wiewior - CL203 Evolution

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

wiewior - CL203 Evolution

Post autor: wiewior »

Siema chłopaki, przesiadłem się z s203 do cl203. Chciałem wam pokazać w końcu parę fotek które gdzieś odgrzebałem :)

Jest to CL203 z 2001r. z silnikiem 220cdi, w wersji Evolution w bardzo przyzwoitym stanie, z moim pedantycznym podejściem do szczegółów znalazłem parę drobiazgów które mnie drażnią ale mam zamiar sukcesywnie je eliminować. Mercedes należał do lekarza, widać, że gość dbał o auto- jest zadbane z zewnątrz jak i w środku. Prowadzi się pewnie. Nic nie daje powodów do obaw, podczas jazdy po autostradach czy ciasnych zakrętach. Jestem bardzo zadowolony i mam nadzieję mieć w końcu Mercedes'a na okres dłuższy niż rok- w moim krótkim życiu miałem zaszczyt posiadać już w124(pół roku) c126SEC(rok, z czego remontowałem go 7 miesięcy) w202(pół roku) s203(pół roku) i obecnie cl203(miejmy nadzieję, że przynajmniej rok- dopóki znów nie zakocham się w kolejnym modelu:D )

CL'a kupiłem parę miesięcy temu- zacząłem z grubej rury od generalnego sprawdzenia mechanicznie auta: mam przypadłość (po tym jak kiedyś trafiłem na minę, za większą kasę), że zaraz po kupnie otwieram silnik:

podnieśliśmy głowice i zaczęliśmy wszystko po kolei sprawdzać (jedyny plus takiego zabiegu: mogę być "pewniejszy", że wszystko jest ok)
Przy okazji zdjętej głowicy oddałem ją do planowania, oczywiście nowe uszczelki itd,
wymieniłem sobie wszystkie świece na boscha
sprawdziłem wszystkie wtryski
profilaktycznie wymieniłem rolki + pasek
Nowy akumulator, z jak największym prądem rozruchowym
I parę innych dupereli.
Automatyczną skrzynie prawdopodobnie czeka taki sam los jak silnika, w najbliższej przyszłości :)
(niby to prawda, że jak coś działa to nie powinno się tam paluchów wkładać) ale po tym co się naoglądałem na własne oczy- to nawet kupując auto z "książką serwisową" sprawdziłbym go tak samo- w Polsce auta to jest porażka (kupując przykładowo porsche za 300tys PLN "bezwypadkowe" które później okazuję się bite 2 razy i udokumentowane w USA)

W środku do wymiany mam prawą kratownice głośnika przód, bo nie mam tam emblematu 'bose', pewnie kiedyś jakiś nieudolny pasażer musiał go urwać butem... :uee: Poza tym denerwują mnie przytarcia, na siedzisku kierowcy- od zamków spodni. Naprawić to to jest pikuś, tylko boję się, że tapicer nie dobierze dokładnie takiej samej skóry i będzie jeszcze gorzej. Cała reszta sprawna i to mnie cieszy.
Od kupna (poza tym co wymieniłem) postanowiłem skompletować sobie "klarglas paket" czyli gładkie szkła do kierunkowskazów, halogenów no i obecnie myślę czy kupić gładkie reflektory z poliftowej wersji czy kupić soczewki DEPO (bo nie mam oryginalnie ksenonu i nie chce się bawić w dokładanie). Reflektory kupię dopiero po zimie bo byłoby głupotą kupić nowe lampy teraz, po to żeby je niszczyć od błota i syfu jaki panuje podczas zimowej aury :P


W planach mam, kupić opony 225/45 na przód i 235/45 na tył + dystans 0,7cm, nie jestem do końca pewny czy nie będzie obcierać, aaale będę próbować.

Na pokładzie mam m.in. Linguatronic (niestety niemiecki), parktronik, Command, zmieniarkę, audio bose, elektryczna kolumne kierownicza + fotel kierowcy, podgrzewanie siedzeń, zakochany jestem w otwieranym panoramicznym dachu i parę innych fajnych dupereli.

VIN:

VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: C 220 CDI
ENGINE: 611962 30 407567
TRANSMISSION: 722699 02 992901
BODY: 00000
ORDER NUMBER: 0-21737875
LIGHTS: BOSCH
INTERIOR COLOR: 201A
PAINTS: 345
RETARDER: 1 010620
DELIVERY DATE: 20/06/01
PRODUCTION ORDER REFERENCE:



Code;

026 PRODUCTION TEST NEW ENGINES (ECE-CHASSIS WITH USA-
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
287 THROUGH-LOADING FEATURE
345 RAIN SENSOR
352 COMMAND
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
413 VOLLGLASDACH MIT AUSSENLAUFENDEM SCHIEBEDACH
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
486 SPORTFAHRWERK
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
580 AIR CONDITIONING
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
802 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM
813 LINGUATRONIC-DEUTSCH (SPRACHBEDIENUNG)
819 CD CHANGER
852 MOBILE.PRE-INSTALL.COMPL.ON TOWER NOKIA SERIES 5/6
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
949 SPORTPAKET
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
200A LEATHER
345 RAIN SENSOR
201A LEATHER BLACK



Parę zdjęć jedynie, muszę czekać do wiosny na jakąś większą sesje.
Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Fiolki i kurczaki, kapelusze i transformersy.. nazywam sie Tomasz Nied*jeb aka Smart vel Smartlandia. Na co dzien sie zajmuje pierd*leniem.. to moja pasja, od zawsze. Jak bylem bardzo maly mnie mamusia upuscila na glowke i od tego dnia juz tak mam. Nie mielismy niestety wanny, wiec tatus mnie kapal w garnku pod przykrywka.. tylko nie wiem dlaczego wiecznie te wode gotowal. Jak juz doroslem, rodzice mna szorowali podloge, mowili ze moje wloski sa lepsze od kazdego mopa. Cala krew mi splywala do baniaka i tak juz chodzilem z czerwonym lbem. W szkole mnie bili - wszyscy - nawet nauczyciele i wozny. Po lekcjach siedzialem w klasie do poznego wieczora. Mamusia zawsze mowila ze mnie nie potrzebuja w domu i ze tak w ogole nie maja miejsca dla mnie, bardzo ich kocham. Jakims cudem skonczylem trzecia klase podstawowki.. bylo ciezko ale dalem rade. Tata byl ze mnie tak dumny ze mi kupil cysterne wazeliny i postawil na dworcu. Powiedzial ze musze pomagac w wyzywieniu rodziny, i do dzisiaj w ten sposob wspomagam rodzine. Po kilku latach poznalem Mirka - byl moim klientem. Zakochalismy sie, wzielismy slub pod mostem, byl to najpieknieszy dzien w moim zyciu. Mirek pragnal dzieci ale jakos nam nie wychodzilo, chyba jest nieplodny.. ale psst, nie mowcie mu tego. Lekarze nam sugerowali adopcje - pewnego dnia podczas pracy na dworcu w Katowicach podjechal pociag towarowy. Jeden z wagonow byl wypelniony stadem malp z syndromem downa. Nie moglismy odpusci - i sie udalo. Teraz to nasze dzieci, Mirek i ja jestesmy bardzo dumni - sa takie podobne do nas. Moi rodzice nas nie chca znac, ale to zrozumiale. Przeciez kazdy ptaszek kiedys opuszcza gniazdo. Teraz mam to forum i moge wam wszystkim pierd*lic od rana do wieczora o kombajnach, ogorkach, oknach i chmurkach. Pozdrowienia z nibylandii, buziaki.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2014, o 23:44 przez mrbraindeath, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: wiewior »

mrbraindeath dzieki mistrzuniu- tam mieszkam, zdjecie zrobione pod garazem:)

1. nooo to super ze da sie same emblematy kupic! myslalem ze nie dorwe tego.

2. Zapytam sie w Carlex'ie oni cuda robia i sa blisko, trzeba znalezc chwile i tam podjechac. Ale dziekuje za link przydadza sie kosmetyki do pielegnowania skor motocyklowych:)

3. aaa to pinkole to;) nie bede nic tam juz mieszac- tak to pewnie dziala tak, ze nie dziala... powiesz cos i tak komputer tego nie zrozumie :D

Wiem wiem ze Ty byles za kombi, ale jak sobie suwiadomilem- cholera chlopie Ty masz dopiero 21 lat, na kombi to Ty jeszcze bedziesz mial czas- kup cos bardziej sportowego niz kombi :D

Mistrzu powiedz mi czy jestes w stanie to jakos sprawdzic w tych Twoich ultra tajnych zrodlach- czy wejda mi na tyl opony 235/45/17 jesli do moich oryginalnych felg (7,5j ET37) dorzuce 0,7cm albo 1cm dystansu? cholera, nikt nie chce mi na to pytanie odpowiedziec, czy da to rade?
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

wiewior pisze:Mistrzu powiedz mi czy jestes w stanie to jakos sprawdzic w tych Twoich ultra tajnych zrodlach- czy wejda mi na tyl opony 235/45/17 jesli do moich oryginalnych felg (7,5j ET37) dorzuce 0,7cm albo 1cm dystansu? cholera, nikt nie chce mi na to pytanie odpowiedziec, czy da to rade?
Wystarczy że dasz 3mm dystans (żeby mieć ET34) i zakładasz 245/40R17 - pytanie tylko jak bardzo brzydko to będzie wyglądać na Twojej feldze. Felgi 8,5 cala na tył mają właśnie ET34 i opony 245/40R17. Jak założysz 7mm dystans (ET30) to zgodnie z tym co piszą w katalogu felg Mercedesa będziesz musiał wyciągnąć nadkola z tyłu, żeby nie obcierało.
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: wiewior »

w0wacik, rozumiem, tylko ja pisalem o 235 nie 245. Ale ok odejdzmy od tego planu- zostajac przy orgynalnych evo czyli z tego co wiem 225 to ile max mozna dac dystansu bez przerobek- wyciagania nadkol itd? wiesz przyjacielu? masz takie informacje w tych Twoich ksiegach gdzie wyczytales to info ktory podales powyzej.

pozdrawiam!
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

wiewior pisze:w0wacik, rozumiem, tylko ja pisalem o 235 nie 245. Ale ok odejdzmy od tego planu- zostajac przy orgynalnych evo czyli z tego co wiem 225 to ile max mozna dac dystansu bez przerobek- wyciagania nadkol itd? wiesz przyjacielu? masz takie informacje w tych Twoich ksiegach gdzie wyczytales to info ktory podales powyzej.

pozdrawiam!
Jeżeli masz felgi z przodu węższe, z tyłu szersze to ET przednich będzie 37, tylnych 34 bez przeróbek lub 30 z nadkolami do przeróbki. Na przód zakładasz 225/45R17 czy tam 225/40R18, a na tył 245/40R17 lub 245/35R18 lub 255/35R18. Piszę o 245 bo Mercedes tak zaleca. W praktyce przy 235 będzie 9mm więcej na średnicy koła, a przy 245 6,5mm mniej, czyli jeden czort (+1,4% prędkości i -1,04% prędkości, odpowiednio). Załóż więc co wolisz.
Znów za Mercedesem, trzymając się fabryki dajesz dystans 3mm, żeby z ET37 zrobić ET34. Ale w praktyce czy jak dasz 7mm i osiągniesz ET30 to nie wiem czy nie będzie obcierać...
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

wiewior pisze:w0wacik, rozumiem, tylko ja pisalem o 235 nie 245. Ale ok odejdzmy od tego planu- zostajac przy orgynalnych evo czyli z tego co wiem 225 to ile max mozna dac dystansu bez przerobek- wyciagania nadkol itd? wiesz przyjacielu? masz takie informacje w tych Twoich ksiegach gdzie wyczytales to info ktory podales powyzej.

pozdrawiam!
Jeśli mogę wtrącić 2 słowa to z tyłu przy swoim na 17-kach 225/45 i ET37 mam dystans 20 mm H&R i jeszcze jest sporo zapasu, natomiast na lato mam 18 " 225/40 ET 34 i 10 mm dystans i nic nie obciera przy obniżeniu na gwintowanym zawieszeniu -50 mm
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: wiewior »

dziekuje za zainteresowanie,
bosiak niestety dalej mi to nic nie mowi, bo Ty masz ZUPELNIE inna zawieche niz ja i boje sie ze u mnie gdybym dal 2cm dystansu to juz wszystko bym potargał. A potrzebuje jak najbardziej zblizyc sie do nadkola tylnego, ale na taka odleglosc zeby nigdy (chocbym slonia w bagazniku przewozil) nie przytarly opony.
[-zawieszenie: 486 SPORTFAHRWERK + felga: oryginalne mercedesa evo z parametrami 17" 7,5cala ET37-]

Wesolych swiat wszystkim!
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

Przepraszam ale nie bardzo rozumiem? :mysli: mam inne whacze ktore zwezaja fabrycznie rozstaw moich kol? Krotsze polosie? Szersze blotniki i nadkola? Nie wiem na czym te roznice polegaja, myslalem ze cl203 to cl203 a tu jednak czlowiek uczy sie cale zycie :tak:

[ Dodano: 2012-12-25, 15:32 ]
Sorry nie doczytalem Ty masz z 2001 ja z 2002 stad pewnie te roznice :rotfl:
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: wiewior »

bosniak_sg, :D nie w tym rzecz, z tego co wiem to masz gwintowane zawieszenie i ono jest twardsze i jesli to dobre zawieszene to prawdopodobnie mozesz ustawic dokladnie skok, twardosc oraz granice skoku czyli np po to zeby wlasnie nie potargalo Ci nadkola- czy sie myle?
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

wiewior pisze:bosniak_sg, :D nie w tym rzecz, z tego co wiem to masz gwintowane zawieszenie i ono jest twardsze i jesli to dobre zawieszene to prawdopodobnie mozesz ustawic dokladnie skok, twardosc oraz granice skoku czyli np po to zeby wlasnie nie potargalo Ci nadkola- czy sie myle?

Pffff ale żeś wymyslił? :rotfl: przy twojej teorii Macierewicz ze swoja bomba próżniowa wymieka :rotfl:

Misiu ja mam gwint od 1,5 miesiąca, a dystanse zakladam na te "zimowe" felgi od 3 lat :ok: Przejechałem 3 razy nad nasze morze full zapakowane auto i w zyciu nawet auto nie pomyslało, żeby czymś obetrzeć. Na forum nie ma drugiego takiego jak ja :nie: żeby przerobił tyle felg, dystansów i opon co ja. :tak:
Ostatnio zmieniony 25 gru 2012, o 23:18 przez bosniak_sg, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: wiewior »

Zima pożegnała nas na dobre i trzeba bylo zrobic serwis na sezon letni :)
silnik na szczescie igielka po zimie, jego naprawy przed zima oplacily sie, nigdy nie zawiodl, za kazdym razem od pierwszego strzala rowna praca silnika. Suchy i czysty. Idealnie.

Wiec musialem poszukac czegos do roboty, wzialem sie za wspomniana kiedys skrzynie (bo tam nas jeszcze nie bylo) skrzynia w tym tygodniu wyciagnieta, niestety wszystko z nią ok i nie ma co wymieniac- wiec profilaktycznie zmienilismy olej i filtr. Pozniej pod komputer i gra.
Obrazek

Mechanicznie swietnie wiec wzielismy sie za zawieszenie. Podjechalem na szarpaki do prawdziwych speców a nie baranów ktorzy wskazuja mi do wymiany część ktora jest nowa :D no i wyszlo: tylny amorek prawy siadł, gumy stab 4szt i wahacz lewy przod.
Podjechalem na zakupy (troche mnie ponioslo) i kupilem pare innych czesci:
-Bilstein b4
-komplet recznego boscha
-lozyska Timken'a kol na 2 przednie kola
-gumy stab 4szt OEM
-wahacz TRW
-dwa drazki kierownicze LEMFÖRDER'a
-tarcze przod brembo i klocki + nowe czujniki
-nowe oponki z gwarancja 225/45
-nowe plyny i pare malych nieistotnych drobiazgow (emblematy BOSE itp)
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Hamulce tylne zmienilem jakies 2 miesiace temu bo nierowno poszly klocki, okazalo sie ze syf dostal sie do zacisku i go zablokowalo, rozebralismy wszytko, poskladali i zabezpieczyli jak nalezy. Kocham taka robote!
Obrazek Obrazek



Poza tym profilaktycznie alternator i rozrusznik do przepatrzenia poki Merc byl unieruchomiony- do przepatrzenia bo jak sie okazalo, nie bylo co regenerowac.
Merc wylądował w Krakowie w auto-spa wpierw na polerowanie reflektorów, swietna robota no i w sumie to byla to bardziej chec sprawdzenia gosci czy faktycznie maja pojecie co robia. Teraz jestem umowiony na korekte i polerowanie calej karoserii, naprawde ludzie- w wolnej chwili wejdzcie na strone jakiegokolwiek auto-spa; co ci goscie potrafia wyciagnac z lakieru to glowa mala! sam widzialem na wlasne oczy i teraz zostawiam w jednym z takich miejsc swojego Merca.

W miedzyczasie kupilem sobie jawe do przydekorowania sciany mieszkania :D [za rok bedzie miala 40tke!:) ]
Obrazek

oraz z bratem otwarlismy sezon motocyklowy! [sa tutaj jacys motocyklisci!?:)]
Obrazek


Teraz w planach, jak wspomnialem
-auto-spa korekta i polerka lakieru na glanc! Mam sie w nim kuzwa przejrzeć!
-dystans na tyl, mysle z 70mm
-zdiagnozowac o co chodzi z parktronikiem (raz dziala a raz nie).
No a na koncu placz, bo nie ma co dopkupic do auta. Musze cos kupowac do auta, ciagle.


Jak bedzie troche czasu, trzeba cudownie odpucować Merca i zrobic dobra sesje zdjeciowa:)
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, o 12:53 przez wiewior, łącznie zmieniany 2 razy.
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

wiewior pisze: -dystans na tyl, mysle z 70mm
Z tym dystansem to Cię mocno poniosło dla odmiany, najpierw chciałeś wsadzać jakieś nic na 0,7 cm szkoda czasu i kasy, mówiłem, że najmniej tam trzeba 20 mm idealne byłyby 25 mm to teraz nie wiem jak chcesz tam wsadzić 70 mm to chyba podciągnąłeś nadkola jeszcze przez zimę?
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: wiewior »

bosniak_sg oczywiscie pomylka chodzilo mi o 7mm a nie 70. Z tego co slyszalem to max 1cm moge wrzucic przy moich felgach a nie chce zeby mi ocieraly opony o nadkola, chce jak nabardziej oryginalu- a nie jakies tJuningi. Delikatnie wyprowadzic je z wnęki.
Mam wg VIN'u
486 SPORTFAHRWERK
949 SPORTPAKET
Więc jesli dobrze przetlumaczylem sobie wsyzstko to mam nizsze i twardsze zawieszenie od zwyklych CLów, a felgi sa oryginalne i maja parametry:
7 1/2
ET 37
17"
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

Masz niewierny Tomaszu, krew mnie zalewa jak nie weźmiesz za łeb nie wciśniesz pod nadkole to nie uwierzy :censored:

7x17 ET 37 opona 225/45 dystans H&R 20 mm i ponad centymetr luzu. :uee:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”