Wczoraj zabrałem się właśnie do naprawy tego silniczka od nawiewu na szybę ale niestety poległemcutin pisze: ↑7 lis 2017, o 17:49 Przyczyną był wyłamany ząb w trybie przekładni silnika. I zrobiłem to bez zdejmwania całej deski.
Podsyłam link to naprawy:Naprawa nawiewu na szybę bez zdejmowania deski Mercedes CLK w209
Równolegle wymieniałem też ramię silnika nadmuchu na nogi i też stworzę do tego tutorial ale chyba tego jest już dużo w Internecie.
Udało się ruszyć wszystkie ze śrub ale niestety nie mogę wykręcić tej ostatniej, najgłębiej schowanej.
Pytań mam kilka:
- w instrukcji opisano odkręcenie wszystkich śrub ramki licznika - w jakim celu skoro go nie wyciągamy ani nawet chyba nie odchylamy? Ja nie mogę jej ruszyć w żadną stronę, a trochę miejsca na rączkę śrubokręta by się może zyskało.
- jakiej długości śrubokręta używałeś? Masz jakiś sprawdzony konkretny model, który pasował? Moje posiadane mają albo za grube rękojeści, albo za grube końcówki.
- czy jest potrzebne przykręcanie tej ostatniego wkręta? Zapewne urwie się mocowanie ale zastanawiałem się czy nie podeprzeć silnika o ramę deski jakąś twardą pianką tak aby uniemożliwić mu ruch ale może błądzę.
Ogólnie silnik o nawiewu na nogi naprawiłem w sobotę ale z braku czasu dopiero wczoraj zabrałem się za ten drugi i lipa.
Jeśli ktoś z Was ma jeszcze jakieś fotki naprowadzające lub informację co jeszcze można odkręcić aby tam łatwiej dojść, będę wdzięczny.