ceny mercedesów
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Do akism. Mierzyłem miernikiem grubość, widać inne czasy wykonania auta. U mnie jest lakier oryginał, ale są różne grubości nawet na jednym elemencie. Na tym W124 jest niemalże idealna grubość wszędzie tylko nieznacznie się różniąca. On nie jeździł w PL żeby być zżartym przez korozję i poobijanym. Auto jakich mało zostało...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- OlO
- VIP
- Posty: 49
- Rejestracja: 7 mar 2009, o 09:55
- VIN:
- Lokalizacja: Tarnów
Moja Syrena 104 mercfan też pięknie klekocze i z zapłonem problemów również nie ma nawet jak na dworze było -25C.mercfan pisze:Ona ma wszystko w oryginale, grama dziechty. Przyspieszenie też nie jest takie ostatnie, ale to akurat też drugorzędna sprawa. Pięknie klekocze i pali tak, że można jedynie dotknąć kluczyk, nie trzeba go przytrzymywać
To teraz mam zagrychę...
Może zamiast Merca o Syrence pomyśl hehe....
A tak Serio to z tego co na zdjeciach widac to straszne wyszlifowany jest typowo pod sprzedaż, śilnik też ślicznie wymyty podejżewam że od tak sobie nikt do nie mył .
Zdjecia bardzo dobre pytanie teraz jak samochód
OlO pozdrawia *Mercedes_CDI* , Rumcajs, Wesoł i Lokis
* * * GALERIA!! * * * MB W203 Sport Cuope - 2,2CDI
* * * GALERIA!! * * * MB W203 Sport Cuope - 2,2CDI
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
No! Wreszcie coś dla mnie!mercfan pisze:http://truckservicemerc.otomoto.pl/inde ... =C11027904
Mylisz się, spoci się. Przemawia za mną 5 lat jeżdżenia takim autem.dupa latem się nie spoci bez klimy
Hmmm, to był jeden z głównych powodów przesiadki na W203.Przyspieszenie też nie jest takie ostatnie
W 124-ce też jest parę rzeczy które jednak się psują czy zużywają. Przy tym przebiegu, nawet jak jest oryginalny mogą być problemy z tylnym zawiasem. Auto pływa potem po drodze. Kłopoty też mogą sprawić tylne hamulce, szczególnie prostackie zaciski. Zobacz czy tarcze ładnie się świecą. Jeżeli po przejechaniu kilku km z hamowaniem, będzie na nich ruda, to do roboty. Przedni zawias jest raczej trwały. Po pierwszych km na naszych drogach zacznie tłuc drążek stabilizacyjny. Na szczęście gumwe tuleje 4 szt są dość tanie i szybko się je wymienia. Co tam jeszcze. Łożysko podporowe wału napędowego, wielokliny wału. W silniku przy kombinacjach z przeskakiwaniem na różne oleje lubią klepać hydrauliczne popychacze. Koszt to ok 40-50 zł szt. Jest ich 10. Czasami siądzie świeca żarowa. Gdyby nie to, że moja ex 124-ka właśnie kończyła 18 lat i jednak z każdym rokiem traciła na wartości, chyba bym jej nie sprzedał i zostawił jako drugie auto w domu. Mimo wygody podróżowania, z powodu braku zapasu mocy i klimy nie mogła jednak dalej być głównym autem rodzinnym na długie wyjazdy. W lato była męczarnia, szczególnie kiedy na pokładzie było małe dziecko i nie można było otworzyć okien.
Jeżeli auto ma być dla Ciebie do jeżdżenia "w koło komina" to jak najbardziej. Spali Ci 8-9 litrów. Sam egzemplarz wygląda na zadbany. Kolor tragiczny. Wnętrze jeszcze bardziej.
P.s. Ja swoją 250-kę z roku 1992 sprzedałem za 10 tyś. Stan był też bardzo dobry. Niestety kilka małych ognisk korozji nie udało się uniknąć.
Zobacz jak wyglądał środek przy przebiegu 320 tyś ;-)
a tak z zewnątrz przed sprzedażą:
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Broń Panie Boże! Jedyne co do auta dołożyłem, to hak, a i tak mnie serce bolało. Nie wiem co mnie użarło, ale kupiłem tanią polską tandetę, która po kilku latach wyglądała fatalnie! Sama rdza. W 203-ce tak długo czesałem allegro, aż znalazłem oryginalny wypinany hak razem z belką i instalacją elektryczną. JestRumcajs pisze: ładne i zadbane i 0 wiejskiego tuningu
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Miałem na początku W203 bez klimy i na prawdę ja nie mam problemu z tym, że jest mi przesadnie gorąco. Wcześniej audi, w której klima prawdopodobnie przez 80% czasu gdy było to auto w moim posiadaniu nie działała prawidłowo tez nie odczuwałem strasznej gorączki (fotele skórzane) I wcześniej skoda 120, w której o klimie inżynierowie nawet nie myśleli, do tego fatalnie działająca wentylacja i jakoś się jeździło. A zainteresowałem się tym autem min. dla tego, że to człowiek, którego znam ja i jeszcze gdy byłem małym chłopcem mój ojciec naprawiał u niego ciężarówki czyli razem jakieś trzydzieści kilka lat i nie można o nim powiedzieć złego słowa. Pewnie gdybym tu wstawił ogłoszenie z E500 W124 które miał kiedyś do sprzedania też by było, że picowany itp. a pewien człowiek kupił to auto i cieszy się do dziś bo ma jeden z lepszych egzemplarzy. Na szczęście ja wiem co to jest, innych nie będę przekonywał
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 185
- Rejestracja: 2 kwie 2009, o 22:49
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Jest jeszcze inna kwestia. Jak kupować klasyka, który miałby być nietuzinkowy (tak sobie kiedyś założyłem) to W124 nie jest jakieś niesamowicie rzadkim okazem. Jedynie to jego stan i oryginalność jak na wiek jest rzadko spotykany, poza tym to mała atrakcja, nie ma się czym zachwycać i podziwiać, tak mi się wydaje i chyba poczekam jeszcze trochę aż znajdę w Niemczech CL'a W140 to czego od dłuższego czasu poszukuję...
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200