Nawiew na nogi się nie domyka
Moderator: Dziki Mar
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Właściwie błędy będą tylko po odpięciu wszelkich elementów związanych z SRS, reszta nie jest istotna i po podłączeniu będzie działać tak samo. Kontrolka SRS na konsoli środkowej też spowoduje błąd.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Nic się nie stanie...
Po wypięciu wtyczek komputer wywali błąd srs... gdy je ponownie wepniesz nic już nie pokarze. To wszystko to zupełnie prosta sprawa
Aha gdy wypniesz panel od klimy i przekręcisz kluczyk to nie przejmuj się, wiatrakiem chłodnicy - będzie kręcił się jak oszalały. Powypinanie całej reszty nie spowoduje żadnych błędów.
Po wypięciu wtyczek komputer wywali błąd srs... gdy je ponownie wepniesz nic już nie pokarze. To wszystko to zupełnie prosta sprawa
Aha gdy wypniesz panel od klimy i przekręcisz kluczyk to nie przejmuj się, wiatrakiem chłodnicy - będzie kręcił się jak oszalały. Powypinanie całej reszty nie spowoduje żadnych błędów.
w168, w203, w123
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 lis 2009, o 09:14
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 lis 2009, o 09:14
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
mackowski31, bardzo chętnie ale ja jestem z Katowic ;P (poprawiłem już błąd w profilu
http://maps.google.pl/maps/place?hl=pl& ... 9651627296
Rozmawiałem z tym mechanikiem i powiedział, że może pojąć się naprawy, nie jest to dla niego żaden problem. Jedyne co chciałbym zweryfikować to, czy prawdą jest, że "silniczki które wychodzą poza zakres należny wymienić, a koszt jednego silniczka to 500 złotych"
Dzwoniłem właśnie do serwisu Mercedesa w Sosnowcu i powiedziano mi, ze trzeba wymienić cały element a nie poszczególne silniczki, a koszt części to 210 złotych Teraz to już nic nie wiem
http://maps.google.pl/maps/place?hl=pl& ... 9651627296
Rozmawiałem z tym mechanikiem i powiedział, że może pojąć się naprawy, nie jest to dla niego żaden problem. Jedyne co chciałbym zweryfikować to, czy prawdą jest, że "silniczki które wychodzą poza zakres należny wymienić, a koszt jednego silniczka to 500 złotych"
Dzwoniłem właśnie do serwisu Mercedesa w Sosnowcu i powiedziano mi, ze trzeba wymienić cały element a nie poszczególne silniczki, a koszt części to 210 złotych Teraz to już nic nie wiem
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sosnowiec 41-219
ul Ks Popiełuszki 30A
tel 32 290 09 10, kom 880 685 785
http://www.mercserwis.pl
z opini jakie słyszałem gość jest bardzo rzetelny
twierdzi, że koszt naprawy o której mowa nie powinna przekroczyć 600PLN
ul Ks Popiełuszki 30A
tel 32 290 09 10, kom 880 685 785
http://www.mercserwis.pl
z opini jakie słyszałem gość jest bardzo rzetelny
twierdzi, że koszt naprawy o której mowa nie powinna przekroczyć 600PLN
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Koszt może być śmieszny, dźwigienka silniczka ~ 60 zł.Niestety jeżeli silniczek ~ 480 zł.
Zdarza się niestety połamana ośka klapy, a to już kompletna nagrzewnica- nowa w zależności od typu 1600-2000 zł. W dwu pierwszych wypadkach robocizna raczej symboliczna, w trzecim wypadku "duużżoo".
Zdarza się niestety połamana ośka klapy, a to już kompletna nagrzewnica- nowa w zależności od typu 1600-2000 zł. W dwu pierwszych wypadkach robocizna raczej symboliczna, w trzecim wypadku "duużżoo".
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
Koledzy!
Dobrałem się dzisiaj do tych dźwigienek, tzn. wyjąłem nawiewy, środkową konsolę, środkowy tunel i osłonę lewą pod kierownicą i... faktycznie dotarłem do pykających dźwigienek za stacyjką ale w tym momencie utknąłem...co z tego, że widzę co pyka skoro nie mogę się do tego dobrać? widzę ten silniczek z dźwigienkami ale tam nawet ręką trudno dotrzeć a co dopiero cokolwiek tam rozkręcać ciężko. Wszystko już poskręcałem do kupy. (zostały mi trzy tylko śrubki ) Ale i tak chciałbym do tematu wrócić. Czekam na ewentualne sugestie. Pozdrawiam serdecznie.
Dobrałem się dzisiaj do tych dźwigienek, tzn. wyjąłem nawiewy, środkową konsolę, środkowy tunel i osłonę lewą pod kierownicą i... faktycznie dotarłem do pykających dźwigienek za stacyjką ale w tym momencie utknąłem...co z tego, że widzę co pyka skoro nie mogę się do tego dobrać? widzę ten silniczek z dźwigienkami ale tam nawet ręką trudno dotrzeć a co dopiero cokolwiek tam rozkręcać ciężko. Wszystko już poskręcałem do kupy. (zostały mi trzy tylko śrubki ) Ale i tak chciałbym do tematu wrócić. Czekam na ewentualne sugestie. Pozdrawiam serdecznie.
Ostatnio zmieniony 6 paź 2010, o 20:35 przez mackowski31, łącznie zmieniany 1 raz.
- homontos
- Moderator VIP
- Posty: 504
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
długi śrubokręt z torxem i jazda Dla ułatwienia ściągnij sobie tą gąbkę będzie łatwiej podejść te 3 śruby.
W203 C180 Kombi
album_personal.php?user_id=54
album_personal.php?user_id=54