Wymiana lamp na wersje po faceliftingu

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

jjanicki pisze:Nie sil się na sarkazm, bo póki co 203 nie posiadam i raczej nie będę posiadał :rotfl:
Belka przednia jest elementem zderzaka, bo taką rolę spełnia... plastik nie pochłania energii (nie licząc styropianowych wypełnień)...
PEACE...
Belka tylna można powiedzieć że jest połowicznie elementem zderzaka bo jest przykrecona do podłużnic jak i zderzaka, natomiast z przodu nie jest integralną częscią zderzaka jest przykrecona tylko do podłużnic, a spryskiwacze do niej, a nie do zderzaka.
Gwarantuje Ci, że nie kupisz przedniego zderzaka, zeby w komplecie sprzedawca dodawał belke razem z nim w cenie. :dokuczacz:

[ Dodano: 2012-10-07, 22:42 ]
Ba idę o zaklad o dobra ruda wode, że jak pójdziesz do salonu po kompletny przedni zderzak, to nawet przez myśl sprzedawcy nie przejdzie, że chcesz go razem z belka, zapyta tylko ewentualnie czy chcesz sama skorupe, czy z wypełnieniem i plastikowymi wkładkami. Wiem bo pytalem :dokuczacz:
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Vindix
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 24 cze 2012, o 21:44
VIN:
Lokalizacja: Bia

Post autor: Vindix »

To patrze, ze nie taka prosta sprawa dolozyc xenon :D
power
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: power »

bosniak_sg pisze:
wiewior pisze: wtedy musisz miec instalacje pod bi xenon, musisz zrobic spryskiwacze, sterownik samopoziomowania reflektorow, inny panel wlaczania swiatel, noi grzebanie z kompem zeby xenony sie w ogole wlaczyly:P wiec duzo tego
łołołołoło, łałałała, aleś się rozpędziłłlłł

Wymień reflektory, wtyczki wpinasz plug&play, potem SD i wystarczy przełączyć w zakładce oświetlenie ze zwykłych na ksenon. Potem diagnostyka i ustawienie prawidłowej wysokości.

Jeżeli bardzo chcesz automatyczna reg wys i spryskiwacze, to skompletuj klamoty i załóż to tyle.
Kolega wiewior wcale się nie rozpędził. Tak właśnie powinna wyglądać przeróbka na reflektory ksenonowe. Według prawa, jeśli samochód jest wyposażony w reflektory z wyładowczym źródłem światła to MUSI mieć spryskiwacze i automatyczną regulacje. Każda inna przeróbka to po prostu druciarstwo. W przypadku kontroli drogowej taki pojazd z pewnością straci dowód rejestracyjny.
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

power pisze:
bosniak_sg pisze:
wiewior pisze: wtedy musisz miec instalacje pod bi xenon, musisz zrobic spryskiwacze, sterownik samopoziomowania reflektorow, inny panel wlaczania swiatel, noi grzebanie z kompem zeby xenony sie w ogole wlaczyly:P wiec duzo tego
łołołołoło, łałałała, aleś się rozpędziłłlłł

Wymień reflektory, wtyczki wpinasz plug&play, potem SD i wystarczy przełączyć w zakładce oświetlenie ze zwykłych na ksenon. Potem diagnostyka i ustawienie prawidłowej wysokości.

Jeżeli bardzo chcesz automatyczna reg wys i spryskiwacze, to skompletuj klamoty i załóż to tyle.
Kolega wiewior wcale się nie rozpędził. Tak właśnie powinna wyglądać przeróbka na reflektory ksenonowe. Według prawa, jeśli samochód jest wyposażony w reflektory z wyładowczym źródłem światła to MUSI mieć spryskiwacze i automatyczną regulacje. Każda inna przeróbka to po prostu druciarstwo. W przypadku kontroli drogowej taki pojazd z pewnością straci dowód rejestracyjny.
Oczywiście, że wg prawa o dopuszczeniu do ruchu to musi mieć wszystko, jak napisał mrbraindeath najwiekszy problem to za granicą bo u nas jak ze wszystkim,
ale po pierwsze.
Założenie org. reflektorów bixenonowych i przestawienie ich na SD jak w oryginale nie nazwałbym druciarstwem. Druciarstwo to dla mnie jak ktoś w zwykłe ryflowane reflektory z odbłyśnikiem wsadza xeono z china i jeszcze opornikuje, zeby błąd nie wyskakiwał.

A po drugie: kolega wiewior sie własnie rozpedził, bo napisał to w taki sposób , jakby musiał przełożyć połowe instalacji elektrycznej rozbierając przy tym auto do karoserii. A wystarczy na dobra sprawę przełożyć reflektory, belke ze spryskiwaczami, w zderzaku wyrezać otwory i przykleić/przyspawać klapki i przestawić u pierwszego lepszego machera za 40 zł na SD. Koszt całości nie licząc reflektorów (można je częściowo zamortyzować sprzedając swoje "stare" na allegro) to do 500 zł.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, o 20:02 przez bosniak_sg, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Spryski spryskami, zawsze mozna dodrutować jakiś szmel na stałe, ale samopoziomownie jest gorsze. :P Kiedyś czytałem, jak ktoś przerobił w Skodzie Octavii (chyba tej starszej) silniczki od regulacji położenia reflektorów tak, aby regulowały reflektory w oparciu nie o pokrętło na desce rozdzielczej, tylko o czujnik ugięcia zawieszenia, czy jak to się tam nazywa. Jedni twierdzili, że druciarstwo, inni, że gicio patent. Tutaj jest podciśnieniowo sterowane, więc trochę gorsza zabawa, ale przecież zawsze można kupić regulator podciśnieniowy i drutować, drutować, drutować. :haha: :haha: :haha: :haha:

Technologia znacząco poszła do przodu odkąd wynaleziono trytki, taśmy i masy klejące. :rotfl: Nie należy przy tym zapominać o starych dobrych znajomych z czasów PRLu czyli sznurku i drucie. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

V126 pisze: Tutaj jest podciśnieniowo sterowane, więc trochę gorsza zabawa, ale przecież zawsze można kupić regulator podciśnieniowy i drutować, drutować, drutować. :haha: :haha: :haha: :haha:
W bixenonach nie ma regulacji podciśnieniowej
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Temat dokładanych "ksenonów" wraca jak pytania "jaki olej?". Doskonale wszyscy wiemy, że dołożenie lamp ksenonowych do samochodu który ich nie posiadał jest ekonomicznie bezsensowne.


Dyskusja w temacie "bo w Polsce diagnosta wszystko puści" uważam za niestosowną dla posiadaczy samochodu z :mb:
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
wiewior
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 17 cze 2011, o 18:08
VIN:
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: wiewior »

Gdyniak, DOKŁADNIE
Bartek

I Miejsce dla najładniejszego Mercedes'a SEC'a na I Ogólnopolskim zlocie klubu w126
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

:bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: wiewior jeszcze kilka postów wstecz kreciles sie wokól ksenonów jak pierogi na masle w talerzu, a tu nagle jaki expert wyrósł i przytakiwacz :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

To czy jest ekonomicznie uzasadniione czy nie, czy bezsensowne czy nie wg Gdyniak to jego opinia, patrząc w ten sposób to może zamiast w203 kupmy golfa 4 z ksenonami i zostanie nam jeszcze kupe kasy w portfelu.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, o 20:15 przez bosniak_sg, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Karol_w-wa
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 24 sty 2012, o 22:59
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Karol_w-wa »

mrbraindeath pisze:Mam tak samo, u mnie sie nie je i nie pije, nie dlubie w nosie, nie pali, siedzi na pokrowcu albo reczniku, nie wchodzi w brudnych butach a tym bardziej sie nie spi i niczego wrzuca do bocznych kieszeni drzwi.. Komu sie nie podoba - no coz, zapraszam do wlasnego samochodu albo autobusu. Nie robie za taksowke a tym bardziej nie bede sobie flejtuchow do samochodu :D
No cóż, archiwalna wypowiedź w starym wątku, ale mnie zaintrygowała :mysli: A jak Kolega mrbraindeath zapatruje się na uprawianie sexu w samochodzie ? Pozostają po tym plamy na siedzeniu lub wycieki z przemysłu gumowego. Do tego Panie mają tendencje do pozostawiania zużytych chusteczek za fotelem oraz śladów stóp na przedniej szybie (pamiątka ujawnia się nieoczekiwanie przy zaparowanych szybach).

Ogólnie pytanie może głupie, ale ciekawi mnie, czy ów rygoryzm i pedantyzm Kolegi notuje jednak wyjątki w specyficznych sytuacjach :oczko:
w203 CLC 220 CDI 2009 PL (I rej. 2010r.)
Karol_w-wa
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 24 sty 2012, o 22:59
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Karol_w-wa »

Aaaa! No tak :hurra: Troszkę pojechałem z tym tematem, ale ciągnie wilka do lasu :censored: Mam nadzieję, że mój domowy żandarm nie odnajdzie poprzedniej wypowiedzi, bo będę miał mały Sajgon. W każdym razie wielkie thx za fachowe uwagi :tak: znajomość tematu z autopsji to podstawa :haha:

w203 odbieram jako wygodne, z aut :mb: fatalnie czułem się jedynie w w168 , pozostałe są ok
w203 CLC 220 CDI 2009 PL (I rej. 2010r.)
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

bosniak_sg pisze: patrząc w ten sposób to może zamiast w203 kupmy golfa 4 z ksenonami i zostanie nam jeszcze kupe kasy w portfelu.

Ty znowu nie potrafisz zrozumieć, co to są przepisy.


Ale postaram się teraz przybliżyć do Twojego poziomu i wytłumaczyć wszystko po kolei:

- masz samochód
- idąc za modą na wieś tuning instalujesz sobie zenony
- oczywiście bez spryskiwaczy i samopoziomowania - w końcu nie dla Ciebie przepisy i zasady
- jedziesz sobie po publicznej drodze swoją wypasioną furą
- droga jest wąska - pobocza nie ma
- z naprzeciwka nadjeżdża inny samochód
- w pewnym momencie wali Ci na czołówkę
- ponieważ jechałeś W203, zakładam że poduszki miałeś sprawne, więc wychodzisz bez szwanku - gorzej natomiast wygląda Twój samochód
- nie martwisz się jednak, przecież to drugi samochód w Ciebie uderzył - naprawa pójdzie z jego OC
- a tutaj niespodzianka - kierowca z drugiego samochodu twierdzi, że został oślepiony i zgłasza to przybyłej Policji
- Twój samochód trafia na policyjny parking
- po kilku dniach jest ekspertyza - nieprawidłowe oświetlenie w samochodzie
- ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania
- zostajesz z ręką w nocniku



Pozdrawiam :wysmiewacz:
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

Gdyniak pisze:
bosniak_sg pisze: patrząc w ten sposób to może zamiast w203 kupmy golfa 4 z ksenonami i zostanie nam jeszcze kupe kasy w portfelu.

Ty znowu nie potrafisz zrozumieć, co to są przepisy.


Ale postaram się teraz przybliżyć do Twojego poziomu i wytłumaczyć wszystko po kolei:

- masz samochód
- idąc za modą na wieś tuning instalujesz sobie zenony
- oczywiście bez spryskiwaczy i samopoziomowania - w końcu nie dla Ciebie przepisy i zasady
- jedziesz sobie po publicznej drodze swoją wypasioną furą
- droga jest wąska - pobocza nie ma
- z naprzeciwka nadjeżdża inny samochód
- w pewnym momencie wali Ci na czołówkę
- ponieważ jechałeś W203, zakładam że poduszki miałeś sprawne, więc wychodzisz bez szwanku - gorzej natomiast wygląda Twój samochód
- nie martwisz się jednak, przecież to drugi samochód w Ciebie uderzył - naprawa pójdzie z jego OC
- a tutaj niespodzianka - kierowca z drugiego samochodu twierdzi, że został oślepiony i zgłasza to przybyłej Policji
- Twój samochód trafia na policyjny parking
- po kilku dniach jest ekspertyza - nieprawidłowe oświetlenie w samochodzie
- ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania
- zostajesz z ręką w nocniku



Pozdrawiam :wysmiewacz:

Ales wymyslil teorie, mysle ze powinienes pogadac w tym temacie z samym Macierewiczem,jest duza szansa ze wezmie Cie do komisji wyjasniajacej katastrofe w Smolensku. Ba jestem pewny ze razem we dwoch rozwiklacie ta zagadke :glupek:

Nie pozdrawiam
I nie wyjezdzaj mi tu miszczu z poziomami
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Awatar użytkownika
SuruwaC220
VIP
Posty: 292
Rejestracja: 4 cze 2011, o 17:04
VIN:
Lokalizacja: Busko Zdrój / ŁÓDŹ

Post autor: SuruwaC220 »

Gdyniak pisze:
bosniak_sg pisze: patrząc w ten sposób to może zamiast w203 kupmy golfa 4 z ksenonami i zostanie nam jeszcze kupe kasy w portfelu.

Ty znowu nie potrafisz zrozumieć, co to są przepisy.


Ale postaram się teraz przybliżyć do Twojego poziomu i wytłumaczyć wszystko po kolei:

- masz samochód
- idąc za modą na wieś tuning instalujesz sobie zenony
- oczywiście bez spryskiwaczy i samopoziomowania - w końcu nie dla Ciebie przepisy i zasady
- jedziesz sobie po publicznej drodze swoją wypasioną furą
- droga jest wąska - pobocza nie ma
- z naprzeciwka nadjeżdża inny samochód
- w pewnym momencie wali Ci na czołówkę
- ponieważ jechałeś W203, zakładam że poduszki miałeś sprawne, więc wychodzisz bez szwanku - gorzej natomiast wygląda Twój samochód
- nie martwisz się jednak, przecież to drugi samochód w Ciebie uderzył - naprawa pójdzie z jego OC
- a tutaj niespodzianka - kierowca z drugiego samochodu twierdzi, że został oślepiony i zgłasza to przybyłej Policji
- Twój samochód trafia na policyjny parking
- po kilku dniach jest ekspertyza - nieprawidłowe oświetlenie w samochodzie
- ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania
- zostajesz z ręką w nocniku



Pozdrawiam :wysmiewacz:
To jest oczywiście prawda (tak mi się wydaje) ale słyszałem tą historyjkę na różnych forach, jak do tej pory nikt jej nie potwierdził :D
W203 Kombi C220 Elegance 2002r.

[center]Pozdrowienia dla V126, Taczar'a, Mrbraindeath'a, Rumcajsa i Wszystkich fanów W203 przesyłam JA (:
Nowa mordka :D
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 619po.jpg/
[/center]
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Post autor: bosniak_sg »

Dokladnie idac tym tokiem myslenia zaczniemy sie przyczepiac ze auto , w ktore wjechalismy mialo brudny lakier i go nie zauwazylismy, albo felgi chromowane tuningowe oslepily nas ich blaskiem. Generalnie kazde auto ktore bralo udzial w kolizji jakbysmy poddawali szczegolowej ekspertyzie czy ma homologowane lampy, tlumik, opony z idealnym stanem bieznika, hamulce z biezaca wymiana plynu, gruboscia okladzin hamulcowych itd itp to bylby totalny absurd, takie rzeczy to tylko w ameryce.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie”