320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 20:48
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Lublin
320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Czołem! Planuję zakup pierwszego w życiu MB - lepiej późno niż wcale Wybór padł na S203 320CDI 2006 224KM, Avantgarde, fajnie wyposażony (navi, grzane fotele), wizualnie ok, nawet bardzo ok, biorąc pod uwagę wiek. Jedzie świetnie - na moje oko wszystko gra, ale fachowcem nie jestem więc w poniedziałek jadę z właścicielem na diagnozę przedzakupową.
Przeczytałem poradnik, przejrzałem też forum oczywiście, ale nadal nurtują mnie dwie kwestie: przebieg auta to 420 tys. Właściciel to Polak mieszkający w Niemczech - trochę dokumentów napraw jest, zarówno stamtąd i od nas. Nie szukam auta z 199 tys. przebiegu ale chciałem zapytać, na co przede wszystkim zwrócić uwagę przy oględzinach pojazdu z takim przebiegiem?
Drugia kwestia: chciałem automat, ale ten manual działa na tyle fajnie, że mnie skusił. Tylko coś czytałem o zwiększonej awaryjności sprzęgła w takiej konfiguracji, tzn. że manual będzie bardziej narażony na zużycie, niż automat (duży moment, itd). Ile w tym prawdy?
No i trochę zastanawia mnie mnie niska cena: 14 tys. Choć na rynku widzę i tańsze. Jak oceniacie taką cenę przy tym przebiegu?
Z góry dzięki za wszystkie uwagi - na co przy diagnozie zwrócić uwagę, itp. Jest lekki stres przed zakupem
PS
Jeśli ktoś byłby tak uprzejmy i miał możliwość dokładniejszego sprawdzenia VIN, to będę wdzięczny: WDB2032201F904929
Przeczytałem poradnik, przejrzałem też forum oczywiście, ale nadal nurtują mnie dwie kwestie: przebieg auta to 420 tys. Właściciel to Polak mieszkający w Niemczech - trochę dokumentów napraw jest, zarówno stamtąd i od nas. Nie szukam auta z 199 tys. przebiegu ale chciałem zapytać, na co przede wszystkim zwrócić uwagę przy oględzinach pojazdu z takim przebiegiem?
Drugia kwestia: chciałem automat, ale ten manual działa na tyle fajnie, że mnie skusił. Tylko coś czytałem o zwiększonej awaryjności sprzęgła w takiej konfiguracji, tzn. że manual będzie bardziej narażony na zużycie, niż automat (duży moment, itd). Ile w tym prawdy?
No i trochę zastanawia mnie mnie niska cena: 14 tys. Choć na rynku widzę i tańsze. Jak oceniacie taką cenę przy tym przebiegu?
Z góry dzięki za wszystkie uwagi - na co przy diagnozie zwrócić uwagę, itp. Jest lekki stres przed zakupem
PS
Jeśli ktoś byłby tak uprzejmy i miał możliwość dokładniejszego sprawdzenia VIN, to będę wdzięczny: WDB2032201F904929
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3369
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Dużego mocnego diesla się kupuję (zwłaszcza w Niemczech) po to żeby nim jeździć a nie "mieć" więc przebieg jest całkiem normalny.
Co do auta - dokładnie sprawdzić na kompie (wizyta na SD) i sprawdzić zawiechę i będziesz znał kondycję auta. Jak nic groźnego nie wyjdzie to nie ma podstaw żeby auta nie brać. Musisz liczyć się z tym że jeśli sprzęgło nie było już robione to w niedługim czasie będzie do zrobienia. Tak samo może być (ale nie musi) z układem wtryskowym (na SD wyjdzie to na korektach wtryskiwaczy).
Najważniejsze - jeździ się stanem technicznym a nie stanem licznika, więc prawdziwego przebiegu w prawidłowo serwisowanym aucie nie ma się co bać
I jeszcze jedno - ten silnik ma piękną kulturę pracy i ogromny zapas mocy i momentu obrotowego ale ekonomiczny jest tylko w trasie, w ruchu miejskim 6 garów lubi wypić. I to sporo.
Podsumowując - dokładnie sprawdzić i jak będzie OK to się nie bać i brać. Wiadomo że w używanym aucie prędzej czy później będzie trzeba coś zrobić.
Masz VIN:
Additional information on the vehicle:
CarID 903
Brand MERCEDES-BENZ
ManufacturerId 553
Catalog MB201711
Model 203.220
Name C 320 CDI
ImageUrl
Date 15.12.2006
Market Standard
Description C-Wagon
VehicleClass Passanger
Fin WDB2032201F904929
Aggregates M - engine: 642910 40 316082 642.910 OM642 V6 DIESEL ENGINE OM642 D 30 GM - manual : 716653 02 295157 716.653 SG-S370/6.1 МЕХ. 6-СТУП.
Chassis
Sales designation: C 320 CDI
Order number: 0 6 217 00746
Delivery date: 21 12 2006
Market: AG,Europe
Production order: N
Paint code 1:
197U - OBSIDIAN BLACK
Equipment:
141A - IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
Engine no.:
642910 40 316082
Major assembly variant: A 642 010 51 02
Part var. design.: 64291040
Transmission:
716653 02 295157 [transmissionType = GM]
SA code
140A - IMITATION LEATHER
141A - IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
197U - OBSIDIAN BLACK
202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
228 - AUXILIARY HEATER
244 - SPORTS SEATS, FRONT
250B - MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B - AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
287 - THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
345 - RAIN SENSOR
354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 - MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
411 - 6-SPEED MANUAL TRANS.
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
474 - [203] - 20030708 - PARTICLE FILTER
474 - [642.9] - 20040505 - DIESEL PARTICULATE FILTER
486 - SPORTS SUSPENSION
527 - COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
543 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
550 - TRAILER COUPLING
580 - AIR CONDITIONER
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 - BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 - CORNERING ILLUMINATION
639 - LA 5 SPOKE DESIGN 17" WITH MIXED TIRES
670 - RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA)
691 - BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
739 - ALUMINUM TRIM PARTS
807 - YEAR OF MODIFICATION
819 - CD CHANGER
873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
926 - EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
949 - SPORTS PACKAGE
954 - EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 - COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
K12 - STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13 - STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
M30 - DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 - V6 DIESEL ENGINE OM642
197U - OBSIDIAN BLACK
141A - IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
M642 - V6 DIESEL ENGINE OM642
Wyposażony fajnie, nawet ogrzewanie postojowe jest.
Co do auta - dokładnie sprawdzić na kompie (wizyta na SD) i sprawdzić zawiechę i będziesz znał kondycję auta. Jak nic groźnego nie wyjdzie to nie ma podstaw żeby auta nie brać. Musisz liczyć się z tym że jeśli sprzęgło nie było już robione to w niedługim czasie będzie do zrobienia. Tak samo może być (ale nie musi) z układem wtryskowym (na SD wyjdzie to na korektach wtryskiwaczy).
Najważniejsze - jeździ się stanem technicznym a nie stanem licznika, więc prawdziwego przebiegu w prawidłowo serwisowanym aucie nie ma się co bać
I jeszcze jedno - ten silnik ma piękną kulturę pracy i ogromny zapas mocy i momentu obrotowego ale ekonomiczny jest tylko w trasie, w ruchu miejskim 6 garów lubi wypić. I to sporo.
Podsumowując - dokładnie sprawdzić i jak będzie OK to się nie bać i brać. Wiadomo że w używanym aucie prędzej czy później będzie trzeba coś zrobić.
Masz VIN:
Additional information on the vehicle:
CarID 903
Brand MERCEDES-BENZ
ManufacturerId 553
Catalog MB201711
Model 203.220
Name C 320 CDI
ImageUrl
Date 15.12.2006
Market Standard
Description C-Wagon
VehicleClass Passanger
Fin WDB2032201F904929
Aggregates M - engine: 642910 40 316082 642.910 OM642 V6 DIESEL ENGINE OM642 D 30 GM - manual : 716653 02 295157 716.653 SG-S370/6.1 МЕХ. 6-СТУП.
Chassis
Sales designation: C 320 CDI
Order number: 0 6 217 00746
Delivery date: 21 12 2006
Market: AG,Europe
Production order: N
Paint code 1:
197U - OBSIDIAN BLACK
Equipment:
141A - IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
Engine no.:
642910 40 316082
Major assembly variant: A 642 010 51 02
Part var. design.: 64291040
Transmission:
716653 02 295157 [transmissionType = GM]
SA code
140A - IMITATION LEATHER
141A - IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
197U - OBSIDIAN BLACK
202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
228 - AUXILIARY HEATER
244 - SPORTS SEATS, FRONT
250B - MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B - AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
287 - THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
345 - RAIN SENSOR
354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 - MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
411 - 6-SPEED MANUAL TRANS.
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
474 - [203] - 20030708 - PARTICLE FILTER
474 - [642.9] - 20040505 - DIESEL PARTICULATE FILTER
486 - SPORTS SUSPENSION
527 - COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
543 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
550 - TRAILER COUPLING
580 - AIR CONDITIONER
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 - BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 - CORNERING ILLUMINATION
639 - LA 5 SPOKE DESIGN 17" WITH MIXED TIRES
670 - RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA)
691 - BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
739 - ALUMINUM TRIM PARTS
807 - YEAR OF MODIFICATION
819 - CD CHANGER
873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
926 - EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
949 - SPORTS PACKAGE
954 - EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 - COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
K12 - STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13 - STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
M30 - DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 - V6 DIESEL ENGINE OM642
197U - OBSIDIAN BLACK
141A - IMITATION LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
M642 - V6 DIESEL ENGINE OM642
Wyposażony fajnie, nawet ogrzewanie postojowe jest.
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 20:48
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Lublin
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Dzięki za informacje Przybek! Trochę dodałeś mi otuchy, bo jak się naczytałem w necie o wtryskach i innych problemach, to spać nie mogłem... Czyli rozumiem, że w dobrym zakładzie wtryski byłyby w jakimś chociaż zakresie do sprawdzenia na takiej diagnozie? Wybieram się do warsztatu, który jest polecany w mojej okolicy jako fachowy i z dobrym sprzętem (Błaszczyk Serwis w Lublinie). Wezmę pod uwagę jutro na diagnozie to o czym piszesz. Zakładam oczywiście jakieś inwestycje w niedalekiej przyszłości - tak jak piszesz, tego się nie uniknie. Dlatego próbuję wybadać co i jak i się jakoś psychicznie na takie ewentualności przygotować
Co myślisz o manualu przy tym silniku, czy podobnych? Mam wrażenie, że to nie jest często spotykana opcja, nie znalazłem za wiele opinii użytkowników (ale to może dobry znak - w sensie nic złego się nie dzieje?).
Miałem przyjemność wczoraj na spokojnie się tym autem przejechać, co prawda tylko może z 10km, po fajnej pustej drodze. Bajka! Po tej jeździe zadatek sam mi się wysunął z kieszeni. Dopiero później na spokojnie zacząłem myśleć i kalkulować, no i stąd ten wątek
Co myślisz o manualu przy tym silniku, czy podobnych? Mam wrażenie, że to nie jest często spotykana opcja, nie znalazłem za wiele opinii użytkowników (ale to może dobry znak - w sensie nic złego się nie dzieje?).
Miałem przyjemność wczoraj na spokojnie się tym autem przejechać, co prawda tylko może z 10km, po fajnej pustej drodze. Bajka! Po tej jeździe zadatek sam mi się wysunął z kieszeni. Dopiero później na spokojnie zacząłem myśleć i kalkulować, no i stąd ten wątek
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Witaj, tylko koniecznie żądaj od w tym serwisie jak najwięcej informacji, bo mogą wziąć pieniądze ( na parkingu same Mercedesy) a dadzą ci tylko wydruk ewentualnie powiedzieć, że wszystko ok. To dobry warsztat z dobrym sprzętem i podejściem ale mimo wszystko naciskaj, żeby podeszli do sprawy kompleksowo
Osobiście w takim silniku szukałbym skrzyni automatycznej. Nieporównywalna różnica w komforcie prowadzenia. Nie wiem dokładnie jak skonfigurowane jest skrzynia 6 biegowa manualna w tym silniku ale w 1.8 benzyna jest ciut za krótka, dlatego zdecydowanie wolę automat.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Osobiście w takim silniku szukałbym skrzyni automatycznej. Nieporównywalna różnica w komforcie prowadzenia. Nie wiem dokładnie jak skonfigurowane jest skrzynia 6 biegowa manualna w tym silniku ale w 1.8 benzyna jest ciut za krótka, dlatego zdecydowanie wolę automat.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 20:48
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Lublin
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Hej Dziki Mar! Dzięki za podpowiedź, będę ich cisnąć - nawet sobie zrobiłem listę tematów, postaram się tam zabrzmieć jakbym wiedział o czym mówię hehe
Marzy mi się automat, odkąd ostatnio trochę pojeździłem - inny świat! W sumie to właśnie takiego szukałem, ale z tym egzemplarzem trochę przypadkiem wyszło, bo miałem go na trasie do obejrzenia, między dwoma innymi ogłoszeniami. Nie spodziewałem się wiele, ale to jak ten manual się sprawował, mile mnie zaskoczyło. Bardzo elastyczny, dosyć długie biegi, super sprzęgło - nie udało mi się "źle" włączyć biegu. Wszystko gładko, cicho, bez szarpania. W porównaniu z manualem z mojego poprzedniego auta, ten manual był dla mnie relaksem prawie takim jak automat!
Ale jeszcze przekopię ogłoszenia, czy jakiś automat jest w okolicy w moim budżecie. Coś czuję, że prędzej czy później i tak przesiadałbym się na ASB, więc może prędzej, niż później...
Co ciekawe, wyczytałem, że automat w tej C320 ma większy moment i lepsze przyspieszenie! Bodajże 510Nm w automacie i 415Nm w manualu, do tego chyba ok 1 sek. różnicy 0-100 na korzyść automatu. Domyślam się, że to dla odciążenia manualnej skrzyni – co brzmi dla mnie dobrze, podoba mi się taki zabieg producenta.
Marzy mi się automat, odkąd ostatnio trochę pojeździłem - inny świat! W sumie to właśnie takiego szukałem, ale z tym egzemplarzem trochę przypadkiem wyszło, bo miałem go na trasie do obejrzenia, między dwoma innymi ogłoszeniami. Nie spodziewałem się wiele, ale to jak ten manual się sprawował, mile mnie zaskoczyło. Bardzo elastyczny, dosyć długie biegi, super sprzęgło - nie udało mi się "źle" włączyć biegu. Wszystko gładko, cicho, bez szarpania. W porównaniu z manualem z mojego poprzedniego auta, ten manual był dla mnie relaksem prawie takim jak automat!
Ale jeszcze przekopię ogłoszenia, czy jakiś automat jest w okolicy w moim budżecie. Coś czuję, że prędzej czy później i tak przesiadałbym się na ASB, więc może prędzej, niż później...
Co ciekawe, wyczytałem, że automat w tej C320 ma większy moment i lepsze przyspieszenie! Bodajże 510Nm w automacie i 415Nm w manualu, do tego chyba ok 1 sek. różnicy 0-100 na korzyść automatu. Domyślam się, że to dla odciążenia manualnej skrzyni – co brzmi dla mnie dobrze, podoba mi się taki zabieg producenta.
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3369
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Ponad 500Nm to miał C30 AMG.
Automat to przede wszystkim wygoda, zwłaszcza w ruchu miejskim. Aktualnie mam 3 auto z ASB (z czego 2 MB) i manualnej skrzyni już nie wezmę nigdy Miejmy nadzieję że na sprawdzeniu nic nie wyskoczy bo po VINie autko naprawdę fajne jest.
Automat to przede wszystkim wygoda, zwłaszcza w ruchu miejskim. Aktualnie mam 3 auto z ASB (z czego 2 MB) i manualnej skrzyni już nie wezmę nigdy Miejmy nadzieję że na sprawdzeniu nic nie wyskoczy bo po VINie autko naprawdę fajne jest.
- Malisz
- VIP
- Posty: 98
- Rejestracja: 15 sie 2016, o 17:13
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
C320 CDI z ASB ma 510Nm i to czuć pod pedałem przyspieszenia zakup manualnej skrzyni ma chyba sens tylko wtedy, gdy planuje się duże zwiększenie mocy.Przybek pisze:Ponad 500Nm to miał C30 AMG.
Automat to przede wszystkim wygoda, zwłaszcza w ruchu miejskim. Aktualnie mam 3 auto z ASB (z czego 2 MB) i manualnej skrzyni już nie wezmę nigdy Miejmy nadzieję że na sprawdzeniu nic nie wyskoczy bo po VINie autko naprawdę fajne jest.
Silnik bardzo fajny, wysoka kultura pracy, spalanie można uzyskać poniżej 6 w trasie (sprawdzone wiele razy). Nie wiem czy tyle samo pali w manualnej skrzyni, bo automat ma bardzo długie biegi 6 i 7.
C320 CDI V6 7G 2006r. WDB2030201F887060
CLK 500 7G
S6 C5
CLK 500 7G
S6 C5
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Chyba, że to 4matic, wtedy skrzynia 5 biegowa.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 20:48
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Lublin
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Dziś po południu diagnoza i jeśli wszystko będzie grało to się skuszę, trzymajcie kciuki. Jeśli coś będzie nie tak, to szukam dalej – wtedy już tylko automat
Powiedzcie jeszcze proszę, jak w praktyce żyje się z DPF? Czy bardzo jest to upierdliwe w tych i pokrewnych modelach, trzeba czyścić w serwisach, czy wystarczy automatyczna procedura czyszczenia podczas jazdy? Czy po prostu kastracja i po sprawie? Nigdy nie miałem auta z filtrem, teorię niby znam, ale ciekawią mnie praktyczne doświadczenia użytkowników.
Powiedzcie jeszcze proszę, jak w praktyce żyje się z DPF? Czy bardzo jest to upierdliwe w tych i pokrewnych modelach, trzeba czyścić w serwisach, czy wystarczy automatyczna procedura czyszczenia podczas jazdy? Czy po prostu kastracja i po sprawie? Nigdy nie miałem auta z filtrem, teorię niby znam, ale ciekawią mnie praktyczne doświadczenia użytkowników.
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Staraj się jeździć dynamicznie i co jakiś czas przepiłować go delikatnie żeby sadza wypaliła się w filtrze. Tyle. Posłuchaj wydechu czy nie brzęczy, czy puszki katalizatorow nie są puste, czy nie ma jakiś emulatorów sond lambda. Wycięcie katalizatorów to chyba najgorsze co można zrobić...
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 20:48
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Lublin
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
No niestety, okazało się, że św. Mikołaj jednak nie istnieje... Samych drobiazgów (klocki, tuleje, wahacz, poduszka skrzyni, itp itd) na ponad 2 tys. Ale to nawet nie jest problem - rzecz do przełknięcia. Niestety COŚ się działo z przodem auta, głównie prawą stroną (wymiany części + podmalowanie) oraz z samym silnikiem. Ponieważ historia wypadkowa nie jest znana i nie ma do niej dostępu, serwisanci nie radzili ryzykować. Tak w dużym skrócie.
Duża kultura i skrupulatność jeśli chodzi o Błaszczyk Serwis w Lublinie! Co do handlarza też w porządku zachowanie, zadatek został zwrócony minus 50zł za paliwo, zdjęcie ogłoszenia i fatygę.
Dzięki za wszystkie dotychczasowe informacje i rady. Szukam dalej!
Duża kultura i skrupulatność jeśli chodzi o Błaszczyk Serwis w Lublinie! Co do handlarza też w porządku zachowanie, zadatek został zwrócony minus 50zł za paliwo, zdjęcie ogłoszenia i fatygę.
Dzięki za wszystkie dotychczasowe informacje i rady. Szukam dalej!
-
- VIP
- Posty: 632
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Niestety szukanie auta to zawsze jest przygoda. Mało kiedy masz farta i od razu trafisz perełkę. Ja jak szukałem sporo czasu spędziłem na jeżdżeniu. W końcu się trafił z mniejszymi akceptowalnymi mankamentami (kratka nawiewu wyłamana, do wymiany), lekko otarty zderzak, manetka do kierunkowskazów działała kapryśnie. Poza tym nic złego nie działo się w nim, poza standardowymi rzeczami (oleje, hamulce, filtry, termostat) i wymiana reflektorów (mój kaprys) to przez cały rok ten samochód nic mnie nie kosztował. Oby tak zostało.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 cze 2018, o 20:48
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Lublin
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Dobrze mówisz! Ideał sobie odpuściłem i gotowy jestem na różne kompromisy tu i tam, oraz na włożenie paru zł po zakupie. Tylko że szukam już dość długo, a w sobotę sprzedałem własne auto, więc... nie ma odwrotu Niestety dalsze szukanie stało się przez to trochę upierdliwe (taksówki, pożyczanie fury, proszenie o podwózkę...), więc te kompromisy mi się też powiększają... No ale nic to, walczę dalej!
-
- VIP
- Posty: 632
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Z tymi autami jest jeden problem, jest ich dość mało moim zdaniem na rynku Jak ktoś ma dobrą sztukę i nie ma przymusu to ludzie nie pozbywają się
Druga kwestia, często "jak dbasz tak masz". Mam dobry przykład znajomego, wziął Skodę Superb na firmę, ten typ człowieka ma to do siebie że kompletnie nie dba o samochód, ani z zewnątrz ani wewnątrz. Po 2 latach ten samochód w środku wygląda koszmarnie.
Druga kwestia, często "jak dbasz tak masz". Mam dobry przykład znajomego, wziął Skodę Superb na firmę, ten typ człowieka ma to do siebie że kompletnie nie dba o samochód, ani z zewnątrz ani wewnątrz. Po 2 latach ten samochód w środku wygląda koszmarnie.
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4590
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: 320CDI manual z "realnym" przebiegiem – bać czy brać?
Szukaj w Niemczech. Będzie drożej ale pewniej, o ile nie kupisz od handlarza. ( nie jestem rasistą ale omijaj tych ciemnych i tych co po naszemu rozmawiają)