Lekkie wycie, buczenie mostu / wału
Moderator: Dziki Mar
- Johnnybravo
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Olsztyn
W samym moście też są łożyska więc trzeba wszystko dokładnie obadać bo tutaj możemy sobie tylko gdybać
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Most najczęściej wyje jak jest obciążony tj. przyspieszanie i zwalnianie silnikiem. Naj częściej przyspieszanie. Jeżeli nie, to wówczas sprawdzić trzeba podporę walu i łożyska kol .
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Tak jak supi napisał, często pomylić wycie mostu z podporą wału, ja mam na blacie u sibie oryginalne 256 000KM i z mostem nie mam żadnych problemów aczkolwiek miałem podobne objawy kiedy miałem zużytą podpore wału
Edit@
Tylko się przyjżyj dobrze tej podporze najlepiej ją zdjąć
Edit@
Tylko się przyjżyj dobrze tej podporze najlepiej ją zdjąć
Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, o 13:42 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
- krzys86
- Użytkownik
- Posty: 157
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: S-rz
- Johnnybravo
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Olsztyn
Ciężko opisać słowami wycie/huczenie itp. każde może mieć różne przyczyny. U mnie np przy przebiegu ok 90000km trzeba było wymienić łożyska w moście. Demontaż/montaż, rozłożenie/złożenie, wymiana łożysk i płynu. Dlaczego to się stało przy tak małym przebiegu? można gdybać czy to wada fabryczna, materiałowa itp. Tak czy siak dwa tysiaczki i po problemie
P.S. ASO zaproponowało wymianę mostu za bodaj 11000zł + robocizna
P.S. ASO zaproponowało wymianę mostu za bodaj 11000zł + robocizna
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 paź 2015, o 21:48
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
-
- Użytkownik
- Posty: 120
- Rejestracja: 30 paź 2014, o 08:33
- VIN:
- Lokalizacja: Trzcianka
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 paź 2015, o 21:48
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
Łożyska i uszczelniacze kupiłem w dwóch hurtowniach
1. "Gama" Marek Małycha Wiesława Małycha
ul. Lotnicza 18
64-100 Strzyżewice
2. techmech
Karola Szymanowskiego 20, Leszno
Regenerację całkowicie wykonałem sam, mam warsztat. Zajmuje to niecały dzień pracy, wyprasowanie łożysk, demontaż, czyszczenie, malowanie, montaż na nowych łożyskach i uszczelniaczach, korekta luzów
Ciekawostką jest to że obudowa dyferencjału w środku jest pokryta białą emalią, zauważyłem to dopiero po dokładnym wymyciu specjalnym środkiem
W moim przypadku wystarczyła nieszczelność, było za mało oleju, a co za tym idzie uszkodzeniu uległo łożysko atakujące
1. "Gama" Marek Małycha Wiesława Małycha
ul. Lotnicza 18
64-100 Strzyżewice
2. techmech
Karola Szymanowskiego 20, Leszno
Regenerację całkowicie wykonałem sam, mam warsztat. Zajmuje to niecały dzień pracy, wyprasowanie łożysk, demontaż, czyszczenie, malowanie, montaż na nowych łożyskach i uszczelniaczach, korekta luzów
Ciekawostką jest to że obudowa dyferencjału w środku jest pokryta białą emalią, zauważyłem to dopiero po dokładnym wymyciu specjalnym środkiem
W moim przypadku wystarczyła nieszczelność, było za mało oleju, a co za tym idzie uszkodzeniu uległo łożysko atakujące
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, o 18:26 przez Kamil_xd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 120
- Rejestracja: 30 paź 2014, o 08:33
- VIN:
- Lokalizacja: Trzcianka
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 paź 2015, o 21:48
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
Podczas jazdy słychać było hałas w tylnej części auta, ciężko mi go opisać. Podgłaśnianie radia nie było dobrym sposobem :-D Opiłki wzięły się z łożyska ,przykładając magnes olej mienił się na różne kolory .Co tutaj mogę więcej powiedzieć , hałas przypominał lekkie tarcie bądź tzw buczenie. Pozdrawiam
- procsa
- Użytkownik
- Posty: 231
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 21:56
- VIN:
- Lokalizacja: Kalisz
Ładny temat odnośnie naprawy mostu powstał
Usterka "usunięta" w 90%, nie grzebiąc nic w moście, wale, ani przy kołach
Miałem do wymiany poduszki pod silnikiem, jak się okazało obydwie siadły, po wymianie silnik poszedł trochę w górę i prawdopodobnie wał teraz jest pod innym kontem i to wycie/buczenie znikło właśnie o jakieś 90%, teraz trzeba mieć naprawdę wprawne ucho aby to wychwycić
Żadnych wycieków nie zauważyłem na moście więc puki co odpuszczam temat z racji znikomego zjawiska w postaci buczenia/wycia.
Dzięki wszystkim za porady.
Usterka "usunięta" w 90%, nie grzebiąc nic w moście, wale, ani przy kołach
Miałem do wymiany poduszki pod silnikiem, jak się okazało obydwie siadły, po wymianie silnik poszedł trochę w górę i prawdopodobnie wał teraz jest pod innym kontem i to wycie/buczenie znikło właśnie o jakieś 90%, teraz trzeba mieć naprawdę wprawne ucho aby to wychwycić
Żadnych wycieków nie zauważyłem na moście więc puki co odpuszczam temat z racji znikomego zjawiska w postaci buczenia/wycia.
Dzięki wszystkim za porady.
-
- VIP
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 17:28
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Re:
Ja mam właśnie taki objaw, że na wyższym biegu przy prędkości obrotowej silnika około 1000-1300 obr/min pojawiają się wibracje całej tapicerki i takie buczenie mega obciążonej ciężarówki. Wystarczy , że minimalnie nacisnę bardziej gaz i to znika. Zjawisko to występuje również przy hamowaniu silnikiem, ale nie jestem w stanie zauważyć przy jakich obrotach. Podpowie ktoś co to może być? Wydaje mi się, że dźwięk ten bardziej jest słyszalny z tylnej części auta. Chociaż wewnątrz klapy bagażnika coś drobnego lata ( muszę to rozebrać i wywalić).malyjunak pisze:A jak przyspieszasz z niskich obrotów na wysokich biegach jak zachowuje się most? Buczy czy jest cisza. Napisz jaką masz skrzynie automat czy manual?
BYŁ
C200 CDI Classic 122KM Model T; 2003; Skrzynia: ASB 722.699
VIN WDB2032071F510630
C200 CDI Classic 122KM Model T; 2003; Skrzynia: ASB 722.699
VIN WDB2032071F510630
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Re: Lekkie wycie, buczenie mostu / wału
Możliwe , że to tylko podpora wału .
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: 4 lut 2016, o 15:55
- VIN:
Re: Lekkie wycie, buczenie mostu / wału
Podpora jest podejrzana wowczas gdy drgania wystepuja od jakiejś predkosci i sa caly czas lub do jakiejs prędkości. Most natomiast praktycznie tylko przy obciążeniu tj. właśnie przy przyspieszaniu lub hamowaniu silnikiem. Przy wyzszych biegach lepiej to słychać. Tyle z teorii, a stan faktyczny ocenic mozna z autem w górze. Myślę, ze większość warsztatów z diagnozą da radę.
WDB2032421F340257
-
- VIP
- Posty: 829
- Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
- VIN:
- Lokalizacja: wschowa
Re: Lekkie wycie, buczenie mostu / wału
1000-1300 obr ja jakim biegu to masz te wibracje? Ja zauważyłem takie coś u siebie ale to jest przyczyną że jest za wysoki bieg a za niskie obroty proste 5 bieg nie jest do poruszania się z prędkością 50 czy 60 wtedy on się porostu dlawi minimalne to coś koło 1500 chyba i od tej prędkości obrotowej jest ok spalanie i kultura pracy silnika
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394