Stukanie pod konsolą po przekręceniu kluczyka - wyjaśnienie
Moderator: Dziki Mar
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
-
- Użytkownik
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 gru 2009, o 17:11
- VIN:
- Lokalizacja: podhale
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
Witam
Mam ten sam problem. Mianowicie stuka po przekręceniu stacyjki i jak już przestanie, to nie można ustawić nawiewu na kratki. Z tego co wyżej czytałem, to zapewne któraś z dźwigienek będzie uszkodzona. Więc wziąłem się za rozbiernie przedniej konsoli i utkwiłem w martwym punkcie. Wszystkie osłony pozdejmowałem i nie mogę wyjąć tej ramki plaskitowej, gdzie jest umocowane radio. Czy aby to wyjąć, to trzeba zdjąć cala osłonę pod przednią szyba
Poradziłem sobie z tym, trochę siły i poszło I co się okazało, że to nie wina dźwigienek, lecz silniczka nastawczego. Zdjąłem z niego pokrywę, ale cały mechaznim wygldąda dobrze. Zębatki w nim są wszystkie całe. Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale czy jest w tym silniczku jakiś układ przeciążeniowy, który by działał jak sprzęgło
Mam ten sam problem. Mianowicie stuka po przekręceniu stacyjki i jak już przestanie, to nie można ustawić nawiewu na kratki. Z tego co wyżej czytałem, to zapewne któraś z dźwigienek będzie uszkodzona. Więc wziąłem się za rozbiernie przedniej konsoli i utkwiłem w martwym punkcie. Wszystkie osłony pozdejmowałem i nie mogę wyjąć tej ramki plaskitowej, gdzie jest umocowane radio. Czy aby to wyjąć, to trzeba zdjąć cala osłonę pod przednią szyba
Poradziłem sobie z tym, trochę siły i poszło I co się okazało, że to nie wina dźwigienek, lecz silniczka nastawczego. Zdjąłem z niego pokrywę, ale cały mechaznim wygldąda dobrze. Zębatki w nim są wszystkie całe. Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale czy jest w tym silniczku jakiś układ przeciążeniowy, który by działał jak sprzęgło
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
Jest: WDB2030451F002032
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 sie 2008, o 12:54
- VIN:
- Lokalizacja: Mrocza
- homontos
- Moderator VIP
- Posty: 504
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
No trafiło ci się na najprostszy silniczek jaki jest do wyjęcia Dosłownie 2 h temu zakładałem gohalbatros pisze:Kto wie jak dostać się do siłownika M2/7
Nigdzie nie znalazłem konkretnych informacji.
Pozdrawiam
Obrazek
1. odkręcasz 3 śruby od spodu (od nóg, jedna śruba jest tak trochę głębiej schowana, zaraz przy lewym zawiasie schowka) tak aby pokrywa spadła ta nad nogami i od razu widać ten silnik ale baaardzo trudno torxem wykręcić silniczek dlatego :
2. odkręcasz 3 śruby ze schowka.
3. odkręcasz jedną śrubę z boku konsoli (musisz ściągnąć ten boczny plastik - taki sam jak od strony kierowcy tam gdzie są bezpieczniki)
4. demontujesz konsolę środkową i odkręcasz ten boczek po prawej ten przy schowku
5. odkręcasz za pomocą 4 śrub środkowy panel a raczej ten cały tunel, pamiętaj że na złączeniu konsoli środkowej i tego tunelu są takie śruby które należy odkręcić na pół obrotu.
5. W tym momencie możesz ściągnąć schowek z tym kawałkiem boczka przy konsoli środkowej
W203 C180 Kombi
album_personal.php?user_id=54
album_personal.php?user_id=54
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Tu masz film z japońcem w roli głównej rozbierający deskę. Film przyspieszony, ale może coś wyłapiesz.
http://www.youtube.com/watch?v=nVQXTbNvsuY
http://www.youtube.com/watch?v=nVQXTbNvsuY
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Spoko. Jednak te 200-240pln/h zwykle jest dzielone na 2-3 ludzi, plus kierownictwo warsztatuhalbatros pisze:wiem ile płacą za bardziej odpowiedzialną pracę
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
To jest sedan albo kombi. Dalej trzeba viewtopic.php?t=2689 A dalej, to już schowek, zegary i dalej..pleban pisze:Tu masz film z japońcem w roli głównej rozbierający deskę. Film przyspieszony, ale może coś wyłapiesz.
http://www.youtube.com/watch?v=nVQXTbNvsuY
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 lis 2010, o 11:43
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
Witam Jestem nowyn Forumowiczem i mam taki sam problem ja wyżej jest opisywany czyli PO przekręceniu kluczyka w stacyjce słyszę pukanie w klimatyzacji czy może któryś z kolegów wie gdzie takie żeczy w mieście Łódź naprawia się jak tak to proszę o adres z góry dziękuję i jeszcze raz witam was wszystkich.
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2009, o 23:34
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
Tak jest Panowie. Najlepszym rozwiązaniem jest jechać na serwis, nie? Albo rozebrać tapicerke i cały przód do silnika? Pozdro.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, o 21:21 przez Tequilakrk, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI 2.2l 143 km 2003r. CLASSIC sedan.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Świetny sposób na naprawę! Tak jak u Sąsiadów (Pat & Mat) jechali samochodem, silnik się zepsuł, nie dali rady naprawić, to go wyjęli. Skutek - samochód w 100% sprawny, bo nie ma w nim nic zepsutego.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, o 20:03 przez V126, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- cavieza79
- Użytkownik
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 lut 2010, o 09:37
- VIN: WDB2032071F537829
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 11 lut 2014, o 19:25
- VIN:
- Lokalizacja: kielce
Witam wszystkich, mam podobny problem, auto przed tydzień było nie odpalane i wczoraj po włączeniu stacyjki dochodziły stukania jakby dzięcioła mniej więcej na środku kokpitu , po 30- 40 sekundach problem ustawał , działo się to nawet gdy nawiew był wyłączony , bardzo proszę o radę co to może być, pozdrawiam rafał
MB 2002 C 220 CDI seqentronic
WDB2032061F264534
WDB2032061F264534