1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Moderator: Dziki Mar
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Czołem! Nastraszyli mnie na mercmanii, że łańcuchy rozrządu się sypią, a przy okazji cały silnik. W WIS na ten temat nic nie znalazłem, ale Ci którzy się znają, piszą, że 100 tys to dla tego łańcucha maks.
Co wy na to, ktoś zlecał już wymianę? Jakieś konkrety?
Co wy na to, ktoś zlecał już wymianę? Jakieś konkrety?
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- taczar
- VIP
- Posty: 1333
- Rejestracja: 17 lip 2010, o 09:41
- VIN: WDB2030461F706379
- Lokalizacja: podlaskie
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Czekam czy zajrzy tutaj noc.
A w międzyczasie zapraszam do przeczytania tego tematu na mercmania.
http://www.mercmania.pl/forum/topics34/13292.htm
Pierwsze posty mówią o czym innym ,ale potem dyskusja przechodzi na M271
Luki i Psychop - mają warsztaty i specjalizują się tylko w mercedesach. Wiem, że pierdoł nie wypisują, ale chciałem też poznać inne opinie.
A w międzyczasie zapraszam do przeczytania tego tematu na mercmania.
http://www.mercmania.pl/forum/topics34/13292.htm
Pierwsze posty mówią o czym innym ,ale potem dyskusja przechodzi na M271
Luki i Psychop - mają warsztaty i specjalizują się tylko w mercedesach. Wiem, że pierdoł nie wypisują, ale chciałem też poznać inne opinie.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- taczar
- VIP
- Posty: 1333
- Rejestracja: 17 lip 2010, o 09:41
- VIN: WDB2030461F706379
- Lokalizacja: podlaskie
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
No przecież nigdy nie mówiłem, że piszesz głupoty.mercfan pisze:Kompresssor, A nie mówiłem?? Zawsze jak powtarzam historię na temat M271 z sypiącymi się rozrządami to niby głupoty piszę....
P.s. Zadzwoniłem przed chwilą do serwisu Mercedesa w Poznaniu. Pani z recepcji serwisu powiedziała, że sprawdzić to ja mogę przy 360 tys km ;-) Dalej nie dyskutowałem.
Napiszę maila do kierownika tego serwisu, mam z nim kontakt, ciekawe co odpisze.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Witam, 2 tygodnie temu w czasie jazdy przy zatrzymaniu się na światłach samochód zaczął chodzić nierówno / odrazu moja diagnoza napewno świece do wymiany/ dojechałem wymieniłem na nowe świece i nic, dalej nie równa praca silnika. Pojechałem do warsztatu na diagnostykę. Przerywanie zaplon na 1 cylindrze, diagnoza cewka do wymiany. Cewka wymieniona i dalej to samo. Zostawiłem sam. po 4 godzinach tel. panie łańcuch rozrządu i napinacz do wymiany bo przeskoczył o jeden ząbek. Po wymianie łańcucha i napinacza wszystko OK. Zaznaczam, że mój przebieg samochodu 133.000km. Dzwonię do serwisu mercedesa a oni na to, że jest obowiązek przy przeglądzie 80-100 tyś. sprawdzenia łańcucha. Koszt łańcucha orgina- 535zł., koszt napinacza 315zł. Oto cała prawda o łańcuchach w silniku M271, łańcuch jest pojedyńczy jak w rowerze. Pozdrawiam.
C 200 Kompresor. 1,8 .-163KM. 2002/2003r. Sedan
- taczar
- VIP
- Posty: 1333
- Rejestracja: 17 lip 2010, o 09:41
- VIN: WDB2030461F706379
- Lokalizacja: podlaskie
Dzięki Piotrze 55 ,poprawiłeś mi humor, ("nie taki diabeł straszny")ważne żeby w czas zadbać - do 133 kkm mam jeszcze "chwilkę", co nie znaczy,że u mnie musi być identycznie....,na razie jest ok.
Kompresssor- dzięki za "wywołanie" tematu, do głowy by mi nie przyszło żeby to sprawdzić.Mam PRAWDZIWEGO MERCEDESA - 207D, który przejechał 650 kkm i o wymnianie żadnych łańcuchów nawet myśleć nie trzeba.....
Kompresssor- dzięki za "wywołanie" tematu, do głowy by mi nie przyszło żeby to sprawdzić.Mam PRAWDZIWEGO MERCEDESA - 207D, który przejechał 650 kkm i o wymnianie żadnych łańcuchów nawet myśleć nie trzeba.....
WDB2030461F706379
MB. C180 Kompressor "ELEGANCE" (143KM) 2005r.
MB. C180 Kompressor "ELEGANCE" (143KM) 2005r.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
No to miałeś fuksa. Mógł się "zmielić" silnik. Nic, trzeba sprawdzić to wyciągnięcie A dopiero co grzebałem w aucie - wymieniałem świecie, mogłem za jednym bałaganem zrzucić pokrywę zaworów.Piotr55 pisze:Witam, 2 tygodnie temu w czasie jazdy przy zatrzymaniu się na światłach samochód zaczął chodzić nierówno / odrazu moja diagnoza napewno świece do wymiany/ dojechałem wymieniłem na nowe świece i nic, dalej nie równa praca silnika. Pojechałem do warsztatu na diagnostykę. Przerywanie zaplon na 1 cylindrze, diagnoza cewka do wymiany. Cewka wymieniona i dalej to samo. Zostawiłem sam. po 4 godzinach tel. panie łańcuch rozrządu i napinacz do wymiany bo przeskoczył o jeden ząbek. Po wymianie łańcucha i napinacza wszystko OK. Zaznaczam, że mój przebieg samochodu 133.000km. Dzwonię do serwisu mercedesa a oni na to, że jest obowiązek przy przeglądzie 80-100 tyś. sprawdzenia łańcucha. Koszt łańcucha orgina- 535zł., koszt napinacza 315zł. Oto cała prawda o łańcuchach w silniku M271, łańcuch jest pojedyńczy jak w rowerze. Pozdrawiam.
Przejrzę jeszcze raz WIS.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Ale zawsze myślałeś, ze wyolbrzymiam bo gdzieś tam słyszałem, a jednak nawet widziałem i dotykałem, M271 to nieudany silnik i tyle. Pani w serwisie nie zna takich przypadków bo taka naprawa w serwisie kosztowałaby krocie...Kompresssor pisze:No przecież nigdy nie mówiłem, że piszesz głupoty.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200