Dwa kółka :)

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

To zrób łożysko (pewnie na gumie ktoś dawał :dobani: ) i zobacz jak przedni zawias.
Awatar użytkownika
walor
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 13 wrz 2012, o 17:45
VIN:
Lokalizacja: WLKP

Post autor: walor »

Łożysko niekoniecznie od jazdy na gumie, normalne zużycie, pewnie jeszcze od nowości, nawet nie wiem czy to łożysko bo lekko stuka gdy ruszam amorami ale luzu najmniejszego nie ma.
C220 cdi 150KM automat , 2004r lift
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

walor, jak jechałeś i lekko hamowałeś czułeś luz? Precyzja na zakręcie? Ja bym dał go na przegląd do warsztatu. Sprawdziliby lagi...... może olej świeży by polali... no i ogólny przegląd. Lepiej teraz, bo w sezonie się nie dopchasz :wysmiewacz:
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

no chyba olej w lagach to sam wymieni...niech sie chłopak uczy ;-)
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

abgutek, nie przesadzaj......... ja nie mam stojaczków,garażu i najmniejszej chęci na takie zabawy........... wymienili mi w warsztacie :ok: Słuchaj zastanawiam się nad twardym olejem (nie pamiętam oznaczenia), bo fabrycznie miekki turystyczny zawias mam, a przy moim 110 wolałbym twardszy..... jak uważasz?
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

To fakt , dobrze jest coś podstawic pod ramę...ja mam podstawkę.
Gęstszy olej coś tam da, spowoduje że zawias będzie mniej kanapowy, jakbyś zwiększył tłumienie. Można też zwiększyć napięcie wstępne sprężyn w lagach
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Mam regulację tylko pneumatyczną ...... i nie mam jak podejść.... poza tym boję się , że większe ciśnienie wywali uszczelniacze...... dlatego przy dużym gabarycie wolę twardszy olej. Ten motor ma w sobie więcej ze sporta niż z turysty......poza tym to zabawka, więc nie potrzeba komfortu. Myslałem o 600 tak jak wyżej.... tak na miasto, ale szkoda mi "V". Rozumiesz mnie mam nadzieję? :prosi:
Ostatnio zmieniony 1 lut 2014, o 22:33 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

Wiesz że jak się jej pozbędziesz to żywcem będziesz się palił w motocyklowym piekle? ;-)
Imo to jeden z najfajnieszych motockli jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Świetne brzmienie i pozostałe zalety fałki, do tego rozrząd na kołach (szkoda że głąby z mb na to nie wpadły -wiem wiem, za drogo i za głośno) .
Do tego wygodna kanapa i skręca wystarczająco dobrze.do jazdy cywilnej.
Teraz do adremu. Nawet jak Ci uszczelniacze wywali to koszt pewnie zamknie sie w 2 stówkach, jeśli nie masz regulacji t'łumienia odbicia/dobicia to faktycznie spróbuj twardszy o oczko olej. Efekt będzie taki jak zwiększenie tłumienia. Olej o ile pamiętam zmienia gęstość o 5. Musisz pamiętać tylko o jednym-jeśli zalejesz dużo twardszy olej to tak jakbyś na stałe zmienił tłumienie zarówno odbicia jak i dobicia, może to skutkować w pewnych sytuacjach np na tarce przed światłami usztywnieniem zawiechy - amor nie zdąży odbić po ściśnięciu. W efekcie może się zdażyć że będziesz jechał jak na sztywnym zawieszeniu. Ale zmiana o 5 nie powinna raczej tak zadziałać.
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

http://www.youtube.com/watch?v=kRveGTFJwaU fajnie by mieć coś takiego, ale musi wystarczyć http://www.youtube.com/watch?v=BxN9TVGvZEM
Mój ulubiony film :ok: poza tym http://www.youtube.com/watch?v=UA1b6L_-Re0

KOZAK :boisie: :ok:

Ninja 636 http://www.youtube.com/watch?v=yt741pKc8h4 :ok:


viewtopic.php?p=126323#126323 - > moja Hundzia jest na końcu tego wątku :usmiech:
Przemalował ją poprzednik na czarno z białego jak się poślizgnął. :bezradny:
Ostatnio zmieniony 2 lut 2014, o 21:50 przez supi, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Ten z SBK to jakiś "bitek" bo jednego ślada nie trzyma :rotfl:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Ale jak to oglądam to :padam: :padam: :padam:
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

Ładnie ! To jest wykorzystanie do maksimum przyczepności toru :-)
Wydaje się że chłopcy na supermoto inaczej nie potrafią ;-)
filmik
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”