C200 KOMPRESSOR Elegance
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
C200 KOMPRESSOR Elegance
No i kupiłem.
Na razie się nie rozpiszę, a jak znajdę chwilę i zrobię jakieś fotki, to i parę słów skrobnę Najpierw muszę auto odrobinkę wytrzeć z kurzu. Na liczniki 101tys. km i wszystko wskazuje na to, że prawdziwe.
VIN auta, jeśli ktoś ma ochotę poznać szczegóły
WDB2030421A453487
Nie świeci lewy xenon- zaraz będę szukał jaki palnik mam kupić. Chwilę po ruszeniu gaśnie też prawy- czy tak ma być, czy mam szukać elektryka?
Nie mam też pojęcia jak ustawić zegarek, poruszać się po menu, zmienić język na angielski i takie tam...
Zimówki ma na zdecydowanie ładniejszych felgach niż te letnie ze zdjęcia
dwa zdjęcia poglądowe z otomoto:
Na razie się nie rozpiszę, a jak znajdę chwilę i zrobię jakieś fotki, to i parę słów skrobnę Najpierw muszę auto odrobinkę wytrzeć z kurzu. Na liczniki 101tys. km i wszystko wskazuje na to, że prawdziwe.
VIN auta, jeśli ktoś ma ochotę poznać szczegóły
WDB2030421A453487
Nie świeci lewy xenon- zaraz będę szukał jaki palnik mam kupić. Chwilę po ruszeniu gaśnie też prawy- czy tak ma być, czy mam szukać elektryka?
Nie mam też pojęcia jak ustawić zegarek, poruszać się po menu, zmienić język na angielski i takie tam...
Zimówki ma na zdecydowanie ładniejszych felgach niż te letnie ze zdjęcia
dwa zdjęcia poglądowe z otomoto:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 10:09 przez BolzZ, łącznie zmieniany 1 raz.
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Zaskakujące pytanie. Gratuluję zakupu i oby pustynny wiatr nie sypał piachem w Twoją chłodnicę . Ustawienia masz w MENU komputera sterowany przyciskami z kierownicy.BolzZ pisze:Nie świeci lewy xenon- zaraz będę szukał jaki palnik mam kupić. Chwilę po ruszeniu gaśnie też prawy- czy tak ma być, czy mam szukać elektryka?
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 10:14 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
A czemu miałby to robić jak to dwa osobne układy i przetwornice czyli prawy i lewy i jakby tak było to prz awarii jednego na przykład w nocy z jednym pojedziesz a bez raczej już nie. Komunikat i błędzie owszem. Jedź do elektryka i po sprawie. Szkoda tracić czas tym bardziej, że to uciążliwa przypadłość w kraju gdzie jeździ się non stop na światłach. NIe trać czasu i serca. Zawsze coś jest do zrobienia przy używce i oby tylko to były takie sprawy .
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 12:03 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
- bartek.iz
- VIP
- Posty: 750
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
- VIN: WDB2030461F850320
- Lokalizacja: Warszawa
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Nie chcę być zrzędą, ale...............czy była kontrola łańcucha?
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- Baile
- VIP
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Generalnie jasny środek bardzo trudno utrzymać w czystości, jak auto używane na co dzień. Nie rozumiem tych zachwytów nad skórami. Są to ok., ale jak nie ma to trudno Natomiast bardzo mi się nie podoba ta tapicerka skóropodobna .
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Baile
- VIP
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
To jaka może być przyczyna gaśnięcia po paru minutach jazdy?
Nie było kontroli łańcucha, ani kilku innych rzeczy, które powinienem pewnie zrobić. Jak wsiadłem do w203 który ma 101tys przebiegu, wygląda na 101 tys., jeździ jakby miał 101 tys. i pachnie wewnątrz nowością, a w czasie jazdy słychać jedynie szum wiatru oraz latającą w okolicy tylnej szyby muchę, to trochę się czujność wyłączyła.
Nie było kontroli łańcucha, ani kilku innych rzeczy, które powinienem pewnie zrobić. Jak wsiadłem do w203 który ma 101tys przebiegu, wygląda na 101 tys., jeździ jakby miał 101 tys. i pachnie wewnątrz nowością, a w czasie jazdy słychać jedynie szum wiatru oraz latającą w okolicy tylnej szyby muchę, to trochę się czujność wyłączyła.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 15:17 przez BolzZ, łącznie zmieniany 1 raz.
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Dobra rozumiem...... ..........ale tera Zdrowaśki aby okazało sie, źe . Choć pewnie już tam łańcuch sie nieco wydłużył. Kurcze ale choć SD przed by wypadało. Naprawdę niektóre rzeczy mogą kosztować.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- abgutek
- VIP
- Posty: 163
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
- VIN:
- Lokalizacja: BL
nie chcę Cię martwić, ale z tą muchą powinieneś jak najszybciej coś zrobić. ;-)BolzZ pisze: (ciach ) a w czasie jazdy słychać jedynie szum wiatru oraz latającą w okolicy tylnej szyby muchę, to trochę się czujność wyłączyła.
Sprawdź łańcuch i będziesz spał spokojnie, u mnie przy podobnym przebiegu była odchyłka na 2-3 stopnie.
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
WDB2030461f916494
-
- Użytkownik
- Posty: 136
- Rejestracja: 6 gru 2011, o 16:32
- VIN:
- Lokalizacja: Wlkp
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
Uporałem się z ksenonami i z niedziałającymi spryskiwaczami reflektorów.
W lewym reflektorze spalony był tranzystor, w prawym poza wymianą spalonego mosfetu musiałem tez przelutować całą płytkę- po wymianie samego tranzystora światła działały, ale dziwnie: przy wyłączonym silniku wszystko było ok, przy włączonym silniku nie zapalały się. Jeśli je zapaliłem na wyłączonym i potem uruchamiałem silnik, działały dobrze, ale po zgaszeniu już się nie dały zapalić, bez wyłączenia auta. Obawiałem się jakiejś grubszej awarii sterowania, ale jak to zawsze w życiu (płyty główne, karty graficzne, zegary itd.) postanowiłem najpierw przelutować scalaki i to całkowicie rozwiązało problem.
Co do spryskiwaczy reflektorów- również standard. Rozebrałem pompkę, wyciągnąłem silnik, poszły w ruch odrdzewiacze i wd40, na koniec olej. Po złożeniu działają tak, że podczas spryskiwania reflektorów mam w drobnych kropelkach również całą maskę i odrobinę szybę
Wygląda na to, że już wszystko w autku mam sprawne. Co nie zmienia faktu, że na SD zamierzam podjechać no i łańcuch sprawdzić, żeby mieć pewność.
W lewym reflektorze spalony był tranzystor, w prawym poza wymianą spalonego mosfetu musiałem tez przelutować całą płytkę- po wymianie samego tranzystora światła działały, ale dziwnie: przy wyłączonym silniku wszystko było ok, przy włączonym silniku nie zapalały się. Jeśli je zapaliłem na wyłączonym i potem uruchamiałem silnik, działały dobrze, ale po zgaszeniu już się nie dały zapalić, bez wyłączenia auta. Obawiałem się jakiejś grubszej awarii sterowania, ale jak to zawsze w życiu (płyty główne, karty graficzne, zegary itd.) postanowiłem najpierw przelutować scalaki i to całkowicie rozwiązało problem.
Co do spryskiwaczy reflektorów- również standard. Rozebrałem pompkę, wyciągnąłem silnik, poszły w ruch odrdzewiacze i wd40, na koniec olej. Po złożeniu działają tak, że podczas spryskiwania reflektorów mam w drobnych kropelkach również całą maskę i odrobinę szybę
Wygląda na to, że już wszystko w autku mam sprawne. Co nie zmienia faktu, że na SD zamierzam podjechać no i łańcuch sprawdzić, żeby mieć pewność.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2013, o 09:40 przez BolzZ, łącznie zmieniany 1 raz.