Nawiew na nogi się nie domyka

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Właściwie błędy będą tylko po odpięciu wszelkich elementów związanych z SRS, reszta nie jest istotna i po podłączeniu będzie działać tak samo. Kontrolka SRS na konsoli środkowej też spowoduje błąd.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

No właśnie, a na środku panelu jest kontrolka SRS, a przy zdejmowaniu pseudodrewnianej ramki trzeba będzie odpiąć wiązkę od tej kontrolki. Zatem tak, czy siak będę musiał po robocie skorzystać z usługi kasowania błędów... LIPA. :mysli:
Ale i tak dzięki za trafne sugestie.
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Musiałbyś na chwilę przekręcenia kluczyka wszystko podłączyć, ale nie wiem czy to będzie możliwe...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

mackowski31 Jedno jest pewne rozbieraj bez kluczyka w stacyjce. Jak będziesz testował, to tak jak radzi mercfan próbuj podłączać wszystko.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Nic się nie stanie...
Po wypięciu wtyczek komputer wywali błąd srs... gdy je ponownie wepniesz nic już nie pokarze. To wszystko to zupełnie prosta sprawa :usmiech:
Aha gdy wypniesz panel od klimy i przekręcisz kluczyk to nie przejmuj się, wiatrakiem chłodnicy - będzie kręcił się jak oszalały. Powypinanie całej reszty nie spowoduje żadnych błędów.
w168, w203, w123
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

Skąd Wy to wszystko wiecie?? :szok:
Widzę, że już nie jeden z Was miał problem z tymi nawiewami. Dla mnie to dotychczas największe wyzwanie bo dużo kręcenia śrubek i odkładam to z dnia na dzień.
Boję się żeby mimo, że się naodkręcam to i tak w pewnym momencie utknę bo nie będę wiedział co dalej.
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Boję się żeby mimo, że się naodkręcam to i tak w pewnym momencie utknę bo nie będę wiedział co dalej.
To wtedy zapytasz na forum. :ok:
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Tu jest główny problem :usmiech: trzeba być przygotowanym na ewentualność, że auto może postać w garażu dłużej jeśli gdzieś utkniesz... Zarezerwuj sobie trochę czasu i na spokojnie...
w168, w203, w123
edzioszka
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 24 lis 2009, o 09:14
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: edzioszka »

Dlatego ja chciałbym oddać :mb: mechanikowi który się na tym zna :/ ale nikt nie chce mi pomóc, w znalezieniu takiej osoby :zly:
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

Ja też jestem z Wrocławia. Możemy porozkręcać auta razem. Jak coś pourywamy to będzie raźniej. :dokuczacz:
Albo w razie czego z dwóch jedno złożymy
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
edzioszka
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 24 lis 2009, o 09:14
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: edzioszka »

mackowski31, bardzo chętnie ale ja jestem z Katowic ;P (poprawiłem już błąd w profilu ;)

http://maps.google.pl/maps/place?hl=pl& ... 9651627296

Rozmawiałem z tym mechanikiem i powiedział, że może pojąć się naprawy, nie jest to dla niego żaden problem. Jedyne co chciałbym zweryfikować to, czy prawdą jest, że "silniczki które wychodzą poza zakres należny wymienić, a koszt jednego silniczka to 500 złotych"

Dzwoniłem właśnie do serwisu Mercedesa w Sosnowcu i powiedziano mi, ze trzeba wymienić cały element a nie poszczególne silniczki, a koszt części to 210 złotych :ok: Teraz to już nic nie wiem :yyy:
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Sosnowiec 41-219
ul Ks Popiełuszki 30A
tel 32 290 09 10, kom 880 685 785
http://www.mercserwis.pl
z opini jakie słyszałem gość jest bardzo rzetelny
twierdzi, że koszt naprawy o której mowa nie powinna przekroczyć 600PLN
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Koszt może być śmieszny, dźwigienka silniczka ~ 60 zł.Niestety jeżeli silniczek ~ 480 zł.
Zdarza się niestety połamana ośka klapy, a to już kompletna nagrzewnica- nowa w zależności od typu 1600-2000 zł. W dwu pierwszych wypadkach robocizna raczej symboliczna, w trzecim wypadku "duużżoo".
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
mackowski31
Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
VIN:
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mackowski31 »

Koledzy!
Dobrałem się dzisiaj do tych dźwigienek, tzn. wyjąłem nawiewy, środkową konsolę, środkowy tunel i osłonę lewą pod kierownicą i... faktycznie dotarłem do pykających dźwigienek za stacyjką ale w tym momencie utknąłem...co z tego, że widzę co pyka skoro nie mogę się do tego dobrać? widzę ten silniczek z dźwigienkami ale tam nawet ręką trudno dotrzeć a co dopiero cokolwiek tam rozkręcać ciężko. Wszystko już poskręcałem do kupy. (zostały mi trzy tylko śrubki :rotfl: ) Ale i tak chciałbym do tematu wrócić. Czekam na ewentualne sugestie. Pozdrawiam serdecznie.
Ostatnio zmieniony 6 paź 2010, o 20:35 przez mackowski31, łącznie zmieniany 1 raz.
mackowski31@wp.pl
W203 sedan, 2002 r, C-180 2.0 129KM
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

długi śrubokręt z torxem i jazda :) Dla ułatwienia ściągnij sobie tą gąbkę będzie łatwiej podejść te 3 śruby.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”