Nawiew na nogi się nie domyka

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ermac20
VIP
Posty: 143
Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
VIN:
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Ermac20 »

no wlasnie przeprowadzalem. Dziwne, ze klapy same z siebie sie nie otwieraja a pod wplywem silnego podmuchu ulegaja i otwieraja sie w pelni. Potem sie nei zamykaja manualnie ale po ponownym wlaczeniu silnika jest juz ok.

[ Dodano: 2010-06-24, 15:06 ]
w czerwcu bede jechal do ASO w zwiazku z brakiem mocy wiec moze od razu cos znajda przy tym.
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Ermac20 pisze:Dziwne, ze klapy same z siebie sie nie otwieraja a pod wplywem silnego podmuchu ulegaja i otwieraja sie w pelni.
...nooooo to jak dla Ciebie prawa fizyki są dziwne :bravo:
nie wiem czy pamiętacie telewizory Rubin trzebabyło je pie....ć żeby działał :zly:
może spróbujcie :plask: :dokuczacz:
są dwie prawdy:
- jak coś nie działa jak należy tzn jest zepsute (ew. inne słowo na Z) i trzeba naprawić
- jak czegoś nie da się naprawić tzn że jest dobre :rotfl:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

TEORIA - wiemy wszystko, ale nic nie działa;
PRAKTYKA - wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego;
TEORIA Z PRAKTYKĄ - nic nie działa i nie wiemy dlaczego.
Pzdr Jannicki
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

mercfan, czyż nie jest życiowy ten cytat :?: :ok:
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

loneraider pisze:- jak coś nie działa jak należy tzn jest zepsute (ew. inne słowo na Z) i trzeba naprawić
- jak czegoś nie da się naprawić tzn że jest dobre
mercfan pisze:TEORIA - wiemy wszystko, ale nic nie działa;
PRAKTYKA - wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego;
TEORIA Z PRAKTYKĄ - nic nie działa i nie wiemy dlaczego.
Pzdr Jannicki
Do Was dodać Rumcajsa i możecie wydawać zbiór przysłów XXI wieku.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

jjanicki pisze:mercfan, czyż nie jest życiowy ten cytat :?: :ok:
Jak go czytam to czuje się jak u siebie w robocie, stoi czterech baranów nad samochodem, patrzą się w ten monitor od VAS'a i nic nie wiedzą :wysmiewacz:
Dość :offtopic:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Są autka w których akumulator można odłączyć bezkarnie.Zapiszą się oczywiście błędy, ale po obudzeniu ESP nie będą grały żadnej roli w działaniu układów.Są jednak i takie, które po takim zabiegu gubią nastawy systemu w liczniku.Zdarzały mi się egzemplarze ze zgubionym typem silnika i skrzyni.Często liczniki gubią wyposażenie i dane do systemu Asystenta przeglądów.
W kilku wypadkach w silnikach benzynowych sterowniki gubiły dane adaptacyjne i nie dawały się uruchomić.
Reasumując, aby nie jechać na SD, na wszelki wypadek nie odłączajcie jednak akumulatora bez systemu podtrzymania napięcia.Chyba że chcecie zostawić u mnie trochę kasy. :hejka:
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

noc, Ma rację. W szmelcwagenach co niektórych starszych po odłączeniu akumulatora przepustnicę trzeba na nowo adoptować bo zaczyna świrować...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

koledzy poratujcie mnie. Od wczoraj mam stuki w nawiewach po przekręceniu kluczyka. Chciałem zacząć od kalibracji klimy ale nie doczytałem które to przyciski się przytrzymuje.
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

przeczytaj cały temat
na bank kalibracja nic nie pomoże
a jeśli tak to na krótko
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
wredny
VIP
Posty: 363
Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: podlasie

Post autor: wredny »

Cóż ja mam podobny problem od ponad roku. Jeszcze za niego się nie zabrałem, bo przeraża mnie konieczność demontażu "kokpitu". Tutaj kalibracja nic nie da: nie zostanie ona zakończona. Niestety najpierw trzeba rozebrać a później dopiero wiadomo co to za element szwankuje. Stukanie ustąpi po pewnym czasie, ale nawiwe się sam nie nareperuje.
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

Piękne dzięki za rzeczowe info. Zastanawiam się tylko, czy skoro stuka w okolicy kierownicy to czy trzeba rozbierać cały kokpit czy wystarczy środkowe nawiewy, środkową ramkę (pseudodrewnianą) i plastik pod kierownicą czy faktycznie musi się skończyć na całym kokpicie.
A jest na to jakieś tanie lekarstwo- tzn. jakiś zestaw naprawczy??
Mam narazie kilka dni wolnego więc świerzbi mnie żeby to zrobić jeszcze przed jesienią zwłaszcza, że nie mam garażu.
Trochę mnie pocieszyłeś, że w końcu to przestanie stukać, zwłaszcza że każdego dnia jeżdżę na krótkich odcinkach i kilka razy dziennie gaszę i odpalam samochód.

Pozdrawiam serdecznie.
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
edzioszka
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 24 lis 2009, o 09:14
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: edzioszka »

Mój :mb: zupełnie zwariował :placz:

Nie włączały mi się nawiewy na nogi, ale z powodu $ olałem temat. Teraz jak włączę klimę to lewa strona fajnie chłodzi a prawa grzeje!!!
Znacie jakiegoś mechanika na terenie Rybnika bądź Katowic, który podjąłby się tematu?
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

Zastanawiam się jeszcze nad jednym, a mianowicie czy jeśli porozkręcam niezbędne elementy konsoli i poodpinam napotkane kości elektroniczne (np. zapalniczka, środkowy nawiew, podświetlenie konsoli, i nie wiem co jeszcze będzie konieczne) i jak już będę miał dostęp do środka konsoli to czy jak przekręcę kluczyk tak aby zaczął stukać i żebym mógł zlokalizować usterkę, to czy komputer nie nałapie jakichś błędów wynikających z odpięcia niektórych kości... :bezradny:
Lepiej wcześniej zapytać niż później kminić co dalej.
Zastanawiam się czy w ogóle nie zacząć od zakupu np. dwóch plastikowych dźwigienek.
Za wszelkie sugestie z góry serdeczne dzięki.
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

mackowski31 błędy połapie na 100%, ale niektóre pozostaną tylko w pamięci i nie wywołają bezpośrednich skutków (czasami od nadmiaru błędów w różnych modułach mogą szwankować inne rzeczy całkiem nie związane z nimi), ale jak odłączysz coś od SRS, to na 100% będziesz musiał jechać na komputer, żeby kasować błędy, bo kontrolki będą się świeciły. Pękniętą dźwignię zobaczysz gołym okiem. download.php?id=1051 Tutaj iceman pokazywał jak ją pokleił i tu gdzie było klejone szukaj pęknięć. Jeśli masz drugi samochód, to rozbierz i dopiero kupuj, bo będziesz dokładnie wiedział na czym stoisz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”