wibracje i buczenie przy schodzeniu z 90 km/h na 5 biegu...

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Tak jak Koledzy już napisali, tylko wsłuchanie się i kilka chwytów nieopatentowanych pozwoli na podnośniku kolumnowym wykryć przyczynę dosyć nietypowych objawów :?: .Nie chcę bez diagnozy straszyć czy pocieszać, to przedwczesne. :pocieszacz:
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Może ja nie jestem do końca normalny :oczko: ale przecież diagnostyka "pod autem" przy kręcących się kołach to naprawdę nie jest nic nadzwyczajnego... Gorsze rzeczy przy samochodach się robiło, robi i będzie robić. Ważne tylko, by robił to ktoś, kto ma coś w głowie.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Wszystkie przepisy BHP zabraniają uruchamiania napędu na podnośnikach, :szok: a tym bardziej przebywania pod nim w tym czasie, :nunu: a co dopiero mówić o hamowaniu deską jednego z kręcących się kół. :nie:
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Przepisy BHP łamią wszyscy notorycznie. Zwłaszcza pracownicy biurowi :haha: Kto ma odpowiednie stanowisko do pracy przy komputerze? Kto wie ile może przy nim pracować i jakie przerwy powinien stosować? A nawet jeśli wie, to czy stosuje?

Wiem, czego robić się nie powinno. I wiem, że jeśli to robię to ponoszę ryzyko. Wiem również że pracując zawsze trzeba myśleć. I chyba dzięki temu ciągle funkcjonuję i dużych strat w zdrowiu nie poniosłem.
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

tjwasiak pisze:Przepisy BHP łamią wszyscy notorycznie. Zwłaszcza pracownicy biurowi :haha: Kto ma odpowiednie stanowisko do pracy przy komputerze? Kto wie ile może przy nim pracować i jakie przerwy powinien stosować? A nawet jeśli wie, to czy stosuje?

Wiem, czego robić się nie powinno. I wiem, że jeśli to robię to ponoszę ryzyko. Wiem również że pracując zawsze trzeba myśleć. I chyba dzięki temu ciągle funkcjonuję i dużych strat w zdrowiu nie poniosłem.
Stanie pod Saabem zawsze wiąże się z ryzykiem obrzygania jakimś mazidłem nagle i niespodziewanie :rotfl:
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
slawek98rs
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 2 lis 2009, o 19:40
VIN:
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: slawek98rs »

kolego dzis rozmawiale z diagnostą z MB i powiedzial mi ze taka glosna praca moze byc spowodowana rozszczelnieniem sie kolektora ssącego ze to czesta usterka podobno są w nim jakies klapki ktore ddatkowo sie nie domykaja takie akcje zaczynaja sie kolo 150tys przebiegu ,pozdrawiam
220cdi coupe sport
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

O klapkach było już pisane kilkukrotnie. Tyle że gdzie kolektor ssący, a gdzie źródło hałasu pytającego?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”