panel klimatyzacji
Moderator: Dziki Mar
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Z cenami jest jak z węglem w kopalni. Tona eko-groszku 300-350zł, na składzie 700-800zł. Ktoś ma wtyki w Niemczech i najwidoczniej ciągnie części bezpośrednio od producenta. Ja mogę załatwić wszelkie blachy do VW za grosze. Są to odpady produkcyjne, które są całkiem zdrowe, mają może jakieś ryski czy drobne śmieci w lakierze. Gdybym wystawił taką część na allegro cena też byłaby totalnie zaniżona niż w ASO i nie ma tu oszustwa bo na 10 odrzuconych w produkcji części 7 jest niemalże idealnych...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- nadol85
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 paź 2010, o 20:28
- VIN:
- Lokalizacja: PL Bydgoszcz / UK
Rozebralem przedni panel aby dobrac sie do wtyczek od panelu klimatyzacji i tu moje pytanie... http://img56.imageshack.us/img56/7789/006wb3.jpg czy wszyscy macie ta mala wtyczke w swoim panelu ? u mnie nie byla podlaczona i nie widzialem jej nigdzie na szybko a miejsce do podlaczenia jest...? czy to moze powodowac brak mozliwosci kontroli nawiewow ?
W203, C240, 2000 rok Thermotronic, Xenon
WDB2030612F034988
WDB2030612F034988
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- nadol85
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 paź 2010, o 20:28
- VIN:
- Lokalizacja: PL Bydgoszcz / UK
Czyli musze pruc dalej i go gdzies znalezc, dzieki bardzo za odpowiedz jestes mistrzem to mi bardzo pomoglo i byc moze rozwiaze moj problem dam znac co z tego wyszlo jak tam zajrze.
[ Dodano: 2011-01-04, 15:27 ]
No wiec tak jak pisalem powyzej w/w wtyczka, ktora udalo mi sie odnalezc i podlaczyc rozwiazala problem az nie moge sie nacieszyc ogrzewaniem w samochodzie .
Oczywiscie jak to w zyciu bywa nie moglo byc idealnie gdyz po podlaczeniu i przekreceniu stacyjki slychac stukanie przez okolo minute i ustaje, dotarlem ze wydaje je silniczek zaznaczony na ponizszym rysunku.
Moje pytanie jest nastepujace: Czy jest on uszkodzony i nadaje sie do wymiany czy to wina slawnego juz plastikowego lacznika
[ Dodano: 2011-01-04, 15:27 ]
No wiec tak jak pisalem powyzej w/w wtyczka, ktora udalo mi sie odnalezc i podlaczyc rozwiazala problem az nie moge sie nacieszyc ogrzewaniem w samochodzie .
Oczywiscie jak to w zyciu bywa nie moglo byc idealnie gdyz po podlaczeniu i przekreceniu stacyjki slychac stukanie przez okolo minute i ustaje, dotarlem ze wydaje je silniczek zaznaczony na ponizszym rysunku.
Moje pytanie jest nastepujace: Czy jest on uszkodzony i nadaje sie do wymiany czy to wina slawnego juz plastikowego lacznika
Ostatnio zmieniony 4 sty 2011, o 16:32 przez nadol85, łącznie zmieniany 1 raz.
W203, C240, 2000 rok Thermotronic, Xenon
WDB2030612F034988
WDB2030612F034988
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 lis 2009, o 06:16
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 lis 2009, o 06:16
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
Tak zrobiłem. Ale nie miałem cierpliwości aby to testowanie się zakończyło i po jakiejś minucie wyłączyłem zapłon. Czy to miganie diod samoczynnie się kończy, czy dobrze zrobiłem że to przerwałem. Wygląda na to że wszystko teraz działa bardzo dobrze, ale niesmak po tym przerwaniu jakoś pozostał Dziękuję za poprzednią pomoc.kSmuk pisze:Wcisnac przelacznik nawiewu na szybe i obiegu wewnetrznego i potrzymac przez 5-10 sekund. Modul przeprowadzi test i powinno dzialac. Oczywiscie wszystko na wlaczonym zaplonie.
Karol
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 lis 2009, o 06:16
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
Tak było. Miał Thermatic, a zastosował Thermotronic - bo ładniejszy. Czyli wszystko jasne czemu test się nie kończył. Wielkie dzięki za pomoc!!! Szkoda, że nie mogę poklikać "pomógł".pleban pisze:Wszystko zależy jaki panel nowy zastosował. Jak miał Thermatic, a zastosował Thermotronic bo ładniejszy to test nie mógł się zakończyć, gdyż brakuje niektórych klap.
Podziwiam posiadanie tak dużej wiedzy w temacie MB.
Pozdrawiam,
Karol
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
- VIN:
- Lokalizacja: POLSKA
Koledzy mam pytanie związane z wymianą całego panelu przed liftowego na poliftowy,czy jest to możliwe bez dużych przeróbek i czy ktoś ćwiczył to w kombi bo problem jest z tylną wycieraczką (wyłącznik na górnym panelu w starej a w nowym w gałce wielofunkcyjnej przy kierownicy).Mam już wszystkie drewienka i panele oraz navi tylko co z wycieraczką tylną?.
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
- VIN:
- Lokalizacja: POLSKA
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 22 paź 2010, o 14:49
- VIN:
- Lokalizacja: POLSKA