zakup C180 W203 1,8l 143km
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 cze 2014, o 16:38
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
zakup C180 W203 1,8l 143km
Witam wszystkich,
zamierzam przesiąść się ze starego auta, jakim jeszcze jest lanos na merca z tematu.
Znalazłem fajne autko, około 220tys km przebiegu, bez rdzy, drobne naprawy eksploatacyjne wymagane (1 wahacz przedni, jakiś przegub z tyłu), lakier w miarę ok, grubszy jest na masce, oraz niewielka powierzchnia z tyłu przy prawym nadkolu, rocznik 2003, cena 19 tys, drugi właściciel Polak.
Natomiast problem jest z podłączeniem do komputera.
Był podłączany do jakiegoś urządzenia Boscha, nie mogło połączyć się ze sterownikiem silnika oraz ABS, poduszki ok, jakiś inny układ pokazuje jakieś błędy z kierunkowskazem (ale działa ok).
Z czego to może wynikać? Nieodpowiednie urządzenie? (działało bez problemu z komputerem w Mercedesie z 2008 rocznika).
Słyszałem też opinie, że jak są "kręcone liczniki" to ci fachowcy mogą jakoś zblokować dostęp do tych elementów samochodu.
Czy jak by się pojechało do autoryzowanego serwisu merca, to byliby w stanie się podłączyć? Lub jeżeli ktoś tam nabroił w oprogramowaniu, to czy byliby w stanie to naprawić?
Auto jest fajne i jak się nie psuje nic poważnego, to z tego co zauważyłem, marka ta jest bardzo trwała.
Proszę o pomoc i radę i ewentualnie o wskazanie jakiegoś dobrego zakładu naprawy i diagnostyki Mercedesa w Białymstoku.
Jeżeli był już taki temat to proszę o wskazanie, bo nie udało mi się znaleźć.
Pozdrawiam
zamierzam przesiąść się ze starego auta, jakim jeszcze jest lanos na merca z tematu.
Znalazłem fajne autko, około 220tys km przebiegu, bez rdzy, drobne naprawy eksploatacyjne wymagane (1 wahacz przedni, jakiś przegub z tyłu), lakier w miarę ok, grubszy jest na masce, oraz niewielka powierzchnia z tyłu przy prawym nadkolu, rocznik 2003, cena 19 tys, drugi właściciel Polak.
Natomiast problem jest z podłączeniem do komputera.
Był podłączany do jakiegoś urządzenia Boscha, nie mogło połączyć się ze sterownikiem silnika oraz ABS, poduszki ok, jakiś inny układ pokazuje jakieś błędy z kierunkowskazem (ale działa ok).
Z czego to może wynikać? Nieodpowiednie urządzenie? (działało bez problemu z komputerem w Mercedesie z 2008 rocznika).
Słyszałem też opinie, że jak są "kręcone liczniki" to ci fachowcy mogą jakoś zblokować dostęp do tych elementów samochodu.
Czy jak by się pojechało do autoryzowanego serwisu merca, to byliby w stanie się podłączyć? Lub jeżeli ktoś tam nabroił w oprogramowaniu, to czy byliby w stanie to naprawić?
Auto jest fajne i jak się nie psuje nic poważnego, to z tego co zauważyłem, marka ta jest bardzo trwała.
Proszę o pomoc i radę i ewentualnie o wskazanie jakiegoś dobrego zakładu naprawy i diagnostyki Mercedesa w Białymstoku.
Jeżeli był już taki temat to proszę o wskazanie, bo nie udało mi się znaleźć.
Pozdrawiam
- milupl
- VIP
- Posty: 304
- Rejestracja: 31 mar 2012, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: DWL, DLU
Witamy się w innym dziale, poszukajwield pisze:Witam wszystkich
Proszę: Auto Idea Sp. z o.o. - Białystokwield pisze:Proszę o pomoc i radę i ewentualnie o wskazanie jakiegoś dobrego zakładu naprawy i diagnostyki Mercedesa w Białymstoku.
ul. Narodowych Sił Zbrojnych 9
Jeśli to będzie autoryzowany serwis, to powinni dać radę.wield pisze:Czy jak by się pojechało do autoryzowanego serwisu merca, to byliby w stanie się podłączyć? Lub jeżeli ktoś tam nabroił w oprogramowaniu, to czy byliby w stanie to naprawić?
Dobrze jakbyś również podał numer VIN.
Mercedes C200 Kompressor, 163 KM, 2001 rok, Sport Coupe, Pakiet stylistyczny AMG + LPG
WDB2037451A177220
WDB2037451A177220
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 cze 2014, o 16:38
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
przywitanie było formą grzecznościową do rozpoczęcia postu:P
Auto-Idea, owszem, znam i myślałem o nich, życzą sobie 500zł, ale lepiej tyle niż miałbym wtopić 20K.
Z tego co też wiem, to jakiś rok temu był regenerowany rozrząd, więc to na plus, auto w środku jest zadbane, jakby ktoś jeździł nim tylko to teściów i do kościoła.
Jakieś dodatkowe rady, bardzo proszę.
Kusi mnie ta marka, ale nie chcę wkopać się w złom
Dodam, że planuję też wstawić do niego dobrego SATAGa, więc wydaje mi się koniecznym, aby wszystko było ok z komunikacją elektroniki z silnikiem...
zaraz wstawię VIN
Auto-Idea, owszem, znam i myślałem o nich, życzą sobie 500zł, ale lepiej tyle niż miałbym wtopić 20K.
Z tego co też wiem, to jakiś rok temu był regenerowany rozrząd, więc to na plus, auto w środku jest zadbane, jakby ktoś jeździł nim tylko to teściów i do kościoła.
Jakieś dodatkowe rady, bardzo proszę.
Kusi mnie ta marka, ale nie chcę wkopać się w złom
Dodam, że planuję też wstawić do niego dobrego SATAGa, więc wydaje mi się koniecznym, aby wszystko było ok z komunikacją elektroniki z silnikiem...
zaraz wstawię VIN
Ostatnio zmieniony 13 cze 2014, o 17:46 przez wield, łącznie zmieniany 1 raz.
- milupl
- VIP
- Posty: 304
- Rejestracja: 31 mar 2012, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: DWL, DLU
Za samo podłączenie pod SD będzie o wiele mniej.wield pisze:Auto-Idea, owszem, znam i myślałem o nich, życzą sobie 500zł
Z tego co wiem, to rozrządu się nie regeneruje tylko wymienia . Dowiedz się więcej co dokładnie ktoś tam "regenerował". Jeśli trafisz pechowo z rozrządem to będziesz biedniejszy o kilka tysięcy.wield pisze:regenerowany rozrząd
Tu masz ciekawy wątek o kosztach eksploatacyjnych:wield pisze:Kusi mnie ta marka, ale nie chcę wkopać się w złom
viewtopic.php?p=145377#145377
Ps. dobrze jak byś wrzucił zdjęcia do działu giełda (z VIN-em).
Mercedes C200 Kompressor, 163 KM, 2001 rok, Sport Coupe, Pakiet stylistyczny AMG + LPG
WDB2037451A177220
WDB2037451A177220
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 cze 2014, o 16:38
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 22 mar 2013, o 03:21
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- milupl
- VIP
- Posty: 304
- Rejestracja: 31 mar 2012, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: DWL, DLU
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 cze 2014, o 16:38
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
- milupl
- VIP
- Posty: 304
- Rejestracja: 31 mar 2012, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: DWL, DLU
Ale na to pytanie raczej nikt Ci nie odpowie, bo to zależy od wielu czynników takich jak: kto ile robi rocznie kilometrów, styl jazdy, kupowanie zamienników lub oryginałów, serwisowanie.wield pisze:link dotyczył kosztów, a nie częstotliwości napraw, to pewna różnica
Link podałem głównie dlatego, abyś się później nie zdziwił jak coś Ci się zepsuje
Mercedes C200 Kompressor, 163 KM, 2001 rok, Sport Coupe, Pakiet stylistyczny AMG + LPG
WDB2037451A177220
WDB2037451A177220
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Wszystko zależy od tego w jakim stanie kupisz auto. Czy było wykonywane tak zwane "druciarstwo". Czy ktoś robił naprawy na czas. Składa się na to wiele czynników. Ja mogę powiedzieć, że wymieniam tlyko rzeczy eksploatacyjne. W203 nie jest autem tragicznym do utrzymania, jeżeli weźmiemy pod uwagę koszta eksploatacyjne, a dobrze utrzymany egzemplarz będzie cieszył właściciela przez długie lata. Przy kupnie lepiej nie oszczędzać, na wielu przykładach z forum mogę śmiało powiedzieć, że się mści z czasem i wtedy boli po kieszeni.
Co do tego autka to moja rada jest taka. Sprawdź dokładnie co kto robił z tym rozrządem, czy nastawniki były wymienione itp.
Powodzenia przy kupnie.
P.S
Dużo osób narzeka, że koszta eksploatacji są duże, bo musi wymienić pompe wody, wspomagania, zregenerować maglownice - no cóż jak się kupuje auto paro lub paronasto letnie no to nic dziwnego. Jeżeli wymienisz na podzespoły dobrej klasy to będzie Ci służył przez następne pare lat bez większego wkładu.
Co do tego autka to moja rada jest taka. Sprawdź dokładnie co kto robił z tym rozrządem, czy nastawniki były wymienione itp.
Powodzenia przy kupnie.
P.S
Dużo osób narzeka, że koszta eksploatacji są duże, bo musi wymienić pompe wody, wspomagania, zregenerować maglownice - no cóż jak się kupuje auto paro lub paronasto letnie no to nic dziwnego. Jeżeli wymienisz na podzespoły dobrej klasy to będzie Ci służył przez następne pare lat bez większego wkładu.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
- taczar
- VIP
- Posty: 1333
- Rejestracja: 17 lip 2010, o 09:41
- VIN: WDB2030461F706379
- Lokalizacja: podlaskie
- perzu126
- VIP
- Posty: 242
- Rejestracja: 27 sie 2011, o 02:22
- VIN:
- Lokalizacja: Perzów
wield, nie ma co panikować. W203 to dośc solidny wóz, ale uważam, że kupując nastoletnie auto tej klasy trzeba co nieco ogarniać w temacie mechaniki i samodzielnych napraw, bo najwieksze koszty to rózne... specjalistyczne warsztaty z ASO na czele
Swoja droga po przesiadce z Lanosa napewno będzie dużo drożej.
Pewnie usuna to, ale jak chcesz miec bezproblemowa jazdę i zobaczyc co to Mercedes to polecam znaleśc zadbane w202
Swoja droga po przesiadce z Lanosa napewno będzie dużo drożej.
Pewnie usuna to, ale jak chcesz miec bezproblemowa jazdę i zobaczyc co to Mercedes to polecam znaleśc zadbane w202
Star Diagnosis, okolice Kępna
W123 300D - Ex
W202 C220 Diesel WDB2021211A313360
A208 CLK 200Kompressor, bezdachowiec:)WDB2084441T098123
W123 300D - Ex
W202 C220 Diesel WDB2021211A313360
A208 CLK 200Kompressor, bezdachowiec:)WDB2084441T098123
-
- VIP
- Posty: 344
- Rejestracja: 28 sty 2011, o 13:30
- VIN:
- Lokalizacja: B-Biala/Bedzin
Ja mialem auto ponad 3 lata. Na poczatku serwis po zakupie z wymiana pompy wody. Po miesiacu waz gumowy intercoolera. Po 3 latach wymiana przednich wahaczy. Tak przez okres 3 lat tylko olej i filtry. Tylko, ze to bylo CDI Tam nie ma problemow z rozrzadem czy olejem we wiazkach No i koszy LPG odpadaja, bo pali malowield pisze:źle to ująłem, nie regenerowany, tylko wymieniany, sory za nieścisłości
[ Dodano: 2014-06-13, 18:55 ]
czytam różne posty i dostaję już pier*****, nie wiem co mam już myśleć.
Drodzy użytkownicy MB, jak często coś naprawiacie lub wymieniacie w swoich cackach?
Ostatnio zmieniony 21 cze 2014, o 09:29 przez korzen, łącznie zmieniany 1 raz.
S203 200CDI 2004 lift 152KM&338Nm SPRZEDANY
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
-
- Użytkownik
- Posty: 516
- Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
- VIN:
- Lokalizacja: Trojmiasto
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Ponad to wszystko klekoty statystycznie będą miały dużo większe przeloty niż benzyny.............. pomijając kwestię kręcenia szafy
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html