Silver S203 2.2 CDI by mawox
Moderator: Dziki Mar
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Moje skarbonki oczywiście zaraz po żonie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Mały mod Żarówka dwuwłóknowa włożona zamiast żarówki jednowłóknowej w miejsce stopu. Stop 21W, postój 5W
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Dorobiłem się Hondy Shadow Wcześniej każdy się śmiał, że jeżdżę 'rowerem' wiec teraz przesiadłem sie na motor
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Witam.
Od kilku dni żona mówiła mi że auto czasem zamula do 50 i ma max 3 tys obrotów. Jak podłączyłem gwiazdę pod kompa to pokazał się błąd P0660 ( Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Open) wygenerowany w Torque.
Z wielką niechęcią się za to zabrałem bo wiedziałem że to dużo pracy no ale po 12h skończyłem i sukces.
Po wyciągnięciu kolektora okazało się ramię od silniczka nie ma połączenia z szyną od klapek a do tego szyna która łączy wszystkie klapki oderwała się od jednej przez co ta latała jak chciała, w sumie jak i cała reszta bo nic nie trzymało klapek w jednej pozycji. Dodatkowo cała szyna z klapkami chodziła góra - dół ok 1 cm.
Przy takim luzie cała gorąca sadza wylewała się przez tą nieszczelność prosto na silnik i oto kilka zdjęć.
Syf to mało powiedziane patrząc na kolektor i blok silnika.
Kolektor oraz silnik po wyczyszczeniu
Postanowiłem wymontować klapki jednak silniczek zostawiłem i podpiąłem do swojej kostki. Ktoś pisał, że można kupić jakieś super zatykaczki do otworów po klapkach za 150zł. Ja jednak zdecydowałem się na użycie starych klapek. Wyciąłem i wyrównałem je na wymiar otworu a następnie dobrze zgrzałem je do okoła lutownicą.
Po zakończonej pracy musiałem kręcić kilka razy bo musiało zaciągnąć ropę ale jak odpalił to tak jak gdyby nigdy nic. Przejechałem się i nie stwierdzam żadnej różnicy pomiędzy i tak nie działającymi klapkami bo akurat u mnie nie działały a ich brakiem. Jeżeli ktoś ma kasę to może kupić nowy kolektor za 400 funtów albo wywalić klapki.
Pozdrawiam
Od kilku dni żona mówiła mi że auto czasem zamula do 50 i ma max 3 tys obrotów. Jak podłączyłem gwiazdę pod kompa to pokazał się błąd P0660 ( Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Open) wygenerowany w Torque.
Z wielką niechęcią się za to zabrałem bo wiedziałem że to dużo pracy no ale po 12h skończyłem i sukces.
Po wyciągnięciu kolektora okazało się ramię od silniczka nie ma połączenia z szyną od klapek a do tego szyna która łączy wszystkie klapki oderwała się od jednej przez co ta latała jak chciała, w sumie jak i cała reszta bo nic nie trzymało klapek w jednej pozycji. Dodatkowo cała szyna z klapkami chodziła góra - dół ok 1 cm.
Przy takim luzie cała gorąca sadza wylewała się przez tą nieszczelność prosto na silnik i oto kilka zdjęć.
Syf to mało powiedziane patrząc na kolektor i blok silnika.
Kolektor oraz silnik po wyczyszczeniu
Postanowiłem wymontować klapki jednak silniczek zostawiłem i podpiąłem do swojej kostki. Ktoś pisał, że można kupić jakieś super zatykaczki do otworów po klapkach za 150zł. Ja jednak zdecydowałem się na użycie starych klapek. Wyciąłem i wyrównałem je na wymiar otworu a następnie dobrze zgrzałem je do okoła lutownicą.
Po zakończonej pracy musiałem kręcić kilka razy bo musiało zaciągnąć ropę ale jak odpalił to tak jak gdyby nigdy nic. Przejechałem się i nie stwierdzam żadnej różnicy pomiędzy i tak nie działającymi klapkami bo akurat u mnie nie działały a ich brakiem. Jeżeli ktoś ma kasę to może kupić nowy kolektor za 400 funtów albo wywalić klapki.
Pozdrawiam
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- gulczas
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
- VIN:
- Lokalizacja: PDM
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Trochę miałeś przy tym roboty ale najważniejsze, że naprawiłeś a nie kupiłeś nowy zestaw
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Od naprawy kolektora ssącego nic ciekawego się nie dzieje oprócz tego że coś mi puka z przodu i muszę to zrobić
Nic ciekawego się nie dzieje ale tło pod zdjęcie się znalazło
Nic ciekawego się nie dzieje ale tło pod zdjęcie się znalazło
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Dzisiaj uświadomiłem sobie, że chyba trzeba kupić obniżające sprężyny bo pasuje do mesia taka gleba
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Nowa gwiazda w rodzinie
Ostatnio zmieniony 12 mar 2017, o 00:07 przez mawox, łącznie zmieniany 2 razy.
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- gulczas
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
- VIN:
- Lokalizacja: PDM
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Co tam za worki z paszą wrzuciłeś? :p
Bardzo ładna E klasa
Bardzo ładna E klasa
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Są to worki z tzw palletem do pieca, coś podobnego do karmy dla ryb, zbite wióra drzewne które wsypuje się do podajnika w piecu, który ogrzewa dom Na zdjęciu widać 40 worków po 15 kg = 600kg. A mocy nie ubyłogulczas pisze:Co tam za worki z paszą wrzuciłeś? :p
Bardzo ładna E klasa
Dzisiaj spolerowałem tą E klasę i różnica ogromna, oczywiście na plus
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Dzisiaj wpadł nowy przedni dolny wahacz. W związku z tym, że musiałem jechać w sobotę po meble do Niemiec z przyczepką a wahacz dopiero dzisiaj doszedł to musiałem trochę go przymocować żeby mi nie wyskoczył w czasie jazdy
A tutaj filmik jak duży potrafi być luz koła przy niewielkim luzie na sworzniu wahacza. Objawy ? Ściąganie w prawo podczas jazdy na wprost, podczas hamowania jeszcze większe.
https://www.youtube.com/watch?v=F8ihHXGmPFc
Pozostało jeszcze tylko zrobić geometrię kół bo kierownica skręciła o 30 stopni w lewo.
A tutaj filmik jak duży potrafi być luz koła przy niewielkim luzie na sworzniu wahacza. Objawy ? Ściąganie w prawo podczas jazdy na wprost, podczas hamowania jeszcze większe.
https://www.youtube.com/watch?v=F8ihHXGmPFc
Pozostało jeszcze tylko zrobić geometrię kół bo kierownica skręciła o 30 stopni w lewo.
W203 C220 \ WDB2032071F451805
- mawox
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 30 paź 2015, o 19:56
- VIN:
- Lokalizacja: Belgia
Re: Silver S203 2.2 CDI by mawox
Mesiek sprzedany. Kupiona Honda. Temat można zamknąć
W203 C220 \ WDB2032071F451805