Czy może się ktoś z was podzielić ustawieniami z BRC sequent 24 jak ma ustawione vsr? Dotrysk benzyny po przekroczeniu zaznaczonych osiągów.
271.940 163km
Dotrysk Pb m271
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 cze 2021, o 21:15
- VIN: WDC2030422r152759
Dotrysk Pb m271
wdc2030422r152759
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Dotrysk Pb m271
Słaba "instalacja" albo słaby gazownik, który nie umie ustawić LPG w silniku doładowanym - ustawienia dotrysku mogą świadczyć o jednym i o drugim, bo instalacja nie radzi sobie z zasileniem w paliwo przy większym obciążeniu silnika i podpiera się benzyną.
Zanim cokolwiek zaczniesz grzebać, to najpierw zobacz jaki dokładnie masz reduktor i wtryskiwacze, i sprawdź czy w ogóle nadają się do tej mocy i tego silnika. Z doświadczenia - jeżeli np reduktor jest do silników o mocy wg opisu "do 200KM" to ledwo wyrabia się w silnikach 150KM wolnossących, co do wtrysków to im "szybsze" tym lepiej, bo pozbywamy się ryzyka "zapętlania" i dodatkowo mamy spore pole manewru przy ustawianiu ciśnienia roboczego bez zmiany rozmiaru dyszy wtryskiwacza.
Generalnie BRC to dobre sterowniki ale w M271 trzeba już umieć to ustawić, tak samo jak Qbox'a (STAG) czy Nevo (KME).
Czy masz jakieś objawy lub błędy, czy tylko z ciekawości podłączyłeś fejsa i patrzyłeś po ustawieniach?
Zanim cokolwiek zaczniesz grzebać, to najpierw zobacz jaki dokładnie masz reduktor i wtryskiwacze, i sprawdź czy w ogóle nadają się do tej mocy i tego silnika. Z doświadczenia - jeżeli np reduktor jest do silników o mocy wg opisu "do 200KM" to ledwo wyrabia się w silnikach 150KM wolnossących, co do wtrysków to im "szybsze" tym lepiej, bo pozbywamy się ryzyka "zapętlania" i dodatkowo mamy spore pole manewru przy ustawianiu ciśnienia roboczego bez zmiany rozmiaru dyszy wtryskiwacza.
Generalnie BRC to dobre sterowniki ale w M271 trzeba już umieć to ustawić, tak samo jak Qbox'a (STAG) czy Nevo (KME).
Czy masz jakieś objawy lub błędy, czy tylko z ciekawości podłączyłeś fejsa i patrzyłeś po ustawieniach?
-
- VIP
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 cze 2021, o 21:15
- VIN: WDC2030422r152759
Re: Dotrysk Pb m271
Mam wtryski BRC o oznaczeniu e1367r010223 według wujka google, to cholera wie do jakiej on mocy. Reduktor 67r010016
Chyba wszystko jest odpowiednie, bo mimo czerwonego pola na obrotomierzu nie przerywa i nie mam żadnych błędów związanych z mieszanką paliwa, chodzi identycznie jak na benzynie.
Chciałem jedynie sprawdzić, czy korzystając z instalacji LPG dobrze eksplatouje swój motor, aby nie mieć potem problemów z wypaleniem zaworu przez zbyt suchy rodzaj paliwa, który nie ma w sobie właściwości smarnych i jak u mnie, i u pozostałych wygląda dotrysk paliwa powyżej 4000 (?) obrotów. No i ogólnie inne ustawienia LPG.
Poprzedni właściciel zmieniał motor, prosto po zmianie kupiłem samochód. Byłem już na regulacjach, wymianie filtrów, czyszczeniu wtrysków LPG i serwisie, ale wolę dmuchać na zimne. Dla pewności byłem u dwóch, jedynie pokiwali głową, że wszystko jest ok, chociaż nie wpadło mi do głowy wtedy o tym dotrysku Pb.
Tak na oko ciężko stwierdzić, żeby coś bolało, chociaż jeszcze zmienię sondy i cos mi może pokwiczy o mieszance nie chce zarżnąć silnika.
Chyba wszystko jest odpowiednie, bo mimo czerwonego pola na obrotomierzu nie przerywa i nie mam żadnych błędów związanych z mieszanką paliwa, chodzi identycznie jak na benzynie.
Chciałem jedynie sprawdzić, czy korzystając z instalacji LPG dobrze eksplatouje swój motor, aby nie mieć potem problemów z wypaleniem zaworu przez zbyt suchy rodzaj paliwa, który nie ma w sobie właściwości smarnych i jak u mnie, i u pozostałych wygląda dotrysk paliwa powyżej 4000 (?) obrotów. No i ogólnie inne ustawienia LPG.
Poprzedni właściciel zmieniał motor, prosto po zmianie kupiłem samochód. Byłem już na regulacjach, wymianie filtrów, czyszczeniu wtrysków LPG i serwisie, ale wolę dmuchać na zimne. Dla pewności byłem u dwóch, jedynie pokiwali głową, że wszystko jest ok, chociaż nie wpadło mi do głowy wtedy o tym dotrysku Pb.
Tak na oko ciężko stwierdzić, żeby coś bolało, chociaż jeszcze zmienię sondy i cos mi może pokwiczy o mieszance nie chce zarżnąć silnika.
wdc2030422r152759
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Dotrysk Pb m271
Te cyferki w jednym i drugim to oznaczenie homologacji... Na reduktorze powinieneś mieć napis Genius MB i cyferki 800/1200/1500 - tego szukaj.
A jak reduktor będzie typu 800 a wtryski mają pomarańczowe oznaczenia na etykietach (tyle ustaliłem po homologacji) to masz instalację która obsłuży tylko jakieś 70% mocy auta i już by było wiadomo czemu są dotryski ustawione...
A jak reduktor będzie typu 800 a wtryski mają pomarańczowe oznaczenia na etykietach (tyle ustaliłem po homologacji) to masz instalację która obsłuży tylko jakieś 70% mocy auta i już by było wiadomo czemu są dotryski ustawione...
-
- VIP
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 sty 2020, o 12:08
- VIN: WDB2032401F640329
Re: Dotrysk Pb m271
Podepnę się ze swoim pytaniem.
Czyli jeżeli mam 192 konie i planuję gaz założyć to jeszcze mocniejszy niż powinien być w 163? Bo przy spalaniu 9-12 muszę coś zrobić albo na autobus się przesiądę...
Czyli jeżeli mam 192 konie i planuję gaz założyć to jeszcze mocniejszy niż powinien być w 163? Bo przy spalaniu 9-12 muszę coś zrobić albo na autobus się przesiądę...
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Dotrysk Pb m271
Oczywiście że tak, bo masz 30 kucy więcej. Parownik i wtryski dobierasz pod moc konkretnego silnika uwzględniając delikatny zapas mocy, marka sterownika jest praktycznie drugorzędna, chociaż ja preferuję KME.