Nawiew na nogi się nie domyka
Moderator: Dziki Mar
- Ermac20
- VIP
- Posty: 143
- Rejestracja: 2 maja 2010, o 16:33
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
no wlasnie przeprowadzalem. Dziwne, ze klapy same z siebie sie nie otwieraja a pod wplywem silnego podmuchu ulegaja i otwieraja sie w pelni. Potem sie nei zamykaja manualnie ale po ponownym wlaczeniu silnika jest juz ok.
[ Dodano: 2010-06-24, 15:06 ]
w czerwcu bede jechal do ASO w zwiazku z brakiem mocy wiec moze od razu cos znajda przy tym.
[ Dodano: 2010-06-24, 15:06 ]
w czerwcu bede jechal do ASO w zwiazku z brakiem mocy wiec moze od razu cos znajda przy tym.
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA
2,0 benzyna 95KW
2,0 benzyna 95KW
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
...nooooo to jak dla Ciebie prawa fizyki są dziwneErmac20 pisze:Dziwne, ze klapy same z siebie sie nie otwieraja a pod wplywem silnego podmuchu ulegaja i otwieraja sie w pelni.
nie wiem czy pamiętacie telewizory Rubin trzebabyło je pie....ć żeby działał
może spróbujcie
są dwie prawdy:
- jak coś nie działa jak należy tzn jest zepsute (ew. inne słowo na Z) i trzeba naprawić
- jak czegoś nie da się naprawić tzn że jest dobre
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
loneraider pisze:- jak coś nie działa jak należy tzn jest zepsute (ew. inne słowo na Z) i trzeba naprawić
- jak czegoś nie da się naprawić tzn że jest dobre
Do Was dodać Rumcajsa i możecie wydawać zbiór przysłów XXI wieku.mercfan pisze:TEORIA - wiemy wszystko, ale nic nie działa;
PRAKTYKA - wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego;
TEORIA Z PRAKTYKĄ - nic nie działa i nie wiemy dlaczego.
Pzdr Jannicki
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Jak go czytam to czuje się jak u siebie w robocie, stoi czterech baranów nad samochodem, patrzą się w ten monitor od VAS'a i nic nie wiedząjjanicki pisze:mercfan, czyż nie jest życiowy ten cytat
Dość
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Są autka w których akumulator można odłączyć bezkarnie.Zapiszą się oczywiście błędy, ale po obudzeniu ESP nie będą grały żadnej roli w działaniu układów.Są jednak i takie, które po takim zabiegu gubią nastawy systemu w liczniku.Zdarzały mi się egzemplarze ze zgubionym typem silnika i skrzyni.Często liczniki gubią wyposażenie i dane do systemu Asystenta przeglądów.
W kilku wypadkach w silnikach benzynowych sterowniki gubiły dane adaptacyjne i nie dawały się uruchomić.
Reasumując, aby nie jechać na SD, na wszelki wypadek nie odłączajcie jednak akumulatora bez systemu podtrzymania napięcia.Chyba że chcecie zostawić u mnie trochę kasy.
W kilku wypadkach w silnikach benzynowych sterowniki gubiły dane adaptacyjne i nie dawały się uruchomić.
Reasumując, aby nie jechać na SD, na wszelki wypadek nie odłączajcie jednak akumulatora bez systemu podtrzymania napięcia.Chyba że chcecie zostawić u mnie trochę kasy.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Cóż ja mam podobny problem od ponad roku. Jeszcze za niego się nie zabrałem, bo przeraża mnie konieczność demontażu "kokpitu". Tutaj kalibracja nic nie da: nie zostanie ona zakończona. Niestety najpierw trzeba rozebrać a później dopiero wiadomo co to za element szwankuje. Stukanie ustąpi po pewnym czasie, ale nawiwe się sam nie nareperuje.
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
Piękne dzięki za rzeczowe info. Zastanawiam się tylko, czy skoro stuka w okolicy kierownicy to czy trzeba rozbierać cały kokpit czy wystarczy środkowe nawiewy, środkową ramkę (pseudodrewnianą) i plastik pod kierownicą czy faktycznie musi się skończyć na całym kokpicie.
A jest na to jakieś tanie lekarstwo- tzn. jakiś zestaw naprawczy??
Mam narazie kilka dni wolnego więc świerzbi mnie żeby to zrobić jeszcze przed jesienią zwłaszcza, że nie mam garażu.
Trochę mnie pocieszyłeś, że w końcu to przestanie stukać, zwłaszcza że każdego dnia jeżdżę na krótkich odcinkach i kilka razy dziennie gaszę i odpalam samochód.
Pozdrawiam serdecznie.
A jest na to jakieś tanie lekarstwo- tzn. jakiś zestaw naprawczy??
Mam narazie kilka dni wolnego więc świerzbi mnie żeby to zrobić jeszcze przed jesienią zwłaszcza, że nie mam garażu.
Trochę mnie pocieszyłeś, że w końcu to przestanie stukać, zwłaszcza że każdego dnia jeżdżę na krótkich odcinkach i kilka razy dziennie gaszę i odpalam samochód.
Pozdrawiam serdecznie.
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 lis 2009, o 09:14
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
Zastanawiam się jeszcze nad jednym, a mianowicie czy jeśli porozkręcam niezbędne elementy konsoli i poodpinam napotkane kości elektroniczne (np. zapalniczka, środkowy nawiew, podświetlenie konsoli, i nie wiem co jeszcze będzie konieczne) i jak już będę miał dostęp do środka konsoli to czy jak przekręcę kluczyk tak aby zaczął stukać i żebym mógł zlokalizować usterkę, to czy komputer nie nałapie jakichś błędów wynikających z odpięcia niektórych kości...
Lepiej wcześniej zapytać niż później kminić co dalej.
Zastanawiam się czy w ogóle nie zacząć od zakupu np. dwóch plastikowych dźwigienek.
Za wszelkie sugestie z góry serdeczne dzięki.
Lepiej wcześniej zapytać niż później kminić co dalej.
Zastanawiam się czy w ogóle nie zacząć od zakupu np. dwóch plastikowych dźwigienek.
Za wszelkie sugestie z góry serdeczne dzięki.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
mackowski31 błędy połapie na 100%, ale niektóre pozostaną tylko w pamięci i nie wywołają bezpośrednich skutków (czasami od nadmiaru błędów w różnych modułach mogą szwankować inne rzeczy całkiem nie związane z nimi), ale jak odłączysz coś od SRS, to na 100% będziesz musiał jechać na komputer, żeby kasować błędy, bo kontrolki będą się świeciły. Pękniętą dźwignię zobaczysz gołym okiem. download.php?id=1051 Tutaj iceman pokazywał jak ją pokleił i tu gdzie było klejone szukaj pęknięć. Jeśli masz drugi samochód, to rozbierz i dopiero kupuj, bo będziesz dokładnie wiedział na czym stoisz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!