Sekrety w w203
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 516
- Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
- VIN:
- Lokalizacja: Trojmiasto
ESP wylaczone, w niedziele na sniegu w miejscu krecil kolami i trzymalem hamulec. a raz tez na suchym w lato zakrecilem, slad byl przez pare dni na asfalcie.... mam automat. Nie jest to dobre dla skrzyni dlatego robie to bardzo bardzo rzadko i jak mam humor:0hehe
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan
E 250 CGI AMG sedan
- lonek_rwl
- VIP
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
- VIN:
- Lokalizacja: Rewal/Szczecin
- Mariusz
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 3 gru 2007, o 21:45
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa
Jak można krecic kołami i trzymać hamulec, rozumiem jak auto ma przedni naped i wciśniemy reczny, ale tutaj niebardzo to rozumiem.
Ostatnio zmieniony 9 sty 2008, o 19:14 przez Mariusz, łącznie zmieniany 1 raz.
c200 kompressor 2000r
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 1 sty 2008, o 23:20
- VIN:
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- VIP
- Posty: 113
- Rejestracja: 3 gru 2007, o 16:41
- VIN:
- Lokalizacja: Mazowsze
Da rade ale tylko raz i nie wiem jak długo trzymałem go przez chwile na hamulcu i nic ale za drugim razem juz nie wchodził na obroty.Nawet w polo tak miałem.lonek_rwl pisze:A wiedzieliscie ze jak trzymamy hamulec to juz nie damy gazu, blokada... Gumci nie idzie spalic.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2008, o 20:29 przez TomaszK, łącznie zmieniany 1 raz.
C 1.8 Kompressor 1??PS 2003r EX
C220 w204 pakiet AMG
Lincoln Premiere 1956r, 300KM. Czarne cacko np: Do Ślubu wersja Full el. szyby, el. kanapy.
Citroen 4C 1929r Piękna unikatowa kareta.
Austin Mini 1983.
C220 w204 pakiet AMG
Lincoln Premiere 1956r, 300KM. Czarne cacko np: Do Ślubu wersja Full el. szyby, el. kanapy.
Citroen 4C 1929r Piękna unikatowa kareta.
Austin Mini 1983.
-
- VIP
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 gru 2007, o 22:00
- VIN:
- Lokalizacja: Sławno
- lonek_rwl
- VIP
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
- VIN:
- Lokalizacja: Rewal/Szczecin
-
- VIP
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 gru 2007, o 22:00
- VIN:
- Lokalizacja: Sławno
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 7 sty 2008, o 00:30
- VIN:
- Lokalizacja: Siemiatycze
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 3 sty 2008, o 21:40
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
I tak robić jak najczęściej się da...ube pisze:Toż to proste, wylaczyc esp, gaz w podłoge i kierownice na maksa w bok. Bączek powinien wyjsc, a gume w miejscu? Jak sie wylaczy esp i ma silnik co najmniej 170KM to powinno wyjsc.
Noo, a potem można już wrócić do domu i zacząć pytać na forum co, jak i za ile się naprawia w mb
Bo się gad jeden popsuł "bez powodu"
W życiu masz tylko to, na co się godzisz.
------------------------------------------------
W202 C240 Sport Combi 1998
------------------------------------------------
W202 C240 Sport Combi 1998
- p4ul
- VIP
- Posty: 206
- Rejestracja: 4 sty 2008, o 18:06
- VIN: WDB2030611F049207
- Lokalizacja: Ostróda
- nawaho76
- VIP
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
Jestem zdegustowany tym co robicie ze swoimi sprzetami. Chyba pomyliliscie samochody, moze nalezalo kupic cos sportowego do katowania a nie mercedesa. To tak jakby doczepic kemping do ferrari. Zgadzam sie z kolegą-katujecie a pozniej płaczecie.Wszystko ma swoje granice wytrzymalosci.comza pisze:I tak robić jak najczęściej się da...ube pisze:Toż to proste, wylaczyc esp, gaz w podłoge i kierownice na maksa w bok. Bączek powinien wyjsc, a gume w miejscu? Jak sie wylaczy esp i ma silnik co najmniej 170KM to powinno wyjsc.
Noo, a potem można już wrócić do domu i zacząć pytać na forum co, jak i za ile się naprawia w mb
Bo się gad jeden popsuł "bez powodu"
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
album_personal.php?user_id=36
- lonek_rwl
- VIP
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
- VIN:
- Lokalizacja: Rewal/Szczecin
Co wy gadacie? Przecierz to Mercedes, i w ogole nikt nie robi tego codziennie, od zakrecenia baczka czy spalenia gumy nie ma prawa nic sie zepsuc, no chyba ze w cos przyrzniecie.nawaho76 pisze:Jestem zdegustowany tym co robicie ze swoimi sprzetami. Chyba pomyliliscie samochody, moze nalezalo kupic cos sportowego do katowania a nie mercedesa. To tak jakby doczepic kemping do ferrari. Zgadzam sie z kolegą-katujecie a pozniej płaczecie.Wszystko ma swoje granice wytrzymalosci.comza pisze:I tak robić jak najczęściej się da...ube pisze:Toż to proste, wylaczyc esp, gaz w podłoge i kierownice na maksa w bok. Bączek powinien wyjsc, a gume w miejscu? Jak sie wylaczy esp i ma silnik co najmniej 170KM to powinno wyjsc.
Noo, a potem można już wrócić do domu i zacząć pytać na forum co, jak i za ile się naprawia w mb
Bo się gad jeden popsuł "bez powodu"
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
SZOK SZOK SZOK
Nie wyobrażam sobie widoku MB palącago gumę lub w wyścigu na 1/4
Ja swoim nawet na krawęznik nie najeżdżam. A to wszystko z jednego prostego powodu:
PEWNYM AUTOM PO PROSTU NIE PRZYSTOJA WYGŁUPY- GODNOŚĆ I SZACUNEK
P.S. DO takich celów nie służy MB, (tu bez urazy dla pewnego gatunku ludzi) w tym to ja widze wygolonego mięśniaka z piwem w ręku i za kierownica BMW 316 na gazie
Nie wyobrażam sobie widoku MB palącago gumę lub w wyścigu na 1/4
Ja swoim nawet na krawęznik nie najeżdżam. A to wszystko z jednego prostego powodu:
PEWNYM AUTOM PO PROSTU NIE PRZYSTOJA WYGŁUPY- GODNOŚĆ I SZACUNEK
P.S. DO takich celów nie służy MB, (tu bez urazy dla pewnego gatunku ludzi) w tym to ja widze wygolonego mięśniaka z piwem w ręku i za kierownica BMW 316 na gazie
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- lonek_rwl
- VIP
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
- VIN:
- Lokalizacja: Rewal/Szczecin