Błąd EEPROM P2039?

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kanciol
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 16 lut 2010, o 08:46
VIN:
Lokalizacja: Września

Błąd EEPROM P2039?

Post autor: kanciol »

Witam, mam następujący problem moje W203 (2,0 kompresor) nie chciało jechać i po dwóch dniach wyskoczył check, podjechałem do elektryka podpiąłem pod kompa i wyskoczył błąd centralki więc go skasowałem. Wyjechałem od niego na nowo narodzonym MB. Po 3 dniach znów ten sam objaw że samochód nie chce jechać, jednakże check nie wyskoczył, podjechałem jeszcze raz i na kompie wyskoczył ten sam błąd centralki P2039. Został on zapamiętany, ale że już nie występuje. Skasowałem go i jak narazie jeździ ale nie wiem jak długo.

Moje pytanie: co może być przyczyną tego błędu i co dokładnie mówi ten błąd???

Znalazłem coś takiego P2039 Reductant Injection Air Pressure Sensor Circuit Low Input.... a co to znaczy? co zepsute?

Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-03-27, 07:11 ]
dzisiaj jest 27.03.2010 i zbow to samo!!! Auto po odpaleniu silnika straciło moc i niechce jechać? Ma ktoś już jakieś pomysły odnośnie błędu P2039
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, o 19:53 przez kanciol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Ten błąd mówi o niewłaściwym działaniu zaworu cyrkulacji powietrza doładowywanego.
Aby się upewnić, że on jest uszkodzony (część b.droga) należy na Star Diagnosis wykonać szereg symulacji i testów.Jest duże prawdopodobieństwo, że wysiadło zupełnie co innego np.
system podciśnieniowy, przepływomierz i in. Często uszczelka pod wtryskiem.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
Awatar użytkownika
kanciol
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 16 lut 2010, o 08:46
VIN:
Lokalizacja: Września

Post autor: kanciol »

dzisiaj odebrałem auto, elektryk stwierdził że jest to wina przepływomierza na 98%, i muszę mu taki załatwić by stwierdził w 100% czy to jest jego wina. W poniedziałek mam otrzymać taki na podmianke. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że auto teraz ma cały czas zapamiętany ten błąd, check się pali a auto śmiga aż miło.... nierozumie tego... wcześniej było całkiem inaczej

dam znać później co i jak...

[ Dodano: 2010-05-08, 10:07 ]
Auto naprawione, powodem była jednak przepustnica. Wymieniłem na nową (używaną za 400PLN) i wszytko śmiga aż miło od ponad tygodnia.

pzdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”