Moje CL203 C180

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Re: Moje CL203 C180

Post autor: jarod32 »

AdeKi pisze:Jakbym chciał zakupić elektromagnes wraz z adapterem to tylko przez serwis prawda? Czyli z kolegą petersen załatwiać ?
Słuszną drogę obrałeś młody padawanie :D
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

A jest możliwość odczytania numerów alternatora z VIN'u ?? Potrzebuje szczotek z regulatorem napięcia ale w sklepie powiedzieli ze numery potrzebują


Oraz fotka autka po umyciu :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

Dzisiejsza praca:
23.02.2016 - wymiana regulatora napięcia wraz ze szczotkami, pełna diagnostyka komputerowa oraz sprawdzenie wszelakich wężyków podciśnieniowych itp w celu rozwiązania problemów z falującymi obrotami.

Po diagnostyce wyskakuje tylko błąd p2036 a więc chyba jednak przepływka do wymiany ale upewniając się przełoże z innego auta i sprawdzę czy jest przyczyną falujących obrotów.
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Re: Moje CL203 C180

Post autor: Smart »

Ten nr alternatora Ci gdzieś podałem, czy mi umknęło? :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

Umknęło :p ale nic się nie stało, po wyciągnięciu części podjechaniu do sklepu od razu mieli na miejscu więc akurat trafiłem :p
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

27.02.2016 - wymiana wycieraczek na ori Bosh'a, podmiana przeplywomierza oraz czyszczenie przepustnicy.

Na jutro umówiony jestem na diagnostykę w kolejnym zakładzie... mam nadzieję ze tym razem mechanik okaże się ogarnięty i znajdzie problem. :)
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

No i poszło.... w końcu po problemie!!! :) wyczyszczenie kompletne przepustnicy adaptacja i koniec falujacych obrotów !!:) no i w końcu profesjonalna diagnostyka nie z rąk magika :)
Rano potwierdzenie, mam nadzieję ze w 100% będzie prawidłowo :D
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

W ramach uczczenia pozbycia się problemu z falujacymi obrotami poddalem autko totalnemu sprzątaniu i myciu :) kolejna a zarazem ostatnia zabawa z silnikiem to elektromagnes za ktory mam nadzieję ze wezmę się w tym tygodniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
gulczas
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: PDM

Re: Moje CL203 C180

Post autor: gulczas »

Czyściutko pod maską, a elektromagnes to już drobnoska, wymiana tania ale nie zapomnij o adapterach wiązki elektrycznej, żeby olej nie szedł dalej od elektromagnesu ;)
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor :D viewtopic.php?t=14269
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

Dokładnie :) zapomniałem ze jeszcze jeden problem został... Znaczy mam nadzieję ze drobnostka bo wyskakuje mi co ileś km błąd p2036 na dolot powietrza dodatkowego czyli pompę powietrza wtórnego tyle że stałego uszkodzenia tej pompy nie ma więc również się nie zaciera ... z tego co kiedyś czytałem to warto kostkę wyczyszcic czym zajmę się jutro :) jeszcze poczytam na ten temat i spróbuję to ogarnąć
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

05.04.2016 - korekta luzu łożysk oraz nałożenie nowego smaru. Diagnostyka oraz kasowanie błędu. Wymiana pompy powietrza wtórnego wraz z przekaznikiem.

Dodatkowo doszły nowe problemy a mianowicie prawa tarcza okazała się powodem bicia przy wyższych prędkościach z powodu skrzywienia. No i jeszcze problem z pompą rozwiązany tylko w połowie.... przy odpaleniu już chodzi cicho ale nadal problem z włączeniem się jej na ciepłym silniku... może Wy Panowie podpowiecie co jeszcze można sprawdzić...
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

12.04.2016 - wymiana tarcz oraz klocków przód na ATE

Rowniez odnaleziona została przyczyna wlaczajacej się pompy powietrza na ciepłym czym był polamany wężyk od otwierania/zamykania zaworka. Dosłownie kruszyl się w palcach ... :) w sumie to tak 100% okaże się rano ale mając nadzieje to już koniec problemu :D :zacieszacz:
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

Jednak problem pozostał więc przy kolejnej okazji sprawdzone zostanie dosłownie wszystko co jest tylko powiązane z tą pompą..
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
AdeKi
VIP
Posty: 246
Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: DPL

Re: Moje CL203 C180

Post autor: AdeKi »

04.2016 - wymiana akumulatora oraz szczotek rozrusznika

09.05.2016 - Regeneracja lamp przednich :D (zdjęcie przed i zdjęcia po)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów. :zacieszacz:
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
Awatar użytkownika
gulczas
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: PDM

Re: Moje CL203 C180

Post autor: gulczas »

Nice, czym polerowałeś? Bo mi to strasznie ciężko szło...
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor :D viewtopic.php?t=14269
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”