Nie działająca KLIMA
Moderator: Dziki Mar
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- VIP
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 wrz 2008, o 15:17
- VIN:
- Lokalizacja: Wadowice
- mariusz361
- Użytkownik
- Posty: 148
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 20:51
- VIN:
- Lokalizacja: śląskie
Panowie znów zwracam się z prośbą o pomoc bo nie mam już sił do tej klimatyzacji..(thermotronic)
Od początku.
Kupowałem samochód zimą i nie wiedziałem że klima nie działa...
Powodem okazało się sprzęgło sprężarki-zostało wymienione
Klima zaczęła chłodzić ....Po 2 tyg zaczął syczeć zawór rozprężny klimy-mało czynnika
Podjechałem do serwisu klimy-chłodnica do wymiany-faktycznie zielony flek widoczny pod ultrafioletem-chłodnica wymieniona-nowy czynnik
Minął miesiąc znów syczy zawór-połowa czynnika spierniczyła...
Oddałem auto do w/w i 2 dni szukali i nie znaleźli żadnego wycieku,dobili czynnika i kazali znów przyjechać jak zacznie syczeć...
Uje,,łem już ponad tys zł a czynnik dalej spiernicza...
Sprawdzali ponoć nawet odpływy czy nie są "zielone" z czynnika pod autem bo może skraplacz szlag trafił-w samochodzie nie śmierdzi niczym..Niby wszystkie przewody są ok-sprężarka też i chłodnica też...wycieku nie widać a czynnika po miesiącu połowa.
Gdzie szukać bo osiwieje do reszty ....dopiero wydałem swoje na rozrząd a tu jeszcze klima nie domaga...
Nie mam czasu oddawać non stop samochodu bo dojeżdżam nim dziennie do pracy i musze potem pożyczać inne auto od rodziny co na pewno nikomu nie jest na ręke...
Od początku.
Kupowałem samochód zimą i nie wiedziałem że klima nie działa...
Powodem okazało się sprzęgło sprężarki-zostało wymienione
Klima zaczęła chłodzić ....Po 2 tyg zaczął syczeć zawór rozprężny klimy-mało czynnika
Podjechałem do serwisu klimy-chłodnica do wymiany-faktycznie zielony flek widoczny pod ultrafioletem-chłodnica wymieniona-nowy czynnik
Minął miesiąc znów syczy zawór-połowa czynnika spierniczyła...
Oddałem auto do w/w i 2 dni szukali i nie znaleźli żadnego wycieku,dobili czynnika i kazali znów przyjechać jak zacznie syczeć...
Uje,,łem już ponad tys zł a czynnik dalej spiernicza...
Sprawdzali ponoć nawet odpływy czy nie są "zielone" z czynnika pod autem bo może skraplacz szlag trafił-w samochodzie nie śmierdzi niczym..Niby wszystkie przewody są ok-sprężarka też i chłodnica też...wycieku nie widać a czynnika po miesiącu połowa.
Gdzie szukać bo osiwieje do reszty ....dopiero wydałem swoje na rozrząd a tu jeszcze klima nie domaga...
Nie mam czasu oddawać non stop samochodu bo dojeżdżam nim dziennie do pracy i musze potem pożyczać inne auto od rodziny co na pewno nikomu nie jest na ręke...
C200 Kompressor 163KM classic,kombi,lift 2004
Nigdy nie dyskutuj z głupszym od siebie-najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
Nigdy nie dyskutuj z głupszym od siebie-najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
-
- VIP
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 wrz 2008, o 15:17
- VIN:
- Lokalizacja: Wadowice
Szczerze współczuję, sam właśnie miałem problemy z klimą przez 5 lat zima latem w aucie jak trzeba :-)
Mam wrażenie że te układy jak działają to działają a jak wystąpi jakaś awaria to wszystko się sypie.
Co ci poradzić - abyś trafił do kogoś z głową pasją i doświadczeniem.
Najprawdopodobniej poszukaj na oringach u mnie ostatni wyciek znalazłem tylko dlatego że poświeciłem UV idealnie między blok chłodnicy a kawał aluminium który dociska rurki do chłodnicy, w tej przestrzeni mniejszej niż 1 mm pięknie się świeciło ale 3 stopnie z boku już nic nie było widać. W twoim przypadku będzie to na podszybiu pod wycieraczkami
ale opowiem od początku jak było
W zeszłym roku po powrocie z wakacji nagle przestała działać więc na maszynę brak czynnika gdzieś spierdzielił okazało się rurka od chłodnicy musiałem gdzieś zawadzić i dotykała osłony wentylatora no i przetarło dziurę, dwa tygodnie szukałem w okolicy kogoś kto spawa alu, znalazłem pospawane, poskładane, nabite, następnego dnia w czasie jazdy usłyszałem sssssssss. Przestało chłodzić, automat powiedział że jest nieszczelne, oględziny pod maską i doopa. Znajomy mówi dam ci 30g czynnika poszukasz gdzie uchodzi - ale po nabiciu 30g w kabinie słychać ssssssssssssssss. sprawa jasna parownik, mechanik rozebrana cała deska pół parownika zielone uje..... olejem, spawanie odpada nie ma jak dość, poszukiwanie parownika - używka niepewna, cena nowego powala na kolana, zamiennik, jest - ale jeden koniec inna średnica, no to przespawanie. poskładanie nabicie CHŁODZI !! choć dziwnie bo przestaje po czym znowu zaczyna. Ale temat odpuszczam zima przyszła.
Na wiosnę odgrzybianie nabicie i znowu dooopa po przejechaniu 3km zero, czynnika spierdzieliło 500g z 800 nabitych parę dni wcześniej - ale coś podpowiedziało podepnij komputer jaki był pod ręką - temperatura 0st walnięty czujnik klimy - zakup nowego wymiana osuszacza (ludzie wymieniacie mój był czarny i z dwa razy cięższy), przy okazji kanału przegląd instalacji kawałek po kawałku znaleziony jeszcze jeden wyciek na wymienionym oringu przy chłodnicy.
W piątek ponownie nabiłem dziś jeszcze chłodziła i mam nadzieje że tak zostanie.
Mam wrażenie że te układy jak działają to działają a jak wystąpi jakaś awaria to wszystko się sypie.
Co ci poradzić - abyś trafił do kogoś z głową pasją i doświadczeniem.
Najprawdopodobniej poszukaj na oringach u mnie ostatni wyciek znalazłem tylko dlatego że poświeciłem UV idealnie między blok chłodnicy a kawał aluminium który dociska rurki do chłodnicy, w tej przestrzeni mniejszej niż 1 mm pięknie się świeciło ale 3 stopnie z boku już nic nie było widać. W twoim przypadku będzie to na podszybiu pod wycieraczkami
ale opowiem od początku jak było
W zeszłym roku po powrocie z wakacji nagle przestała działać więc na maszynę brak czynnika gdzieś spierdzielił okazało się rurka od chłodnicy musiałem gdzieś zawadzić i dotykała osłony wentylatora no i przetarło dziurę, dwa tygodnie szukałem w okolicy kogoś kto spawa alu, znalazłem pospawane, poskładane, nabite, następnego dnia w czasie jazdy usłyszałem sssssssss. Przestało chłodzić, automat powiedział że jest nieszczelne, oględziny pod maską i doopa. Znajomy mówi dam ci 30g czynnika poszukasz gdzie uchodzi - ale po nabiciu 30g w kabinie słychać ssssssssssssssss. sprawa jasna parownik, mechanik rozebrana cała deska pół parownika zielone uje..... olejem, spawanie odpada nie ma jak dość, poszukiwanie parownika - używka niepewna, cena nowego powala na kolana, zamiennik, jest - ale jeden koniec inna średnica, no to przespawanie. poskładanie nabicie CHŁODZI !! choć dziwnie bo przestaje po czym znowu zaczyna. Ale temat odpuszczam zima przyszła.
Na wiosnę odgrzybianie nabicie i znowu dooopa po przejechaniu 3km zero, czynnika spierdzieliło 500g z 800 nabitych parę dni wcześniej - ale coś podpowiedziało podepnij komputer jaki był pod ręką - temperatura 0st walnięty czujnik klimy - zakup nowego wymiana osuszacza (ludzie wymieniacie mój był czarny i z dwa razy cięższy), przy okazji kanału przegląd instalacji kawałek po kawałku znaleziony jeszcze jeden wyciek na wymienionym oringu przy chłodnicy.
W piątek ponownie nabiłem dziś jeszcze chłodziła i mam nadzieje że tak zostanie.
C 200 CDI W203 T po lifcie
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sie 2013, o 21:43
- VIN:
- Lokalizacja: dolnosląskie
Witam, od 3 tygodni walcze z klimatyzacją.
Chodziła normalnie i nagle koniec.
Spec od klimy wymienił wszystko co możliwe, nabił, podpiał pod kompa - zero błędów.
Wszystko działa a nie chłodzi.
Jak włączę klimę to zamiast zimna leci gorące powietrze, nawet jak są zimne dni.
Specu już się poddał a Ja zostałam z problemem. Do serwisu mercedesa mam trochę daleko i nie wygodnie jechac z malutkim dzieckiem.
Może ktoś wpadłby na pomysł co jeszcze można by zobaczyć, sprawdzić.
Wszystko się załącza ale nie chłodzi.
Chodziła normalnie i nagle koniec.
Spec od klimy wymienił wszystko co możliwe, nabił, podpiał pod kompa - zero błędów.
Wszystko działa a nie chłodzi.
Jak włączę klimę to zamiast zimna leci gorące powietrze, nawet jak są zimne dni.
Specu już się poddał a Ja zostałam z problemem. Do serwisu mercedesa mam trochę daleko i nie wygodnie jechac z malutkim dzieckiem.
Może ktoś wpadłby na pomysł co jeszcze można by zobaczyć, sprawdzić.
Wszystko się załącza ale nie chłodzi.
Mercedes C180 Kompressor z 2006r.
BMW X5 SPORT 3.0 z 2005r.
BMW X5 SPORT 3.0 z 2005r.
-
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ropczyce
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
kimsi_3, podejrzewam, że jednak nie obejdzie się bez diagnozy w warsztacie specjalizujacym się w MB. Jak Twój fachowiec nie ma już pomysłów to lepiej niech nie eksperymentuje...... bo będą wieksze koszty. Myślę że musisz podjechać na diagnozę do warsztatu specjalizujacego się w MB lub ASO.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Fajny szpec co bez diagnostyki wymienia wszystko co możliwe ... po mojemu naciągacz .. Wydaje mi się , że na dziś mniej by koleżanka zapłaciła gdyby do ASO się udała .. Taka dygresja ..
Kolega supi, ma racje .. bez kompleksowej diagnostyki się nie obędzie .. i nie zwyczajnym komputerkiem z interfejsem ale profesjonalne i specjalizowane stanowisko MB.
ps. Ach ci wymieniacze naciągacze ....
Kolega supi, ma racje .. bez kompleksowej diagnostyki się nie obędzie .. i nie zwyczajnym komputerkiem z interfejsem ale profesjonalne i specjalizowane stanowisko MB.
ps. Ach ci wymieniacze naciągacze ....
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- mariusz361
- Użytkownik
- Posty: 148
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 20:51
- VIN:
- Lokalizacja: śląskie
U mnie temat nieszczelności klimy sie zakończył.Po 3 miesiącach szukania znalazła sie winowajczyni.Na przewodzie-rurce idącej od chłodnicy klimy znaleziono od spodu prawie nie widoczną dziurkę którą zaspawano w serwisie klimy.Po miesiącu zero ubytku a wcześniej potrafiło zwiać 200g czynnika.pozdrawiam
C200 Kompressor 163KM classic,kombi,lift 2004
Nigdy nie dyskutuj z głupszym od siebie-najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
Nigdy nie dyskutuj z głupszym od siebie-najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 cze 2016, o 20:21
- VIN:
Re: Nie działająca KLIMA
Witam.
Od roku jestem posiadaczem w203 i nadal męczy mnie problem klimatyzacji.
Dodam że samochód to wersja sportcoupe z silnikiem 1.8 +kompressor rocznikowo 2002.
Oczywiście nawiewy w kabinie działają jak powiny i wentylator chłodnicy tak samo.
Przeglądałem fora na których piszą, że nie ma opcji żeby mercedes w203 nie miał klimy na wyposażeniu.
Byłem u kilku speców od układów klimatyzacji i uzupełniłem czynnik, którego było trochę mało i dodatkowo wymieniono czujnik ciśnienia układu klimatyzacji, który później okazało się że był dobry.
Po odwiedzeniu jednego z forów dowiedziałem się o możliwości wpięcia MIECZYSŁAWA w SD więc pojechałem do gościa który ma taki komputer.
Wpiął się do merca, sprawdził wentylatory ( w kabinie i ten przy chłodnicy oba sprawne) czujniki temperatur;
i tutaj jest problem ponieważ czujniki, które mają za zadanie mierzenie temperatury w kabinie podają (czujnik temp. wewnętrznej ) od 12 do 38 stopni(cały czas wariuje) oraz drugi (czujnik temp. wewnątrz samochodu) 255 stopni (ten podaje stałą wartość).
Kody tych czujników to ; N18b1<<---niewiem gdzie jest.
Drugi to N70b1<<<--który ma znajdować się w lampce w suficie ale tam niestety nie widzę żadnego czujnika.
Szukałem w programie StarFinder ale czujnika N18b1 nie mogę zlokalizować.
Na koniec dodam, że po odpalniu z komputera klima normalnie chodzi i chłodzi ale niestety komputer auta nie puszcza prądu na sprężarke i sama nie chce wystartować.
postaram się dodać zdjęcia panelu klimy i tej płytki na której powinien sie znajdować czujnik n70.
Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce płytki gdzie niby powinien być ten czujnik
Pytałem elektryka gdzie może się znajdować jeszcze jakiś czujnik od temperatury i powiedział, że prawdopodobnie pomiędzy pokrętłami od temperatur obu stref. Może to ktoś potwierdzić bo nie chce pruć pół deski jeśli nie jestem pewien czy tam coś powinno być.
Proszę o pomoc w tej sprawie...
Od roku jestem posiadaczem w203 i nadal męczy mnie problem klimatyzacji.
Dodam że samochód to wersja sportcoupe z silnikiem 1.8 +kompressor rocznikowo 2002.
Oczywiście nawiewy w kabinie działają jak powiny i wentylator chłodnicy tak samo.
Przeglądałem fora na których piszą, że nie ma opcji żeby mercedes w203 nie miał klimy na wyposażeniu.
Byłem u kilku speców od układów klimatyzacji i uzupełniłem czynnik, którego było trochę mało i dodatkowo wymieniono czujnik ciśnienia układu klimatyzacji, który później okazało się że był dobry.
Po odwiedzeniu jednego z forów dowiedziałem się o możliwości wpięcia MIECZYSŁAWA w SD więc pojechałem do gościa który ma taki komputer.
Wpiął się do merca, sprawdził wentylatory ( w kabinie i ten przy chłodnicy oba sprawne) czujniki temperatur;
i tutaj jest problem ponieważ czujniki, które mają za zadanie mierzenie temperatury w kabinie podają (czujnik temp. wewnętrznej ) od 12 do 38 stopni(cały czas wariuje) oraz drugi (czujnik temp. wewnątrz samochodu) 255 stopni (ten podaje stałą wartość).
Kody tych czujników to ; N18b1<<---niewiem gdzie jest.
Drugi to N70b1<<<--który ma znajdować się w lampce w suficie ale tam niestety nie widzę żadnego czujnika.
Szukałem w programie StarFinder ale czujnika N18b1 nie mogę zlokalizować.
Na koniec dodam, że po odpalniu z komputera klima normalnie chodzi i chłodzi ale niestety komputer auta nie puszcza prądu na sprężarke i sama nie chce wystartować.
postaram się dodać zdjęcia panelu klimy i tej płytki na której powinien sie znajdować czujnik n70.
Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce płytki gdzie niby powinien być ten czujnik
Pytałem elektryka gdzie może się znajdować jeszcze jakiś czujnik od temperatury i powiedział, że prawdopodobnie pomiędzy pokrętłami od temperatur obu stref. Może to ktoś potwierdzić bo nie chce pruć pół deski jeśli nie jestem pewien czy tam coś powinno być.
Proszę o pomoc w tej sprawie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2016, o 09:24 przez Cebeera, łącznie zmieniany 2 razy.
C200 sportcoupe 1.8 KOMPRESSOR M271 163KM rok2002
WDB2037421A398735
Jeżeli się pomyliłem proszę wybaczyć...
WDB2037421A398735
Jeżeli się pomyliłem proszę wybaczyć...
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4588
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Nie działająca KLIMA
Na początek regulamin do poczytania I VIN do podpisu.
Po uzupełnieniu jedziemy dalej....
Po uzupełnieniu jedziemy dalej....
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 cze 2016, o 20:21
- VIN:
Re: Nie działająca KLIMA
W związku z ogromnym zainteresowaniem odnośnie mojego problemu z klimą postanowiłem sam coś wskurać.
Po przeglądnięciu połowy tematów z różnych forów znalazłem czujnik mierzący temperaturę powietrza przy nagrzewnicy. (20/02 01 538 taki jest na nim numer)
Teraz mam pytanie jak sprawdzić czy ten czujnik jest dobry czy jest walnięty???
Gdzieś na forum znalazłem temat o wartości termistora, który się znajduje w tym czujniku i ma to być 2.5 kohma.
Mój czujnik na mierniku pokazuje 2.2 kohma.
Co dalej??? czy jest sens przelutować termistor o lekko większej oporności (nie mam od kogo pożyczyć takiego czujnika).
Pomoże ktoś??
Po przeglądnięciu połowy tematów z różnych forów znalazłem czujnik mierzący temperaturę powietrza przy nagrzewnicy. (20/02 01 538 taki jest na nim numer)
Teraz mam pytanie jak sprawdzić czy ten czujnik jest dobry czy jest walnięty???
Gdzieś na forum znalazłem temat o wartości termistora, który się znajduje w tym czujniku i ma to być 2.5 kohma.
Mój czujnik na mierniku pokazuje 2.2 kohma.
Co dalej??? czy jest sens przelutować termistor o lekko większej oporności (nie mam od kogo pożyczyć takiego czujnika).
Pomoże ktoś??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
C200 sportcoupe 1.8 KOMPRESSOR M271 163KM rok2002
WDB2037421A398735
Jeżeli się pomyliłem proszę wybaczyć...
WDB2037421A398735
Jeżeli się pomyliłem proszę wybaczyć...
- procsa
- Użytkownik
- Posty: 231
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 21:56
- VIN:
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Nie działająca KLIMA
Z wyciągnięciem panela od sterowania kilmy nie ma za dużo zabawy, a tam właśnie jest też jeden czujnik temperatury, zresztą taki sam powinieneś mieć zamontowany na tej płytce z elektroniką , którą wytargałeś znad "głowy" tzn. z podsufitki, dlaczego tam nie masz tego czujnika ? Prawdopodobnie auto było fabrycznie bez klimy, lub ktoś wymieniał tą płytkę...Cebeera pisze:Witam.
Pytałem elektryka gdzie może się znajdować jeszcze jakiś czujnik od temperatury i powiedział, że prawdopodobnie pomiędzy pokrętłami od temperatur obu stref. Może to ktoś potwierdzić bo nie chce pruć pół deski jeśli nie jestem pewien czy tam coś powinno być.
Proszę o pomoc w tej sprawie...
p.s. przy próbie wymiany tych dwóch części (panel klimy, bądź elektronika z podsufitki) trzeba zwrócić uwagę na daną wersję auta/silnika.
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 13:19
- VIN: wdb2032351f152748
- Lokalizacja: Dębno
Re: Nie działająca KLIMA
czesc, mam prolem z niedzialajaca klimatyzacja.
w203 2001r 2,0 BENZYNA
1. klima nabita 750g
2. szczelna
3. daje temperature na panelu 18*C i "auto" z klimy leci cieple powietrze
4. komputer potwierdzil ze panel klimatyzacji sprawny - prad przy wyjsciu na wtyczce jest.
5. podlaczajac miernik do wtyczki pokazuje 0.40 ???????
6. podlaczajac na krotko sprezarke slychac jak cyka zaworek...
czy ktos z Was mial podobny problem?
/ USTERKA WYKRYTA !
dla zainteresowanych - przczyna mojej usterki jest zjechana gumowa tarczka kompresora klimatyzacji (sprzegło)
lokalizacja - patrzac na sprezarke klimatyzacji widzimy metalowa tarczek przykrecana na srube, pod ta oslona jest tarczka gumowa. po sciagnieciu metalowej tarczki okazalo sie ze ta gumowa jest wyslizgana. przypominam sobie sytuacje kiedy slyszalem z pod maski przerazajacy zgrzyt i dym... to wlasnie wtedy tarczka zjechala sie do konca
teraz czeka mnie meczaca wmiana ale najwazniejsze ze bedzie dzialac!
powodzenia z waszymi usterkami!
koszt takiej tarczy to 70zl.
w203 2001r 2,0 BENZYNA
1. klima nabita 750g
2. szczelna
3. daje temperature na panelu 18*C i "auto" z klimy leci cieple powietrze
4. komputer potwierdzil ze panel klimatyzacji sprawny - prad przy wyjsciu na wtyczce jest.
5. podlaczajac miernik do wtyczki pokazuje 0.40 ???????
6. podlaczajac na krotko sprezarke slychac jak cyka zaworek...
czy ktos z Was mial podobny problem?
/ USTERKA WYKRYTA !
dla zainteresowanych - przczyna mojej usterki jest zjechana gumowa tarczka kompresora klimatyzacji (sprzegło)
lokalizacja - patrzac na sprezarke klimatyzacji widzimy metalowa tarczek przykrecana na srube, pod ta oslona jest tarczka gumowa. po sciagnieciu metalowej tarczki okazalo sie ze ta gumowa jest wyslizgana. przypominam sobie sytuacje kiedy slyszalem z pod maski przerazajacy zgrzyt i dym... to wlasnie wtedy tarczka zjechala sie do konca
teraz czeka mnie meczaca wmiana ale najwazniejsze ze bedzie dzialac!
powodzenia z waszymi usterkami!
koszt takiej tarczy to 70zl.
- bremolek
- Użytkownik
- Posty: 52
- Rejestracja: 19 gru 2013, o 06:40
- VIN: WDB2032161F411558
- Lokalizacja: Twardogóra
Re: Nie działająca KLIMA
Witam jak wyżej klima raz działa raz nie ...Czynnik nabity czujnik wymieniony i napięcie na agregat jest ( skacze ale jest ) I teraz pytanie ten zawór w agregacie może się zawieszac ? Podałem na krótko napięcie i zaworek cyka. Wymieniony czujnik ten pod spodem na nowy ( ciśnienia)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mercedes w203 2.7 cdi 2003 r. Awantgarde. WDB2032161f411558
WDB2110202B038996
W-124 oddam w dobre rece za drobna oplate
WDB2110202B038996
W-124 oddam w dobre rece za drobna oplate