C200 kompressor gdzie zamontowac lpg - Poznań

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

euro_coins
VIP
Posty: 33
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 18:14
VIN:
Lokalizacja: Poznań

C200 kompressor gdzie zamontowac lpg - Poznań

Post autor: euro_coins »

Witam posiadam C200 kompressor 163 km pojemnosc 1.8 kombi, jaka polecacie instalacje do tego i warsztat w Poznaniu godny polecenia.
antas
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 4 lut 2014, o 15:46
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: antas »

Zakładałem w RODANGAZ na Tymienieckiego 65. To już moje kolejne auto w którym zakładali instalacje, oraz wielu znajomych tam także zakładało. Montują BRC. Wszystko gra, nie narzekam.
Mercedes C200 Kompressor, 163KM, 2000r, sedan
euro_coins
VIP
Posty: 33
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 18:14
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: euro_coins »

Dla nastepnych ktorzy beda szukac. Zalozylem Staga 4 qbox sterownik ma procesor 32bitowy w Pitec jak narazie chodzi super, jak dla mnie bardzo szybko przechodzi na gaz po 100-200 metrach, zobaczymy pozniej bo narazie upały 30 stopniowe. No i test spalania teraz.
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Gdzie zalozyles? :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszpoznan1 »

www.pitec.pl
Słyszałem dobre opinie o nich.
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
Awatar użytkownika
trufel
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
VIN:
Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań

Post autor: trufel »

również szukam jakiego speca od LPG co by u siebie zamontować. Czytałem o
www.pitec.pl i same dobre recenzje na forum LPG, według strony cena za instalacje to około 2500.
euro_coins gdzie montowałeś i za ile ?
Motockl jest bogiem, a wiara w boga nałogiem MT01

Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

trufel pisze:według strony cena za instalacje to około 2500.
trufel, to zależy co chcesz mieć założone, bo wg cennika:
Układ IV generacji - wtrysk sekwencyjny w fazie lotnej ( dedykowany silnikom z wtryskiem wielopunktowym ) :
STAG 300 Premium, wtryskiwacze Hana H2000 od 3100 zł
czyli dość typowa cena, chociaż u A.Rogowskiego w/w specyfikacja wychodzi od 3500zł.
A za dopłatą 200-300zł miałbym u Adama to co chciałem :haha:

Ja mam dopiero co założone:
- sterownik STAG 300-4 Premium
- reduktor AC R01 250KM
- wtryski poj. Hana H2001 zielone
- zbiornik Bormech 630x250 62L
- wlew gazu obok paliwa

Zastanawiałem się tylko czy nie lepsze by były Hany złote, ale Andrzej który mi zakładał zdecydował, że zielone będą OK. Wstępne ustawienia i korekty już zrobione, teraz muszę zrobić 1-2k km i pojechać na ew. korektę. Jak narazie różnicy benzyna/gaz nie widać różnicy i test drogowy pokazał, że prędkość max jest również OK.
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
trufel
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
VIN:
Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań

Post autor: trufel »

będzie to moje pierwsze auto z LPG i puki co, wszystkie dane które podajecie są dla mnie kompletnie nieczytelne.


Jaki Andrzej ?
Ostatnio zmieniony 5 cze 2015, o 15:58 przez trufel, łącznie zmieniany 1 raz.
Motockl jest bogiem, a wiara w boga nałogiem MT01

Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

euro_coins pisze:Dla nastepnych ktorzy beda szukac. Zalozylem Staga 4 qbox sterownik ma procesor 32bitowy w Pitec jak narazie chodzi super, jak dla mnie bardzo szybko przechodzi na gaz po 100-200 metrach, zobaczymy pozniej bo narazie upały 30 stopniowe. No i test spalania teraz.
Po tym co napisałeś mogę śmiało stwierdzić, że nie masz zielonego pojęcia o LPG - chodź propozycja jest w miarę przyzwoita... dla potomnych, osobom poziomu Twojej wiedzy na temat LPG radzę nie proponować innym osprzętu, sugerując się swoim(zamontowanym) i to w pierwszym miesiącu "testowania".
gotiger pisze:chociaż u A.Rogowskiego w/w specyfikacja wychodzi od 3500zł.
W tym przypadku cena warta uwagi - mistrz w swoim fachu, sam od niego podłapałem sporo wiedzy... Nie to, że robię komuś reklamę, ale instalacje regulowane u Adama są zrobione perfekt w każdym zakresie RMP.
Warsztat godny polecenia dla osób, które nie chcą się w przyszłości męczyć z LPG w swoim aucie. Dla osób, które się znają poniekąd lub duszą grosz - można kombinować do woli i udać się do polecanych warsztatów w cenie ok. 2500 zł.

Dla MB założenie LPG średnio się waha 2500-3000.

Wracając do meritum postu euro_coins, - nie jestem z tamtych okolic i uważam, że takie pytanie powinieneś zadać na http://lpg-forum.pl//

P.S.
gotiger pisze:- wtryski poj. Hana H2001 zielone
W chwili obecnej mogę śmiało stwierdzić, że hany nie zdają egzaminu - zależy jak się trafi.
Mi po roku szlak je trafia - czeka mnie wymiana.
Zdecydowanie lepszą opcją są Baracudy, na które się zdecydowałem i polecam z doświadczenia.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

trufel pisze: Jaki Andrzej ?
To taki znajomy znajomego :haha:
Troszkę tych instalacji zakłada i ma o tym pojecie .
Zdecydowanie lepszą opcją są Baracudy, na które się zdecydowałem i polecam z doświadczenia.
Gabrielll, wiem pamiętam nasza rozmowę tel., ale w\w Andrzej na pytanie o barakudy stwierdził, że to praktycznie jedno i to samo - zobaczymy, w końcu jest jeszcze gwarancja :ok:
Mam nadzieje, że się nie "przejadę" na tym. A w tzw między czasie poszukał sobie w dobrym stanie używanych keihinow :rotfl:

Pozdrowka ze słonecznego Władka
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
trufel
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
VIN:
Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań

Post autor: trufel »

Dla znawców tematu, co wybrać???

1. STAG 4 QBOX BASIC, wtryskiwacze DRAGON - opcja pośrednia, w mojej
opinii jednak bliżej jakościowo najlepszej - 2700 zł
2. STAG 4 QBOX PLUS, wtryskiwacze DRAGON - prawdopodobnie najlepszy
bezwzględnie układ IV gen. na rynku - 3000 zł.

Do tego w cenie: reduktor AC R-01,
wielozawór Tomasetto AT-02,
elektrozawór Valtek 03,
Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P
rury Faro PCV,
węże Parker,
opaski NORMA,
taśmy izolacyjne TESA,
złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET.
Wlew pod klapką wlewu benzyny to dodatkowy koszt do w/w wycen - 100zł.






Lub


Najlepszym rozwiązaniem jest sekwencyjna instalacja wloskiej firmy BRc .
Jest to bardzo dobry jakościowo produkt
z dwuletnią gwarancją , który bardzo dobrze współpracuje z silnikami z

kompresorem. Koszt instalacji wraz z montażem to 2750 zł. gdzie w cenie
jest zbiornik w miejscu koła zapasowego oraz wlew tankowania przy wlewie
benzyny. Drugą z opcji jest instalacja polskiego producenta , firmy Stag
gdzie ta marka w dobrej konfiguracji to koszt 2500 zł. gwarancja również

dwuletnia. Jeżeli przebiegi , które Pan osiąga w ciągu roku nie
przekraczają 20 tys km to spokojnie można zamontować instalację stag
natomiast jeżeli są to większe przebiegi wtedy bezapelacyjnie brc
będzie
lepszym rozwiązaniem.

Oferty o dwóch gazowników, cenionych i polecanych w kręgu.
Motockl jest bogiem, a wiara w boga nałogiem MT01

Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

gotiger pisze:Andrzej na pytanie o barakudy stwierdził, że to praktycznie jedno i to samo
Różnica jest w jakości wykonania :)...

trufel,
Biorąc pod uwagę swoją wiedzę na LPG, na Twoim miejscu wziąłbym BRC.
Jeżeli zastanawiasz się nad Stagiem -> to ja już bym wybrał sterownik LPG TECH, który lepiej ogarnia temat a pozostałe podzespoły sumie mogą zostać.

Wypytaj o demontaż kolektora ssącego (czy praktykują ? ) oraz o AFR ?

Jeżeli bierzesz butlę w kole to ... odłóż od razu 300 zł na dobrą dojazdówkę ( taką o szer. 70mm. Je męczę się ze zwykłą 15" felgą w bagażniku ( czer. 205 mm - robię trasy i nie praktykuję naboi naprawczych a na dojazdówkę składam się prawie rok. ) a przy sedanie jest to masakrycznie uciążliwe.
trufel pisze: węże Parker,
- też bardzo ważne, te węże wytrzymują o wiele dłużej niż inne.

Dodatkowo - zwrócić uwagę na filtr fazy lotnej i reduktor.
ACR ma dwa wyjścia np. do silników V6 - 3 wtryski na jednej listwie wtryskowej i 3 na drugą stronę.
Wygląda to tak:
http://www.ozonlpg.com/ourrecentjobs121.html

Jeżeli masz jedną listwę wtryskową muszą wykorzystać dwa wyjścia z reduktora i połączyć całość takim filtrem fazy lotnej:
http://www.autogaz-market.pl/filtry-faz ... fi-12.html ( jest to filtr poglądowy bez względu na producenta wymiary itp. )
Lub zastosować rozdzielacz np.
http://www.phjacus.pl/G7-Trojnik-gazowy ... -p333.html

Służy to poprawnej termice reduktora itp.

Wiele zakładów zakłada zwykły tańszy filtr - idzie mniej węża a dodatkowe wystające wyjście z reduktora zaślepia co jest przejawem głupoty.,
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, o 08:58 przez Gabrielll, łącznie zmieniany 1 raz.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
trufel
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
VIN:
Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań

Post autor: trufel »

Opisówka instalacji BRC - koszt 2750


W przypadku instalacji brc są to : węże parker, opaski metalowe
sprężynowe oraz skręcane firmy norma, reduktor genius i wielozawór
europa 2 czyli wszystkie komponenty firmy BRC. Natomiast jeżeli chodzi
o firmę stag są to: więże firmy semperit lub north fighter, opaski
sprężynowe lub skręcane firmy norma, reduktor kme i wielozawór
tomasetto, Zbiorniki w przypadku Brc to stako natomiast przy stagu
bormech lub gzwm.

Dobre?? zestawienie?
Motockl jest bogiem, a wiara w boga nałogiem MT01

Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Ja bym brał być.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
trufel
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
VIN:
Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań

Post autor: trufel »

i jeszcze jeden specjalista LPG, polecany przez mojego El Mechanioro ( swój chłop)

http://www.autogaz.pl
w swojej galerii ma Mietka C200 i klika wykresów
http://www.autogaz.pl/galeria,183.html

co do ceny, jeszcze nic nie wiem
Motockl jest bogiem, a wiara w boga nałogiem MT01

Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”