Sekrety w w203

Moderator: Dziki Mar

benzik
Użytkownik
Posty: 516
Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
VIN:
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: benzik »

ESP wylaczone, w niedziele na sniegu w miejscu krecil kolami i trzymalem hamulec. a raz tez na suchym w lato zakrecilem, slad byl przez pare dni na asfalcie.... mam automat. Nie jest to dobre dla skrzyni dlatego robie to bardzo bardzo rzadko i jak mam humor:0hehe
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan
Awatar użytkownika
lonek_rwl
VIP
Posty: 373
Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
VIN:
Lokalizacja: Rewal/Szczecin

Post autor: lonek_rwl »

Jak mozesz to sprawdz przy okazji, w czasie jazdy wcisnij hamulec tak w miare mocno i sproboj dodac gazu.
Moje Playstation®Network
Obrazek
C200K Sport coupe 2002r.
Awatar użytkownika
Mariusz
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 3 gru 2007, o 21:45
VIN:
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Mariusz »

Jak można krecic kołami i trzymać hamulec, rozumiem jak auto ma przedni naped i wciśniemy reczny, ale tutaj niebardzo to rozumiem. :bezradny:
Ostatnio zmieniony 9 sty 2008, o 19:14 przez Mariusz, łącznie zmieniany 1 raz.
c200 kompressor 2000r
Tanner
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 1 sty 2008, o 23:20
VIN:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Tanner »

No napęd jest na tył a hamulec głównie na przód więc czemu nie :rotfl:
TomaszK
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 3 gru 2007, o 16:41
VIN:
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: TomaszK »

lonek_rwl pisze:A wiedzieliscie ze jak trzymamy hamulec to juz nie damy gazu, blokada... Gumci nie idzie spalic.
Da rade ale tylko raz i nie wiem jak długo trzymałem go przez chwile na hamulcu i nic ale za drugim razem juz nie wchodził na obroty.Nawet w polo tak miałem.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2008, o 20:29 przez TomaszK, łącznie zmieniany 1 raz.
C 1.8 Kompressor 1??PS 2003r EX
C220 w204 pakiet AMG
Lincoln Premiere 1956r, 300KM. Czarne cacko np: Do Ślubu wersja Full el. szyby, el. kanapy.
Citroen 4C 1929r Piękna unikatowa kareta.
Austin Mini 1983.
tomus12300
VIP
Posty: 37
Rejestracja: 15 gru 2007, o 22:00
VIN:
Lokalizacja: Sławno

Post autor: tomus12300 »

Eeeee tam wczoraj próbowałem. Nawet nie używałem kick down i na trybie "w" z włączonym ESP kręcił jak szalony:D heh 170kmi400nm robi swoje;)
C270 CDI 2001 ELEGANCE
Awatar użytkownika
lonek_rwl
VIP
Posty: 373
Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
VIN:
Lokalizacja: Rewal/Szczecin

Post autor: lonek_rwl »

A moze jakis dzial baczkow i palenia pieniedzy w postaci gumowej :P Linki na youtube czy cos takiego :)
Moje Playstation®Network
Obrazek
C200K Sport coupe 2002r.
tomus12300
VIP
Posty: 37
Rejestracja: 15 gru 2007, o 22:00
VIN:
Lokalizacja: Sławno

Post autor: tomus12300 »

hehe no w lato się coś pomyśli przynajmniej z mojej strony;) może jakieś próby na 1/4(oczywiście w normalnych miejscach)?
C270 CDI 2001 ELEGANCE
ube
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 7 sty 2008, o 00:30
VIN:
Lokalizacja: Siemiatycze

Post autor: ube »

Toż to proste, wylaczyc esp, gaz w podłoge i kierownice na maksa w bok. Bączek powinien wyjsc, a gume w miejscu? Jak sie wylaczy esp i ma silnik co najmniej 170KM to powinno wyjsc.
C 220CDI 2004r Avantgarde, kombi, po lifcie
comza
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 3 sty 2008, o 21:40
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: comza »

ube pisze:Toż to proste, wylaczyc esp, gaz w podłoge i kierownice na maksa w bok. Bączek powinien wyjsc, a gume w miejscu? Jak sie wylaczy esp i ma silnik co najmniej 170KM to powinno wyjsc.
I tak robić jak najczęściej się da...
Noo, a potem można już wrócić do domu i zacząć pytać na forum co, jak i za ile się naprawia w mb
Bo się gad jeden popsuł "bez powodu" :ok:
W życiu masz tylko to, na co się godzisz.
------------------------------------------------
W202 C240 Sport Combi 1998
Awatar użytkownika
p4ul
VIP
Posty: 206
Rejestracja: 4 sty 2008, o 18:06
VIN: WDB2030611F049207
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: p4ul »

nie wiem co ube chciał przekazać swoją wypowiedzią ale o wiele mniej KM wystarczy żeby zerwać przyczepność.... :mysli:
C240 z 2000r.
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

comza pisze:
ube pisze:Toż to proste, wylaczyc esp, gaz w podłoge i kierownice na maksa w bok. Bączek powinien wyjsc, a gume w miejscu? Jak sie wylaczy esp i ma silnik co najmniej 170KM to powinno wyjsc.
I tak robić jak najczęściej się da...
Noo, a potem można już wrócić do domu i zacząć pytać na forum co, jak i za ile się naprawia w mb
Bo się gad jeden popsuł "bez powodu" :ok:
Jestem zdegustowany tym co robicie ze swoimi sprzetami. Chyba pomyliliscie samochody, moze nalezalo kupic cos sportowego do katowania a nie mercedesa. To tak jakby doczepic kemping do ferrari. Zgadzam sie z kolegą-katujecie a pozniej płaczecie.Wszystko ma swoje granice wytrzymalosci.
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
Awatar użytkownika
lonek_rwl
VIP
Posty: 373
Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
VIN:
Lokalizacja: Rewal/Szczecin

Post autor: lonek_rwl »

nawaho76 pisze:
comza pisze:
ube pisze:Toż to proste, wylaczyc esp, gaz w podłoge i kierownice na maksa w bok. Bączek powinien wyjsc, a gume w miejscu? Jak sie wylaczy esp i ma silnik co najmniej 170KM to powinno wyjsc.
I tak robić jak najczęściej się da...
Noo, a potem można już wrócić do domu i zacząć pytać na forum co, jak i za ile się naprawia w mb
Bo się gad jeden popsuł "bez powodu" :ok:
Jestem zdegustowany tym co robicie ze swoimi sprzetami. Chyba pomyliliscie samochody, moze nalezalo kupic cos sportowego do katowania a nie mercedesa. To tak jakby doczepic kemping do ferrari. Zgadzam sie z kolegą-katujecie a pozniej płaczecie.Wszystko ma swoje granice wytrzymalosci.
Co wy gadacie? Przecierz to Mercedes, i w ogole nikt nie robi tego codziennie, od zakrecenia baczka czy spalenia gumy nie ma prawa nic sie zepsuc, no chyba ze w cos przyrzniecie.
Moje Playstation®Network
Obrazek
C200K Sport coupe 2002r.
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

SZOK SZOK SZOK :boisie: :boisie: :boisie:

Nie wyobrażam sobie widoku MB palącago gumę lub w wyścigu na 1/4

Ja swoim nawet na krawęznik nie najeżdżam. A to wszystko z jednego prostego powodu:

PEWNYM AUTOM PO PROSTU NIE PRZYSTOJA WYGŁUPY- GODNOŚĆ I SZACUNEK


P.S. DO takich celów nie służy MB, (tu bez urazy dla pewnego gatunku ludzi) w tym to ja widze wygolonego mięśniaka z piwem w ręku i za kierownica BMW 316 na gazie :rotfl:
Awatar użytkownika
lonek_rwl
VIP
Posty: 373
Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
VIN:
Lokalizacja: Rewal/Szczecin

Post autor: lonek_rwl »

Tylko trzeba jeszcze wyroznic czy ktos to robi dla szpanu, czy ktos to robi dla wlasnej przyjemnosci, w jakims odleglym miejscu gdzie nikt nie widzi. Robienie tego dla szpanu samo w sobie jest glupota niezaleznie jakim autem sie jezdzi.
Moje Playstation®Network
Obrazek
C200K Sport coupe 2002r.
Zablokowany

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”