witam,
od jakiegoś czasu mam "świszczenie" w zakresie 80-100 km/h lub przy prędkościach na wysokim biegu i niskich obrotach. Dźwięk dobiega z okolic tylnego zawieszenia. Stwierdzono (2 mechaników), że to prawdopodobnie łożysko w dyfrze w tylnym moście.
I tu mam zagwostkę: naprawić dyfer, czyli wymienić łożysko - opcja trochę tańsza, ale nie wiadomo czy za jakiś czas nie będzie konieczna wymiana kolejnego łożyska lub innej części dyfra czy wymienić dyfer na używany - opcja trochę droższa i nie ukrywam, że mam słabe wspomnienia z używanymi częściami.
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Ktoś miał podobny problem? Będe wdzięczny za wszelkie sugestie i uwagi.
pozdrawiam,
majki.
dyfer w tylnym moście
Moderator: Dziki Mar
- majki
- VIP
- Posty: 105
- Rejestracja: 18 sie 2008, o 22:09
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
dyfer w tylnym moście
E200 Kompressor Kombi Avangarde 2007 r.
-
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
- VIN:
- Lokalizacja: RZEPIN
- Kontakt:
- majki
- VIP
- Posty: 105
- Rejestracja: 18 sie 2008, o 22:09
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
chyba jednak odgłos bardziej zbliżony do świszczenia. znamienne, że lekko przed osiągnięciem 100 km/h wyraźnie słychać ten świst, a zaraz po osiągnięciu "setki" nagle wszystko ustaje. jak ręką odjął. Czy przy wyrobionych zębach nie był by to ciągły odgłos? A jeśli to zęby dyferencjału to można wymienić je same czy z jakąś częścią czy może wracamy do punktu wyjścia i trzeba wymienić cały dyfer?mercedess_ml pisze:A mam jeszcze jedno pytanie czy ten hałas to "świszczy" czy"buczy" ?? Jesli buczy to bardziej obstawiałabym zęby dyferencjału...
E200 Kompressor Kombi Avangarde 2007 r.
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Po pierwsze:
Jeśli weźmiesz pod uwagę wymianę łożyska to pamietaj o ważnej zasadzie" WYMIENIA SIE WSZYSTKIE ŁOZYSKA!!! Bez sensu wymienić tylko jedno bo za chwilkę sprawa się powtórzy.
Ciężko ocenić co się stało na pewno warto zwalić "most" rozpołowić i ocenić co podlega wymianie. Może się okazać że i łożyska i ..............coś jeszcze.
Jeśli weźmiesz pod uwagę wymianę łożyska to pamietaj o ważnej zasadzie" WYMIENIA SIE WSZYSTKIE ŁOZYSKA!!! Bez sensu wymienić tylko jedno bo za chwilkę sprawa się powtórzy.
Ciężko ocenić co się stało na pewno warto zwalić "most" rozpołowić i ocenić co podlega wymianie. Może się okazać że i łożyska i ..............coś jeszcze.
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53