Stukanie pod konsolą po przekręceniu kluczyka - wyjaśnienie

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
koko115
Użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
VIN:
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Raczej masz wybite gałki w wahaczach :boisie:
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
KORI
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 2009, o 17:11
VIN:
Lokalizacja: podhale

Post autor: KORI »

chyba tak...pojade i sprawdze na diagnostyce...pozdrawiam
iceman007
VIP
Posty: 228
Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
VIN:
Lokalizacja: KASZUBY

Post autor: iceman007 »

Witam
Mam ten sam problem. Mianowicie stuka po przekręceniu stacyjki i jak już przestanie, to nie można ustawić nawiewu na kratki. Z tego co wyżej czytałem, to zapewne któraś z dźwigienek będzie uszkodzona. Więc wziąłem się za rozbiernie przedniej konsoli i utkwiłem w martwym punkcie. Wszystkie osłony pozdejmowałem i nie mogę wyjąć tej ramki plaskitowej, gdzie jest umocowane radio. Czy aby to wyjąć, to trzeba zdjąć cala osłonę pod przednią szyba :?:



Poradziłem sobie z tym, trochę siły i poszło :tak: I co się okazało, że to nie wina dźwigienek, lecz silniczka nastawczego. Zdjąłem z niego pokrywę, ale cały mechaznim wygldąda dobrze. Zębatki w nim są wszystkie całe. Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale czy jest w tym silniczku jakiś układ przeciążeniowy, który by działał jak sprzęgło :?:
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
jarbar
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2008, o 12:54
VIN:
Lokalizacja: Mrocza

Post autor: jarbar »

Silniczek raczej jest dobty u mnie w W203 poszedł trybik plastikowy i dało się naprawić bez kosztór tylko rozebranie bardzo pracochłonne.
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

halbatros pisze:Kto wie jak dostać się do siłownika M2/7
Nigdzie nie znalazłem konkretnych informacji.

Pozdrawiam

Obrazek
No trafiło ci się na najprostszy silniczek jaki jest do wyjęcia :) Dosłownie 2 h temu zakładałem go :)
1. odkręcasz 3 śruby od spodu (od nóg, jedna śruba jest tak trochę głębiej schowana, zaraz przy lewym zawiasie schowka) tak aby pokrywa spadła ta nad nogami i od razu widać ten silnik ale baaardzo trudno torxem wykręcić silniczek dlatego :
2. odkręcasz 3 śruby ze schowka.
3. odkręcasz jedną śrubę z boku konsoli (musisz ściągnąć ten boczny plastik - taki sam jak od strony kierowcy tam gdzie są bezpieczniki)
4. demontujesz konsolę środkową i odkręcasz ten boczek po prawej ten przy schowku
5. odkręcasz za pomocą 4 śrub środkowy panel a raczej ten cały tunel, pamiętaj że na złączeniu konsoli środkowej i tego tunelu są takie śruby które należy odkręcić na pół obrotu.
5. W tym momencie możesz ściągnąć schowek z tym kawałkiem boczka przy konsoli środkowej
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

ASO bierze 240 za godzinę. Uważasz dalej, że 60 to drogo? Mercedes to nie Syrenka...
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Tu masz film z japońcem w roli głównej rozbierający deskę. Film przyspieszony, ale może coś wyłapiesz.
http://www.youtube.com/watch?v=nVQXTbNvsuY
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

halbatros pisze:wiem ile płacą za bardziej odpowiedzialną pracę
Spoko. Jednak te 200-240pln/h zwykle jest dzielone na 2-3 ludzi, plus kierownictwo warsztatu :tak:
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

pleban pisze:Tu masz film z japońcem w roli głównej rozbierający deskę. Film przyspieszony, ale może coś wyłapiesz.
http://www.youtube.com/watch?v=nVQXTbNvsuY
To jest sedan albo kombi. Dalej trzeba viewtopic.php?t=2689 A dalej, to już schowek, zegary i dalej..
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ale mieszek jakoś podobnie się zdejmuje jak na filmie, a drewno po prostu się wyciąga do góry.
P.S. Schowek może trzymają kable od lampki.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Jakub Łajs
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 7 lis 2010, o 11:43
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jakub Łajs »

Witam Jestem nowyn Forumowiczem i mam taki sam problem ja wyżej jest opisywany czyli PO przekręceniu kluczyka w stacyjce słyszę pukanie w klimatyzacji czy może któryś z kolegów wie gdzie takie żeczy w mieście Łódź naprawia się jak tak to proszę o adres z góry dziękuję i jeszcze raz witam was wszystkich.
Tequilakrk
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 paź 2009, o 23:34
VIN:
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tequilakrk »

Tak jest Panowie. Najlepszym rozwiązaniem jest jechać na serwis, nie? Albo rozebrać tapicerke i cały przód do silnika? Pozdro.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, o 21:21 przez Tequilakrk, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI 2.2l 143 km 2003r. CLASSIC sedan.
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Świetny sposób na naprawę! Tak jak u Sąsiadów (Pat & Mat) jechali samochodem, silnik się zepsuł, nie dali rady naprawić, to go wyjęli. Skutek - samochód w 100% sprawny, bo nie ma w nim nic zepsutego. :bravo:
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, o 20:03 przez V126, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
cavieza79
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 23 lut 2010, o 09:37
VIN: WDB2032071F537829
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: cavieza79 »

To tak w amerykańskim stylu wszystko na taśmę. USA rules. :usmiech:
C 200 CDI T 122 KM AVANTGARDE,2004r
Rafałek
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 11 lut 2014, o 19:25
VIN:
Lokalizacja: kielce

Post autor: Rafałek »

Witam wszystkich, mam podobny problem, auto przed tydzień było nie odpalane i wczoraj po włączeniu stacyjki dochodziły stukania jakby dzięcioła mniej więcej na środku kokpitu , po 30- 40 sekundach problem ustawał , działo się to nawet gdy nawiew był wyłączony , bardzo proszę o radę co to może być, pozdrawiam rafał
MB 2002 C 220 CDI seqentronic
WDB2032061F264534
ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”