Elegancka V6

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 7 lip 2019, o 18:11

I ostatnie 10 zdjęć.
Główna wiadomość dwa posty wyżej.

PS Admin, jeśli coś źle dodałem foty to przepraszam, jak co to popraw jak możesz.
Dużo tego wyszło po prostu na jeden post.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
Awatar użytkownika
Przybek
VIP
Posty: 1582
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Elegancka V6

Post autor: Przybek » 8 lip 2019, o 02:38

Na konsoli to mi tam brakuje Commanda :P Jak masz odkurzacz piorący to się pobaw z fotelami i zobaczysz jak ładnie odżyje tapicerka bo ten wzór wbrew pozorom wcale nie jest taki nudny :)
AD.1 Przerwę masz w granicach normy (jeżeli koła były prosto).
AD.2 Pod rantem w drzwiach chyba? idzie jakaś uszczelka (nie zwracałem uwagi na to dokładniej) - jak Bartek nie zapomni to Ci zrobi foto i wrzuci tutaj.

EDIT: Na tym rancie jest plastikowa listewka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
sonko
VIP
Posty: 87
Rejestracja: 10 gru 2017, o 19:54
VIN: WDB2032351F223984
Lokalizacja: okolice Gliwic

Re: Elegancka V6

Post autor: sonko » 13 lip 2019, o 13:54

tak, na dolnym rancie drzwi powinna być uszczelka bo u siebie takie mam wszędzie 😜

ściągnij sobie też plastikowe osłony progów i zobacz jak tam rdza wygląda - ja u siebie ściągnąłem i nie byłem zadowolony z tego co tam zobaczyłem ☹️
T203 C180 M111
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 4 sie 2019, o 11:05

Witajcie,
Uszczelki sobie załatwiłem, lecz zanim je nałożę (a nie chce bezpośrednio na taki ran jaki jest na moich zdjęciach, bo to i tak zacznie pewnie korodować bez żadnego zabezpieczenia...) chciałbym właśnie czymś zabezpieczyć. Nie chce malować na profeske bo i tak to zasłoni ta uszczelka.
Myślałem nad jakimś zabezpieczeniem tupu "baranek" ?, może nie koniecznie o takiej konsystencji by później dało rade na to nałożyć tą uszczelkę.
Sam preparat przeciw korozyjny np cortaninem f ? Czy macie jakieś pomysły? Oczyszczę te ranty (nie do gołej blachy jak się uda) z pozostałości jakiejś pasty, czy co to tam jest i co byście nałożyli?

Mam już ogarnięty oryginalny celownik na maskę :D Zaraz będzie wyglądał o niebo lepiej.

Głośniki też zaraz wlecą (te podzespoły , wyłączając celownik zawdzięczam Wacky'emu i jego wyprzedażą :) ) i będzie tak jak miało być.

Do zrobienia pozostaje ogarnięcie klimy, o której pisałem posty w dziale klimatyzacji... to przy okazji czasu (jestem w delegacjach w tygodniu;/) i pieniędzy. Na razie mimo lata będę jeździł bez.

Pojawia mi się wciąż cholerny problem z olejem i tą uszczelką dekla zaworów (prawa strona jak siedzimy w aucie)
No rzyga mi cały czas na kolektor i śmierdzi w aucie. Dwa warsztaty robiły i sprawdzały i niby jest dobrze założona, a jedna coś tam kapie.
Problem się nasila jak przycisnę gaz i jadę bardziej agresywnie jak na V6 przystało. Przy "emeryckiej" jeździe jest... nazwijmy to normalnie, swąd spalenizny jest prawie nie wyczuwalny.

Po za tym dziś narzeczonej pokazał się komunikat o niskiej zawartości oleju, poszedłem sprawdziłem jak auto stało na płaskim i jak było już zimne i każe dolać 1,5L... wg. w kur** dużo '/

Nawet się położyłem pod auto sprawdzić czy jakiego wycieku nie ma. Nic.
Możliwe że przez to kapanie na kolektor wykapało by aż tyle?
Kupiłem dość drogi olej i zaraz wyjdzie że nie potrzebnie...

Jakbym odkręcił cały ten dekiel i wyczyścił i nałożył nie wiem jakiś silikon uszczelniający taką metodą jak się silikonuję (pistoletem) żeby ta uszczelka byłą w takiej jakby płynnej konsystencji i żeby sama się dopasowała po dociśnięciu deklem... zdało by to egzamin?
Może chaotycznie to opisałem ale chyba domyślacie się o co mi come'on .
Powiem że ta sprawa z tą uszczelką zaczyna mnie pomalutku irytować... wymiana miała załatwić sprawę a tu dupa...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
lechita
VIP
Posty: 552
Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
VIN: WDB2030071F447330
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Elegancka V6

Post autor: lechita » 4 sie 2019, o 11:59

Cortanin można wykorzystać ale zgodnie z opisem zastosowania na naklejce.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
Awatar użytkownika
Przybek
VIP
Posty: 1582
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Elegancka V6

Post autor: Przybek » 4 sie 2019, o 20:08

Spróbuj Epoxy Brunox - ma od razu podkład epoksydowy w sobie. A z tym wywalaniem oleju to się skup nie na uszczelce dekla tylko na zapchanym separatorze oleju (odma).
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 4 sie 2019, o 20:59

Przybek pisze:
4 sie 2019, o 20:08
Spróbuj Epoxy Brunox - ma od razu podkład epoksydowy w sobie. A z tym wywalaniem oleju to się skup nie na uszczelce dekla tylko na zapchanym separatorze oleju (odma).
Dobra, nowy trop. Zanim zapytam Cię gdzie to się znajduje dodam że jak mamy ten dekiel i tam są cewki tak, to mam mokre nie przy pierwszej (od strony wentylatora) tylko od 1 od strony podszybia (nie znam numeracji więc pisze tak). Olej cieknie tamtędy gdzieś , płynie na łączenie dekla z blokiem silnika, wrażenie sprawia jakby ciekło na łączeniach, na śrubach. ale tylko od strony podszybia i właśnie intensywniej jak jadę agresywniej.

Teraz, Przybek, gdzie by znajdowała się ta odma? Przez nią miałbym mokre od oleju w tych miejscach o których pisze? Jak to odetkać?
Wydupiało by tyle że musiał bym dolewać aż takie ilości? Dziś dolałem z litr....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
Awatar użytkownika
Przybek
VIP
Posty: 1582
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Elegancka V6

Post autor: Przybek » 5 sie 2019, o 03:31

Generalnie jak pałujesz to ciśnienie w skrzyni korbowej jest większe i przy zapchanej/przytkanej odmie będzie wywalać najsłabszym punktem - w tym przypadku akurat tam. Druga możliwość jest jeszcze taka że mechanicy co Ci to składali wymienili tylko uszczelkę a pozostawili stare oringi pod śrubami (jeżeli w tych pokrywach oringi występują) i wtedy też będzie ciekło - nie znam tego silnika bo preferuje diesle więc zgaduję. Gdzie masz odmę też nie wiem ale szukaj czarnej puszki w pokrywie z wężykiem grubości palca, idącego do dolotu.
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 24 sie 2019, o 22:45

Witam Panowie.
Uwielbiam swojego Merca , ale pomału zaczyna mnie wkurzać :D
Tutaj jest link do tematu jaki z Wami poruszałem by w końcu zamknąć temat cieknącego oleju z dekla zaworów:
silnik-i-osprzet-f36/c240-2-6-m112-t20181-s15.html
Doradzono mi bym wyczyścił odmy bo może walić olej przez ich zapchanie.Odmy są ogarnięte jak nowe, zapieczętowane oryginalnym silikonem z ASO.
Odczekałem "ustawowe" 24h do pełnego wyschnięcia, pod deklem zaworów zmieniłem uszczelkę na nową, dokręciłem z jaką mocą trzeba było (plus lekko od siebie), po tygodniu z odmy ani grama jest super, ale z dekla jak z jednego miejsca ciekło, tak kropli nadal.
Wszystkie śruby suche tylko ta jedna na dole , pierwsza od strony podszybia jest mokra. Na zewnętrznym łączeniu metalowych powierzchni i jak śruba przechodzi na wylot to pod nią. Przyznam że się troszkę wkur*iłem sprawdzając lusterkiem i dotykają i czując mokre... Sądziłem że dobra robota, sumienna i wolna załatwi sprawę, Dupa.
W następny weekend kupie nową uszczelkę, zdejmę samą pokrywę zaworów. Oczyszczę raz jeszcze, (samą pokrywę w końcu ułożę na szkle by zobaczyć czy może nie jest coś krzywe) nałożę nową uszczelkę i w tym miejscu gdzie cieknie , przy tej śrubie dodatkowo zasmaruję tak jak odmy tym ori sylikonem wysokotemperaturowym. Jak to nie załatwi sprawy to już odpadam... brak pomysłów. Przyznam że nie chce mi się tego robić po raz kolejny, ale jestem zawzięty. najgorszy jest ten smród w środku jak dryfi spalonym olejem...

Żeby nie było za mało pojawiły się kolejne problemy, mianowicie:
1. Padło nam otwieranie z pilota , działa tylko na podczerwień ;/ a jeszcze parę dni temu działało, później w "kratkę" a teraz tylko na podczerwień.
Najpierw wymieniliśmy w dwóch pilotach ( bo dzieje się tak w dwóch) baterie - nic to nie dało.
Później postanowiliśmy wymienić obudowy chociaż w jednym bo obie są dość uszkodzone i sądziliśmy że może gdzieś nie ma styku, nie łapie itp.
Najbliżej gdzie robią takie cuda i gdzie już zmieniałem obudowę do "rybki" to naprawa kluczy wszelkiego rodzaju do aut i otwieranie ich w Cżęstochowie, na ulicy Willsona.Do swojego W211 jak wymieniałem samą obudowę dałem (z robocizną ) niecałe 50-60 zł. Dziś ja byłem w pracy, więc pojechała tam moja narzeczona. Dziady skroili ją 100zł !!!, ale już mniejsza o to, zrobiła nową obudowę w jednym i też to nie przyniosło efektu.
Dalej działa tylko na podczerwień. Chyba antena co? Albo wzmacniacz anteny. Nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać. Wolę chyba robić rzeczy mechaniczne niż elektryczne... ale trzeba. Pomału pojawiają się problemy że na podczerwień nie łapie za pierwszym razem, grot mi nie działa.
Ja to mam pecha z tymi zamkami w Mercach... Jak bd kupował kolejnego to najpierw zamki :D Czy działa grot do otwierania i czy zamyka się i otwiera na wszystkie możliwe sposoby.

2. Druga sprawa to jak moja jechała do tej Częstochowy to jak już wróciła do mnie i zanim zgasiła powiedziała mi że całą drogę świeciła się jej kontrolka silnika... Ja wsiadłem, zgasiłem, odpaliłem i już do chwili obecnej się nie pokazała. Więc czeka mnie kontrolna wizyta na SD, raczej w ASO bo nie wiem kto w okolicy Tarnowskich Gór ma ów sprzęt.

Tak więc już miałem wymienić tylko komplet hamulców (tarcze, klocki i czujniki) na przód i zająć się przed zimą rdzą...a tu kolejne problemy.

Więc mała lista napraw które zostają do ogarnięcia w najbliższym terminie to:
- Hamulce przód -> pod koniec sierpnia na bank (czekam tylko do wypłaty, komplet w Redmarsie już ogarnięty :D)
- Wizyta na SD w celu skontrolowania błędów
- Weryfikacja dekla zaworów i ponowne uszczelnienie ...
- Zamykanie auta na sygnał radiowy,a nie tylko na podczerwień
- Sprawdzenie szczelności klimy i tego zaworu

Z poprzednimi założeniami które pisałem na początku założenia tego tematu,czyli skrzynia, nie działające drzwi pasażera z przodu zostały ogarnięte :)

Tak więc, Panowie jakbyście mieli jakieś sugestie w sprawie moich nowych/starych problemów, pytania, zapraszam śmiało do konwersacji.
To i tak dzięki temu forum i dzięki Wam zrobiłem już tak dużo i wiem więcej na temat Merca.

Dziękuję i Pozdrawiam.

PS. fot na chwilę obecną nie mam nowych, bo i nic się nie zmieniło. Gwiazdy jeszcze na mache nie mam;/
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 3512
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Elegancka V6

Post autor: Dziki Mar » 25 sie 2019, o 06:33

Odnośnie pierwszego punktu, jest parę tematów odnośnie tego problemu.
PS. Radio działa bez zarzutu?
elektronika-f48/nie-dzialajacy-wzmacnia ... 15560.html
viewtopic.php?f=48&t=23133&p=211384&hil ... ot#p211384

Co do uszczelki zaworów. To w tym miejscu możesz mieć albo mikro pęknięcie, albo nierówność powierzchni. ORi silikon powinien załatwić sprawę.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 25 sie 2019, o 10:30

Dzięki dziki za odpowiedź :)

I właśnie dlatego czeka mnie trzecie podejście do tematu... ale to dopiero za tydzień jak bd miał wolny cały weekend. I oby załatwił sprawę, jak co bd informował:)

Radio działa perfekcyjnie.

W moim sedanie antena bd wewnątrz, nad szyba i trzeba zdemontować trochę podsufitki??
download/file.php?id=9036&mode=view


Dobra, nabijajcie się.... :D
Nie było bezpiecznika nr. 7 (wstawił3m 30A)
Nr. 8 był cały (7.5A)
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 30 sie 2019, o 21:42

Witam.
Jutro zabieram się do rozebrania po raz trzeci dekla zaworów. Rozbiorę , wyczyszczę , założę uszczelkę (mam nowa) i przejadę tym sylikonem co uszczelniałem odmy.
teraz pytanie, przejechać sylikonem ten rant w który wkładamy uszczelkę i na to uszczelkę? Czy może najpierw w rant dekla uszczelkę i później silikonem? Od wewnątrz uszczelki byście dali, czy od zewnątrz?

Mam już wybrane części z Redmars'a na zrobienie hamulców.
https://www.redmars.pl/product-pol-1644 ... 0-ATE.html
https://www.redmars.pl/product-pol-220- ... 09-OE.html
https://www.redmars.pl/product-pol-549- ... w-245.html

To wpadnie na dniach, zakładane będzie dopiero pewnie w następny weekend, ale cóż robię gdy mam czas.

Hehehe, centralny na pilota działa :D, chociaż dziś zrobił mi psikusa i znów nie otworzył zdalnie... Myślę padł bezpiecznik. Otwieram tylnego sama i 7 i 8 są całe, nie wiem czemu, zamieniłem jej miejscami i tyle. Działa.


Powiem Wam,że tak już mi się nie chce rozbierać tego dekla...

A z newsów, to moja dziś musiała uniknąć czołowego i wbiła się w krawężnik. Felga do prostowania i guma do wymiany (czyli dwie nowe na całą oś)
Byłem od razu na sprawdzeniu czy drążki i reszta "bebechów" nie ucierpiała i jest wszystko ok, za to jak sprawdzał to wykrył mi na drugim kole luzy na wahaczu górnym (tym aluminiowym) więc do przeglądu który jest w grudniu, trza będzie to zrobić.
Po sprawdzeniu po tym uderzeniu na stacji diagnostycznej, udałem się do mojego mechanika by sprawdził zbieżność. Zrobił od razu całą geometrię i nic nie wykazało żadnych zmian względem ostatniej wizyty. Żadnego przesunięcia felga przyjęła całe uderzenie itp.
Więc tylko opony i felga. Nie wiem, felgę może oleje i kupie taką samą nową, albo jak się uda skołuje sobie ten komplet z Dojczlandu o którym kiedyś już wspominałem.

Na koniec macie fotę po dzisiejszym zdarzeniu :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
olafik
VIP
Posty: 1042
Rejestracja: 8 cze 2016, o 08:59
VIN: WDB2030461F324463
Lokalizacja: RYBNIK

Re: Elegancka V6

Post autor: olafik » 30 sie 2019, o 22:08

Te opony to i bez przygody są do wymiany.
WDB2030461F324463
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 31 sie 2019, o 17:20

Rozebrałem wszystko, wyczyściłem wszytko.
Na dekiel nie w rant,dałem silikon ten mercedesowski (od wewnętrznej strony), następnie założyłem uszczelkę dekla wciskając lekko ten silikon w rant. Po założeniu uszczelki, od wewnątrz przejechałem jeszcze trochę tym silikonem i położyłem dekiel na swoim miejscu. Dokręciłem śruby 9 Nm i dałem trochę od siebie. Tam gdzie ciekło także dałem trochę silikonu od zewnątrz w miejscu stykania się dwóch elementów. Zobaczymy.
Po założeniu uronił kilka kropel.
Na miejsce styku uszczelki z blokiem , od strony bloku silikonu nie dawałem. Dałem tylko od strony dekla, no i plus od zewnątrz.
Niech sobie schnie te umowne 24h
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
Dudek13
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 13 maja 2019, o 18:13
VIN: WDB2030611A008098
Lokalizacja: Śląsk

Re: Elegancka V6

Post autor: Dudek13 » 28 wrz 2019, o 18:51

Witam witam po dłuższej nieobecności.
Robota, robota i jeszcze raz robota.
Jakieś dwa tygodnie temu byłem z bratem na Gliwickiej giełdzie w poszukiwaniu paru gratów... I co? jak nigdy wróciłem ze wszystkim co chciałem:D
Kupiłem lusterko lewe (wkład) , ostatnią listwę na rant drzwi przód (cudem...bo co bywałem wcześniej to nikt jej nie miał a, reszta nie wiedziała o co mi chodzi...) i kupiłem celownik na maskę, co prawda nowy ale pewnie nie jest oryginalny.

Dziś znalazłem chwile by pogrzebać przy autku i udało się nadrobić zaległości i od razu "wkurw"...
Tak wyglądało moje lusterko lewe...
Na giełdzie chodziłem i pytałem o lewe do mojego modelu i co? Kupiłem , a w domu okazało się że od anglika... bynajmniej tak mi się wydaje.
Ja lewe mam z płytką sterującą a moje "nowe" lewe jej nie ma, co za tym idzie? Na chwilę obecną zaizolowałem przewody wychodzące z lusterka i wsadziłem to nowe bo jak sami zobaczycie na zdjęciach, prze moje stare nic się nie dało zobaczyć.

Listwa weszła jak by była tam od początku :)

Co do celownika.... Jak kupowałem merca od razu sobie powiedziałem że bd tam gwiazda a nie ta "zaślepka"
Zawsze coś stawało przeszkodą (kasa, głównie kasa) że kupiłem ją dopiero teraz. Montuję...
I co? Okazuje się że mi się z gwiazdą nie podoba.
Bardzie wg. mnie pasuje mojej V6 ten płaski znaczek.
Spójrzcie na zdjęcia, co Wy o tym sadzicie?

A właśnie, bo bym zapomniał.
Zrobiłem hamulce , cały przód (no z wyłączeniem przewodów ham.)
Tak jak pytałem na forum w dziale części, wymieniłem.
Tarcze ATE
Klocki ATE
Czujniki nowe
Rozebrałem zaciski, poczyściłem i pomalowałem na srebrno.

Ciekawostka, w Redmarsie, gdzie zamawiałem tajle, dobrano mi wszystko po Vinie i powiedziano że mój model, ma tylko jeden czujnik zużycia klocka, nie dwa po jednym na koło, tylko jeden, na jedno koło. Pytam gościa dlaczego? I odpowiada mi że mercedes, wprowadził coś takiego że chce redukować masę w pojeździe wykluczając niektóre zbędne elementy co za tym idzie, po co dwa czujniki zużycia klocków, jak wystarczy jeden?
Pomyślałem chore bo jak to tak można, po za tym ile do cholery waży taki jeden czujnik,żeby tak ważył o masie pojazdu???
Ale dobra, co ja będę się kłócił z fachowcem, wie lepiej, po za tym w W203 hamulców nie robiłem więc nie będę się sprzeczał.
Części doszły,rozbieram, montuję jedno koło. Ok, jest czujnik, zmieniam na nowy. Rozbieram drugie koło i co? Jest czujnik....
Delikatnie wyjąłem stary czujnik z klocka nie uszkadzając go i zamontowałem w nowym komplecie.
Do Redmarsa napisałem tylko e-mail'a z opisem mojego przypadku. Nie odpisali.

I jeszcze jedna dobra rzecz, nic nie cieknie z dekla zaworów po moim 3 podejściu i uszczelnieniu uszczelka + silikon OM :)

Teraz została tylko rdza...
Tylko albo aż...

Do następnego !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W202 C180 Classic 1.8 1997r - BYŁ
W211 E270 Avantgarde 2.7 2002r - BYŁ
W203 C240 Elegance 2.6 2001r - Obecnie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”