma związku z odłączeniem akumulatora, jednak nie przychodzi mi do głowy żadna inna przyczyna. Co o tym sądzicie :?:
WDB2030461F706379
MB. C180 Kompressor "ELEGANCE" (143KM) 2005r.
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

piotr1970 pisze:U mnie jest już dobrze okazało się , że wystarczyło odpiąć kostki pod fotelem od sterowania i jest
Chodzi Ci o modul pamieci?
taczar pisze:Być może ta zmiana komunikatu nie ma związku z odłączeniem akumulatora, jednak nie przychodzi mi do głowy żadna inna przyczyna. Co o tym sądzicie
Inspekcja zapala sie po przejechaniu 20.000 km lub co rok (365 dni). Komputer tam sobie co prawda koryguje w sobie liczbe dni i kilometrow, zaleznie od stylu jazdy. Jezeli ostatnia inspekcja byla ok. rok temu, a przez rok zrobiles tylko 12.000 km, to normalne ze sie zapala.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
SuruwaC220
VIP
Posty: 292
Rejestracja: 4 cze 2011, o 17:04
VIN:
Lokalizacja: Busko Zdrój / ŁÓDŹ

Post autor: SuruwaC220 »

taczar pisze:Żeby nie zakładać nowego tematu, umieszczę to tutaj.

Witam.
Mam chyba pecha, jeśli chodzi o doładowanie akumulatora....
Wczoraj dokonałem pomiaru w :mb: i po ostatnich mrozach wynik tylko 11,9V więc trzeba doładować. Zanim jednak podłączyłem prostownik, postanowiłem "odświeżyć" zaciski (klemy) i na nowo zabezpieczyć wazeliną techniczną. Starałem się to zrobić szybko i przerwa w zasilaniu trwała ok. dwie minuty. Wiedziałem, że po odłączeniu akumulatora, konieczne będzie ustawienie zegara i podnoszenie szyb, ale nie przypuszczałem, że "skasuję inspekcję". Po doładowaniu, podczas przekręcenia kluczyka w drugą pozycję (zapłon) pojawiają się "dwa klucze" i "Serwis B za 28 dni". Problem w tym, że do przeglądu B jest jeszcze ok. 8 kkm i wcześniej komputer dokładnie tyle wskazywał...Być może ta zmiana komunikatu nie ma związku z odłączeniem akumulatora, jednak nie przychodzi mi do głowy żadna inna przyczyna. Co o tym sądzicie :?:
Witaj taczar

Gdy miałem problem z uciekającym 1A kilkakrotnie rozładował mi się akumulator, oraz przy szukaniu usterki, ściągana była klema - nic takiego jak opisałeś wyżej nie miało miejsca.

Apropo tematu, w moim :mb: 1A kradł moduł GPS, jak powiedział mrbraindeath nie montowany fabrycznie w 203.

Pozdrawiam.
W203 Kombi C220 Elegance 2002r.

[center]Pozdrowienia dla V126, Taczar'a, Mrbraindeath'a, Rumcajsa i Wszystkich fanów W203 przesyłam JA (:
Nowa mordka :D
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 619po.jpg/
[/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”