1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Moderator: Dziki Mar

we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

Na co dzień zajmuje się mercedesami. To fakt na forum aktywny jestem od niedawna. Niestety mercedes z M271 zbytnio się nie popisał.
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Meniu »

Nie popisał się ale mimo to jest tych silników sporo na rynku i następcy niewiele lepsi w W204.

Liczymy na Twoją wiedzę w innych tematach. TY masz spoko silnik szkoda, że on jest tak mało popularny w W203.
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

Trochę mało ich było z silnikiem M612 ja swój egzemplarz szukałem dość długo wolałbym C 30 AMG cdi ale ciezko osiągalne...


Podobny silnik do 271 ma w205 po przejechaniu 45 tkm łańcuch był do wymiany.
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
Awatar użytkownika
maciekolo
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
VIN: WDB2153751A006117

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: maciekolo »

W w205 jest już inny typ łańcucha i szczerze mówiąc nie wierze w te 45tkm.
Stacyjki MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Meniu »

To bylo krajowe auto z salonu czy okaz z Niemiec?
Awatar użytkownika
memorize
VIP
Posty: 65
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 14:29
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: memorize »

Ja całkiem nie dawno jakieś dwa, trzy miesiące temu wymienilem łańcuch rozrządu, rolki napinacza, pasek i inne elementy ponieważ gdy auto stoi więcej niż 4h-5h podczas pierwszego odpalania zawsze pojawiał się dziwny dzwięk, taki jakby warknięcie na pare sekund, po czym auto pracuje na obrotach 1.2k przez kilka kolejnych sekund i spada na 900. Po tej wymianie miałem kilka tygodni spokój ale problem pojawił się znów i najgłośniej warczy jak jest większy mróz, postanowiłem wymienić olej na swieży może zły miałem, zakupiłem (orginalny) w ASO MB i nic to nie zmieniło. Czy ktoś z was miał taką sytuacje jak ja? Czy to może być wina tego drugiego łańcuszka co pisze użytkownik we86? Jak myślicie.
C180 Kompresor W203 Kombi VIN: WDB2032461f840472
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

Meniu pisze: 22 mar 2019, o 10:30 To bylo krajowe auto z salonu czy okaz z Niemiec?
To było auto z Niemiec na niemieckich blachach a do tego robiłem to w Berlinie.
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

memorize pisze: 27 mar 2019, o 20:07 Ja całkiem nie dawno jakieś dwa, trzy miesiące temu wymienilem łańcuch rozrządu, rolki napinacza, pasek i inne elementy ponieważ gdy auto stoi więcej niż 4h-5h podczas pierwszego odpalania zawsze pojawiał się dziwny dzwięk, taki jakby warknięcie na pare sekund, po czym auto pracuje na obrotach 1.2k przez kilka kolejnych sekund i spada na 900. Po tej wymianie miałem kilka tygodni spokój ale problem pojawił się znów i najgłośniej warczy jak jest większy mróz, postanowiłem wymienić olej na swieży może zły miałem, zakupiłem (orginalny) w ASO MB i nic to nie zmieniło. Czy ktoś z was miał taką sytuacje jak ja? Czy to może być wina tego drugiego łańcuszka co pisze użytkownik we86? Jak myślicie.
A sprzegielko na alternatorze też wymienione? I jaki łańcuszek jest założony orginal mercedes czy jakiś febi?
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
we86
Użytkownik
Posty: 224
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:17
VIN: WDB2032161F622586
Lokalizacja: Zach.pom. I Berlin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: we86 »

maciekolo pisze: 22 mar 2019, o 08:17 W w205 jest już inny typ łańcucha i szczerze mówiąc nie wierze w te 45tkm.
Faktycznie jest inny niż w w203 ale w204 też mają nowszy łańcuch taki jak w205 który wcale nie jest lepszy.
W203 2004r 270cdi automat, avangarde 170 Łosi i kierowca :rotfl:
W201 1987r 200 etylina automat :rotfl:
Awatar użytkownika
memorize
VIP
Posty: 65
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 14:29
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: memorize »

we86 pisze: 27 mar 2019, o 21:30
memorize pisze: 27 mar 2019, o 20:07 Ja całkiem nie dawno jakieś dwa, trzy miesiące temu wymienilem łańcuch rozrządu, rolki napinacza, pasek i inne elementy ponieważ gdy auto stoi więcej niż 4h-5h podczas pierwszego odpalania zawsze pojawiał się dziwny dzwięk, taki jakby warknięcie na pare sekund, po czym auto pracuje na obrotach 1.2k przez kilka kolejnych sekund i spada na 900. Po tej wymianie miałem kilka tygodni spokój ale problem pojawił się znów i najgłośniej warczy jak jest większy mróz, postanowiłem wymienić olej na swieży może zły miałem, zakupiłem (orginalny) w ASO MB i nic to nie zmieniło. Czy ktoś z was miał taką sytuacje jak ja? Czy to może być wina tego drugiego łańcuszka co pisze użytkownik we86? Jak myślicie.
A sprzegielko na alternatorze też wymienione? I jaki łańcuszek jest założony orginal mercedes czy jakiś febi?
Z tego co się oriętuje to w alternatorze były wymieniane szczotki ponieważ w Nowy Rok padł Alternator. Co do sprzegiełka nie mam pojecia, oraz łańcuszek wymieniał mechanik i stawiał bym na orginalny, chodź ręki sobie nie dam uciąć.. przed tymi wszystkimi wymienionymi częściami to miałem spokój jak kupiłem od Niemca i jeździłem jakiś czas na nie wymienionym oleju, gdy tylko wymieniłem na świeży zaczeło się dziać.
C180 Kompresor W203 Kombi VIN: WDB2032461f840472
olafik
VIP
Posty: 1152
Rejestracja: 8 cze 2016, o 08:59
VIN: WDB2093541F238066
Lokalizacja: RYBNIK

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: olafik »

Niemiec zalał silnik jakimś ustrojstwem aby było cicho przy sprzedaży.
Hampulka
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 5 wrz 2017, o 08:43
VIN: WDB2030421A556879
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Hampulka »

memorize pisze: 27 mar 2019, o 20:07 Ja całkiem nie dawno jakieś dwa, trzy miesiące temu wymienilem łańcuch rozrządu, rolki napinacza, pasek i inne elementy ponieważ gdy auto stoi więcej niż 4h-5h podczas pierwszego odpalania zawsze pojawiał się dziwny dzwięk, taki jakby warknięcie na pare sekund, po czym auto pracuje na obrotach 1.2k przez kilka kolejnych sekund i spada na 900. Po tej wymianie miałem kilka tygodni spokój ale problem pojawił się znów i najgłośniej warczy jak jest większy mróz, postanowiłem wymienić olej na swieży może zły miałem, zakupiłem (orginalny) w ASO MB i nic to nie zmieniło. Czy ktoś z was miał taką sytuacje jak ja? Czy to może być wina tego drugiego łańcuszka co pisze użytkownik we86? Jak myślicie.
Mam podobnie. Przed wymianą rozrządu i po to samo. Wymieniłem łańcuch,koła, ślizgi, napinacz, elektromagnesy. Tylko na zimnym silniku jest ten dźwięk. Ale nie parę sekund a sekunda. W poniedziałek mechanik , popatrzymy jeszcze raz. Może popychacze zaworów ? Specjalnie się tym nie przejmuję wiedząc, że rozrząd jest zrobiony ale irytuje mnie to trochę.
Awatar użytkownika
memorize
VIP
Posty: 65
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 14:29
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: memorize »

Hampulka pisze: 28 mar 2019, o 13:25
memorize pisze: 27 mar 2019, o 20:07 Ja całkiem nie dawno jakieś dwa, trzy miesiące temu wymienilem łańcuch rozrządu, rolki napinacza, pasek i inne elementy ponieważ gdy auto stoi więcej niż 4h-5h podczas pierwszego odpalania zawsze pojawiał się dziwny dzwięk, taki jakby warknięcie na pare sekund, po czym auto pracuje na obrotach 1.2k przez kilka kolejnych sekund i spada na 900. Po tej wymianie miałem kilka tygodni spokój ale problem pojawił się znów i najgłośniej warczy jak jest większy mróz, postanowiłem wymienić olej na swieży może zły miałem, zakupiłem (orginalny) w ASO MB i nic to nie zmieniło. Czy ktoś z was miał taką sytuacje jak ja? Czy to może być wina tego drugiego łańcuszka co pisze użytkownik we86? Jak myślicie.
Mam podobnie. Przed wymianą rozrządu i po to samo. Wymieniłem łańcuch,koła, ślizgi, napinacz, elektromagnesy. Tylko na zimnym silniku jest ten dźwięk. Ale nie parę sekund a sekunda. W poniedziałek mechanik , popatrzymy jeszcze raz. Może popychacze zaworów ? Specjalnie się

Ja też specjalnie się tym nie przejmuje, ale drażni ucho jak wiesz że wszystko jest zrobione, dbasz a serce twojej Gwiazdy a przy porannym odpalaniu albo po staniu dłuższym niż 4h wydaje dziwny dzwięk niż pięknie cicho odpali i możesz jechać w droge. Jakby w twoim przypadku sytuacja się zmieniła i wiadomo było jaki był problem to prosze o info jeżeli do tego momentu ja nie znajde przyczyny tej, a jeżeli ja znajde przyczynę i przestanie warczeć te
5-10sek to po dziele się informacją.
C180 Kompresor W203 Kombi VIN: WDB2032461f840472
Awatar użytkownika
memorize
VIP
Posty: 65
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 14:29
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: memorize »

olafik pisze: 28 mar 2019, o 11:15 Niemiec zalał silnik jakimś ustrojstwem aby było cicho przy sprzedaży.
To też jest możliwe, ponieważ jeden mechanik pytał się mnie o Olej jaki wlewam. Jak mu powiedziałem że orginalny MB 5w30 to powiedział mi że Niemiec mógł wlać 10w który jest podobno gęstszy i tym wyciszył silnik, ale ile w tym prawdy nie wiem. Jestem dopiero co po wymianie Oleju i troche mi szkoda teraz znów zlewać całość i wlewać inny.
C180 Kompresor W203 Kombi VIN: WDB2032461f840472
Hampulka
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 5 wrz 2017, o 08:43
VIN: WDB2030421A556879
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: 1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu

Post autor: Hampulka »

memorize pisze: 29 mar 2019, o 10:24
olafik pisze: 28 mar 2019, o 11:15 Niemiec zalał silnik jakimś ustrojstwem aby było cicho przy sprzedaży.
To też jest możliwe, ponieważ jeden mechanik pytał się mnie o Olej jaki wlewam. Jak mu powiedziałem że orginalny MB 5w30 to powiedział mi że Niemiec mógł wlać 10w który jest podobno gęstszy i tym wyciszył silnik, ale ile w tym prawdy nie wiem. Jestem dopiero co po wymianie Oleju i troche mi szkoda teraz znów zlewać całość i wlewać inny.
W moim wypadku auto od zawsze na oleju Mobil 1 0W40. Jeśli czegoś się dowiem dam znać oczywiście.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”