Moje w203

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Seb M111.951
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 10 sty 2014, o 10:14
VIN:
Lokalizacja: Galway( Irlandia )

Moje w203

Post autor: Seb M111.951 »

Witam. Jako ,ze juz zarejestrowany wklejam narazie pierwsze zdjecie MB. Narazie seria.

:mb:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Ale popsuty ... kierownica nie z tej strony co nam trza :D :ok:
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
zbychumax
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: 5 mar 2009, o 06:14
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: zbychumax »

Na razie seria
A co zamierzasz coś zmieniać?
Obecnie:
Mercedes W210 E200 Kompresor
BMW E60 528i 2010r x-drive

Sprzedane:
C200CDI 2001r Kombi
VIN: WDB2032041F120608
Lakier: 040 i rdza
Zawieszenie: -30mm
Przebieg: 325 tys km
Awatar użytkownika
Seb M111.951
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 10 sty 2014, o 10:14
VIN:
Lokalizacja: Galway( Irlandia )

Post autor: Seb M111.951 »

No fakt popsuty;) Zmieniac delikatnie estetyke auta (felgi,swiatla) . Silnik pewnie bedzie tez wymieniony z czasem,bo narazie siedzi m111.951. Kupilem go ,bo w Irlandii w co drugim z kompressorem zrywa sie lancuch powyzej 150 tys km:/
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

To jeszcze kolega sznowny jak by stopkę uzupełnił , to było by git :ok:
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
zbychumax
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: 5 mar 2009, o 06:14
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: zbychumax »

Kupilem go ,bo w Irlandii w co drugim z kompressorem zrywa sie lancuch powyzej 150 tys km
Tak nie dbają tam o samochody?
Obecnie:
Mercedes W210 E200 Kompresor
BMW E60 528i 2010r x-drive

Sprzedane:
C200CDI 2001r Kombi
VIN: WDB2032041F120608
Lakier: 040 i rdza
Zawieszenie: -30mm
Przebieg: 325 tys km
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Seb M111.951, co Ty mówisz w m111 przy takim przebiegu łańcuch pęka ? A nie pomyliłeś z m271 i przeskakujacym łańcuchem? Ty lepiej zobacz czy oleju w elektryce nie masz...... a nie łańcuch Ci po glowie chodzi.
Awatar użytkownika
Seb M111.951
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 10 sty 2014, o 10:14
VIN:
Lokalizacja: Galway( Irlandia )

Post autor: Seb M111.951 »

Nigdy nie napisalem,ze w m111 pekaja,tylko ze w modelach z kompresorem. Olej lecial jak to w m111, ale na ecu nie bylo na szczescie.Kabelek zamowilem juz.

[ Dodano: 2014-01-13, 11:57 ]
supi pisze:Seb M111.951, co Ty mówisz w m111 przy takim przebiegu łańcuch pęka ? A nie pomyliłeś z m271 i przeskakujacym łańcuchem? Ty lepiej zobacz czy oleju w elektryce nie masz...... a nie łańcuch Ci po glowie chodzi.


Tak ,czy siak dzieki za porade;)
Awatar użytkownika
piasektt
VIP
Posty: 647
Rejestracja: 14 sty 2009, o 17:58
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piasektt »

Silnik pewnie bedzie tez wymieniony z czasem
Nie rozumiem tych swapów - bo o tym mówiłeś? Nie mogłeś po prostu kupić auta z docelowym silnikiem ? :mysli: Tylko proszę nie mów, że kupiłeś po mega okazyjnej cenie, lub że urzekł Cię ten konkretny egzemplarz. Jeżeli Cię nie było stać na ten moment na V6 to też bezsens bo i tak suma summarum wyjdzie drożej.

Broń Boże się nie śmieje, nie naigrawam (jak niektórzy na forum :haha: ) tylko się grzecznie pytam z ciekawości.


Pozdrawiam
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Jaaasne :haha:
Ostatnio zmieniony 13 sty 2014, o 14:13 przez mrbraindeath, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Seb M111.951
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 10 sty 2014, o 10:14
VIN:
Lokalizacja: Galway( Irlandia )

Post autor: Seb M111.951 »

piasektt pisze:
Silnik pewnie bedzie tez wymieniony z czasem
Nie rozumiem tych swapów - bo o tym mówiłeś? Nie mogłeś po prostu kupić auta z docelowym silnikiem ? :mysli: Tylko proszę nie mów, że kupiłeś po mega okazyjnej cenie, lub że urzekł Cię ten konkretny egzemplarz. Jeżeli Cię nie było stać na ten moment na V6 to też bezsens bo i tak suma summarum wyjdzie drożej.

Broń Boże się nie śmieje, nie naigrawam (jak niektórzy na forum :haha: ) tylko się grzecznie pytam z ciekawości.


Pozdrawiam
Nie nie kupilem po mega okazyjnej cenie,ale wszystkie ktore ogladalem z kompressorem w Irlandii w dostepnych dla mnie funduszach nie byly w ciekawym stanie ( jak to w przypadku dbalosci Irlandczykow o auta nie wspominajac naewt o cdi-kach) To auto bylo w dobrym stanie ( 1 wlasciciel w Chinach ) nie Irlandii, jedyna zmiana silnika to na wersje z kompresorem,poniewaz wnetrze jest nieskazitelne i lakier tez. Nie potrzebne mi v6 ,bo w Polsce stoi s13 z sr20det, ale m111.951 troche brakuje mocy jednak.
Awatar użytkownika
Baile
VIP
Posty: 179
Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
VIN:
Lokalizacja: Dublin

Post autor: Baile »

zbychumax pisze:Tak nie dbają tam o samochody?
Nie dbają, 2 letnie Vito, 55kkm przebiegu, od nowości nie było w serwisie, olej jak smoła. Na pytanie szefa, czemu auto nie miało zrobionego serwisu odp: ''przecież Van ma dopiero 2 lata'' :boisie:
CL203 220 CDI Sport Edition+
2037082A834008

W209 CLK 200 Kompressor
2093422F122151
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”