Zakup W203

Tutaj zamieszczamy pytania odnośnie zakupu auta. W temacie proszę wpisać model szukanego auta np W203 C320 CDI i jak jest to VIN.

Moderator: Dziki Mar

żagiel
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 4 lip 2014, o 16:49
VIN: WDB2030421F827343
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: żagiel »

Wszystko kalkuluję, więc jeśli "szafa" nie jest skręcona za bardzo (do 50 tys. km) to można się zastanawiać, za tą cenę.
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

W kompresorzes kręcone 50 tysięcy to dość istotny element zwłaszcza względem rozrządu i bez kontroli tego elementu nie brał bym się za zakup to jedno a dwa, zazwyczaj spada z szafy 100 tysięcy minimum ... lepiej spokojnie szukać egzemplarza z oryginalnym przebiegiem. :tak:
CL203 WDB2037461A802397
żagiel
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 4 lip 2014, o 16:49
VIN: WDB2030421F827343
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: żagiel »

supi czytałem, że testowałeś W204. Jakie na Tobie zrobił wrażenie? Czy zdecydowałbyś się dociułać kasy do 204? Poproszę o "wylewne" komentarze.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

żagiel, ano testowalem. Natomiast teraz jak to się mówi emocje opadły. 204 jest bardzo fajnym autem. Super precyzyjny uklad kierowniczy i zawieszenie dające poczucie kontroli nad autem. Plastiki wnętrza są trochę gorszej jakości od 203. Bardzo podobała mi się praca asb. Jeżeli miałbyś się napiąć i kupić jakiś najtańszy i pewnie najgorszy egzemplarz na rynku z 204 to odradzam. Oba auta jak są w świetnej kondycji wyglądają dobrze i dają przyjemność z jazdy. Moim zdaniem na 204 to warto by przygotować choć dwukrotnosc tego co chciałeś przeznaczyć na tego z komisu. W 204 ja bym polecał silniki rodziny m271. Chyba mimo wszystko najbardziej "bezstresowe".
żagiel
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 4 lip 2014, o 16:49
VIN: WDB2030421F827343
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: żagiel »

supi ... myślę dokładnie jak Ty.
Mercedes Benz C200 Kompressor + BRC-lpg, ELEGANCE'06, 271940 30 772893, WDB2030421F827343
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

żagiel, no to rozum8em , że decydujesz się na polifta w203. Szukaj jak najbardziej zadbanego. Jezeli rozrząd wliczasz w ewentualny sumaryczny koszt zakupu...... to będziesz zadowolony. Tak myślę. Nie oszczędzaj na oględzinach w aso.
żagiel
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 4 lip 2014, o 16:49
VIN: WDB2030421F827343
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: żagiel »

Cały czas sprawdzam strony mobile i autoscout, modele na których się skupiam są w przedziale cenowym 43-48 tys. zł. To jednak sporo kasy jak na auto z 2005-2007 r. Dlatego zahaczałem o W204 ... i czasami się waham. :bezradny:

Znajduję wśród ofert W203 200 K auta z przebiegami 40 - 100 tys. km. Te pierwsze zdarzają się nawet z roczników 2005 od prywatnych właścicieli, ale są też z rocznika 2007. Jak myślicie, czy ze względu na fochy łańcucha rozrządu, lepiej jest skupić się na autach z większym przebiegiem i od razu dawać wymianę łańcucha? Jak czytam posty, że ktoś ma K200 od nowości i przy 60 tys. km strzela łańcuch ... to szlag mnie trafia i kręci mnie wtedy w kierunku 220 cdi.

[ Dodano: 2014-08-25, 12:53 ]
Co myślicie o tym sprzęcie:
http://www.mobile.de/pl/marka/mercedes- ... 25478.html

[ Dodano: 2014-08-28, 07:48 ]
Ja rozumiem, że są wakacje, ale Panowie – zlitujcie się i pogadajcie ze mną, bo na poważnie chcę mieć Mercedesa. Dlaczego MB? Może z miłości, a tak na poważnie ta marka ma w sobie to coś. Kiedyś miałem W201 i przeżyłem z tym sprzętem wiele dobrego, w tym awarię mimo której dalej jechałem ponad 100 km. W żadnym innym aucie byłoby to niemożliwie. Jeśli ktoś jest zainteresowany tą nieprawdopodobną historią, mogę ją później opisać. Teraz do rzeczy. Zaczynam wybierać samochód i proszę Wielką Brać, że by mi pomogła dokonać wstępnej weryfikacji. Przedstawiam niżej ogłoszenia według hierarchii pożądania– w grę wchodzi 200 Kompressor. Proszę o rzeczowy, poparty doświadczeniem, komentarz.
1. Model z 2004 r., na full wypasie:
http://www.mobile.de/pl/marka/mercedes- ... 25478.html
2. Model z 2007 r:
http://www.mobile.de/pl/marka/mercedes- ... 73642.html
3. Model z 2006 r:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... asrc=st|fs
4. Model z 2005 r. – mały przebieg:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... asrc=st|fs
5. Ewentualnie ten bogaty C180:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
6. A może ten W211?:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-200-w ... 78034.html
Ostatnio zmieniony 22 sie 2014, o 09:58 przez żagiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

1, 2, 3 - ładne, można zobaczyć z bliska, ale żaden full wypas. Przyzwoicie wyposażone :tak:

4 wydaje mi się, że ma zdjęte z szafy lekko 100k

5 też ma wyślizganą kierę.

211ka ma lekko 400kkm
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

żagiel, może i na te łańcuchy szlag Cię trafia, ale zapominasz o DPF? Przecież taki diesel nie bardzo nadaje się na miasto i krótkie przebiegi. Chyba, że to nie ma znaczenia. Poza tym na krótszych przebiegach w zimie auto może być niedogrzane. Łańcuch raczej nie strzeli, a przeskoczy. Poza tym raczej nie przy przebiegu 60kkm ! ..... no chyba, że coś 100kkm zdjęte z szafy. Jak auto ma 100 wzwyż to trzeba sprawdzić rozciągnięcie i gdy jest to pierwszy łańcuch to wymiana może się zamknąć w kwocie ok. 1200zł tj. łańcuch, napinacz i uszczelki. Trzeba sprawdzać i tyle. Nadal twierdzę, że te benzyny nie są złą propozycją.

[ Dodano: 2014-08-29, 10:07 ]
Jezeli chodzi o to w211 to też ma silnik m271 :usmiech: i trzeba sprawdzić go niezależnie od tego ile faktycznie ma nalatane. A jezeli chodzi o diesle to z biegiem eksploatacji dochodzą Ci wymiany wtryskow, kolektorów z klapkami i np. dogrzewaczy....też nie są to tanie elementy... wystarczy poczytać. Kazdy z tych silników ma plusy i minusy. Trzeba dopasować auto do swoich oczekiwań i przebiegów jakie się rocznie zamierza robić.
irekgaz
VIP
Posty: 98
Rejestracja: 12 kwie 2011, o 21:52
VIN: WDB2030351A335004
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

żagiel poszukaj tutaj
niemiecka wersja ebay
mam cynk od gościa że tu nie sprzedają turasy ale większość prywatnych właścicieli w realnym stanie auta, jedno takie widziałem u klienta co kupił 210 jak z fabryki za 2400E z 98r, cena nie okazyjna ale taki super stan że powala z nóg.
(podobnie jak na naszym olx)
Ostatnio zmieniony 29 sie 2014, o 22:13 przez irekgaz, łącznie zmieniany 2 razy.
www.autocentergaz.pl
W210 E200K Pb+LPG
W203 C180 Pb+LPG
żagiel
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 4 lip 2014, o 16:49
VIN: WDB2030421F827343
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: żagiel »

Dzięki irekgaz, właśnie ktoś kupił mojego wybrańca :placz: (i to już drugi typowany). Zaglądnę na pewno na podaną stronę.
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Panowie pryz jakim przebiegu zaczyna się wycierać kierownica i gałka biegów ??
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
reloaded16
VIP
Posty: 64
Rejestracja: 16 mar 2014, o 08:09
VIN:
Lokalizacja: Newcastle/Kalisz

Post autor: reloaded16 »

zależy czy ktoś ma delikatne dłonie czy jak papier ścierny. De facto po kierownicy i lewarku ciężko określić przebieg silnika.
Ml 400cdi AMG <---jest

W203 2.2cdi automat 2001r sedan Classic
WDB2030061A165169 <--- sprzedany
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Muszę sprawdzić realność przebiegu( może SD pomoże ) bo mam 137 000 auto z 2001 ( końcówka roku). Na kierownicy obtarcia a na gałce biegów już zrobiła się taka dziura z prawej strony aż widać taki żel/kauczuk którym można się bawić w korku.

A czy ktoś po moim vinie może mi coś powiedzieć ciekawego ?
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Powiem , że ja mam 145 tyś i wszystko jak nowe .... I mam na to świadków :D
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc w zakupie”