Mercedes-benz CLK W209 nowa baza na projekt :)

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 501
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Mercedes-benz CLK W209 nowa baza na projekt :)

Post autor: przecinek » 4 gru 2018, o 21:36

Hej , jeśli czytaliście mój temat w dziale projekty na pewno wiecie że szukałem bazy na kontynuowanie projektu na nowej budzie gdyż w203 jest już słaby blacharsko i nie opłaca mi się go ratować więc o to i jest! wybór padł jednak na CLK w209 z racji tego że wygląda bardziej sportowo jest do niego dostępne body z black series i nikt się nie będzie śmiał z przykręconych nakładek poszerzeń oraz wszystkie zrobione części z w203 będą pasować
Teraz coś więcej o tej bazie , szukałem auta w manualu skórach xenonie koloru czarnego z uszkodzonym 1,8 i znalazłem tak przynajmniej mi się wydawało ale o tym później
MODEL : CLK 200 CGI kompressor czyli 1,8 m271 z bezpośrednim wtryskiem paliwa (170KM) w wersji avantgarde
VIN : WDB2093431F103584
ROCZNIK 2004r czyli literka C w kodzie lakieru (ocynk)
Auto z Niemiec od handlarza z Polski który kupił go z uszkodzonym motorem z myślą naprawy/wymiany silnika jednak sam tego nie potrafił zrobić i nikogo też nie znalazł kto by się na tym znał , jak dla mnie idealna opcja gdyż silnik nie jest mi do niczego potrzebny gdyż mam swój :) , stan auta po prostu igła ostatni serwis w aso miał 08.2017r przebieg 230tyskm i ani grama rdzy , Auto niby bezwypadkowe jednak maska była malowana tak jak i lampy nie są tak samo matowe więc coś delikatnego musiało być :) co do silnika to zapalał normalnie ale z rury czarny dym bogaty w paliwo trochę kulał lewo jechał i tryb awaryjny oraz check , po zakupie pierwsze co chciałem sprawdzić to rozrząd lecz pierw sprawdziłem błędy oraz parametry było jedynie wypadanie zapłonu a w parametrach wszystko okej poza czasem wtrysku dużym na 2.5ms , dowiedziałem się też że jeśli kąty wałków są na 115stopni to rozrząd jest okej i tu właśnie tak było z niedowierzaniem zdjąłem pokrywę i tak się ucieszyłem :haha: jak zobaczyłem nowe jeszcze z fabryczną powłoką koła rozrządu , następna moja teoretyczna diagnoza to uszkodzone wtryski ? w końcu to CGI... po całodziennym rozbieraniu dobrałem się do nich były sprawne dobrze rozpylały jednak od listwy była odłączona jakaś wtyczka od nawet nie wiem czego złożyłem wszystko jak trzeba były też źle podłączone podciśnienia oraz jeden króciec całkiem odłączony przez co łapał lewe powietrze po złożeniu i skasowaniu błędów silnik ożył od razu wyszedł z trybu awaryjnego , zgasł chceck żaden błąd nie wyskakiwał czas wtrysku 1.2ms auto ma moc i podsumowując wystarczyło wpiąć wtyczkę :hurra: od razu pojechałem po tablice oc oraz przegląd .
Mam już plan na projekt większość części będzie pochodzić z w203 takie jak uturbione 2.3 z nowym ECU EMU, most ze szperą , sprzęgło, wydech , układ hamulcowy wraz z hydroręcznym , gwint , koła z nowymi semislikami , będą nowe lekkie fotele kubełkowe sparco oraz na koniec Body kit na wzór black series :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 8 gru 2018, o 08:24 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
lechita
VIP
Posty: 298
Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
VIN: WDB2030071F447330
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Mercedes-benz CLK W209 nowa baza na projekt :)

Post autor: lechita » 4 gru 2018, o 23:41

Powodzenia i dużo wytrwałości w tym, co zmierzasz. Pisz na bieżąco o postępach projektu.
tylko ten się nie uczy, kto wszystko neguje
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”