Zmienne fazy rozrządu

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zmienne fazy rozrządu

Post autor: Gabrielll »

Pytanie odnośnie zmiennych faz rozrządu M111. Nie chodzi mi o zasadę działania ale jego rozwiązanie konkretnie w tym silniku.
Kiedy zmienia się faza rozrządu?
czy dzieje się to przy określonych obrotach? czy komputer sam jakoś to reguluje ?, będzie mi to bardzo pomocne we wprowadzeniu korekt.

Z tego co zauważyłem, muszę wprowadzać korekty na MINUS przy małych obrotach, natomiast przy dużych zakresach odejmować i to dość sporo. Czyli wychodzi na to, że fazy zmieniają się na podstawie obrotów ?
Tak się zastanawiam, bo auto mając zmienne fazy powinno wymiatać z niskich obrotów... Coś tam działa ale ptaka nie urywa.

Proszę o komentarze.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Nie wiem jak w MB , ale w HONDA'ch na pracę zaworów składa się wiele zmiennych . Począwszy od stylu jazdy, przez obroty, zapotrzebowanie na moc, temperatura silnika i powietrza. Nie wiem czy nie przekombinujesz .. ale Twa wola ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

jarod32 pisze:Nie wiem czy nie przekombinujesz .. ale Twa wola ...
Jakby ich nie było sprawa była by prosta ;p, nie można ich pominąć bo po zwykłej regulacji np. na mapki nie uwzględniamy wszystkich zakresów obrotów a w tych obrotach gdzie działają te fazy jest wymagana inna dawka.
W silnikach ze zmiennymi fazami konieczna jest korekta po obrotach, i chciałem wiedzieć jak to hula :zacieszacz:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”