c240 m112 e26 zanik zapłonu cyl.5

Moderator: Dziki Mar

polofix
VIP
Posty: 2135
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: c240 m112 e26 zanik zapłonu cyl.5

Post autor: polofix »

Bulionk, takie coś może się dziać przy zapchanym katalizatorze, lejącym wtrysku, i wielu innych rzeczach. Ja jak np na gazie jak miałem za bogato to wywalało np dwa cylindry po przeciwnej stronie. Czyli zamykał paliwo na dwóch przeciwległych cylindrach. U ciebie może jedna strona coś szwankować i odcina środkowy cylinder [2 bank]. Popatrz na korekty obu banków jak się zachowują w tym czasie jak wypada zapłon.
Tak czy siak, ja obstawiam na przytkany jeden katalizator.

EDIT:
Jak masz kamerkę inspekcyjną, włóż przez otwór sondy i by się wyjaśniło


Opcja edytuj post [Dziki Mar]
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
bulionk2
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 18 paź 2018, o 16:10
VIN: WDB2030611A651581

Re: c240 m112 e26 zanik zapłonu cyl.5

Post autor: bulionk2 »

Cześć,

Odesłali komputer nie wykryli żadnych błędów. Wyjąłem sondę lambda i jest biała. Z tego co czytałem w necie to przez dodatki w paliwie lub płyn chłodniczy. Ale niczego nie stosuje, żadnej chemii do paliwa ani nie zauważyłem ubytku płynu chłodniczego. Zrobiłem zdjęcia katalizatora i sondy. Nie wiem czy katalizator jest w dobrym stanie oceńcie. Wpadła mi myśl ,że może coś jest ze skrzynia przeciąga bieg i komputer żeby zapobiec uszkodzeniu wywala tłok?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aktualizacja :wysmiewacz:
Wybaczcie że tak dlugi odstęp ,ale w końcu uporałem się z problemem. Nie wiem co poskutkowało ale wymienię co zrobiłem. Jak w każdym m112 po czasie podcieka pokrywa odmy (lewa lub prawa). Więc zdjęłem wyczyściłem(trochę syfu było) założyłem nowe węże, zamontowałem pokrywy. Ściągnęłam cały wydech i po partyzancku wypłukałem pod ciśnieniem wodą z chemią i zainstalowałem. Po tym czasie zrobiłem z 7tyś km i zero błędu.
Tak więc Dziękuję Panowie za pomoc w rozwiązaniu problemu :hurra: .
Mercedes-Benz C240 Elegance 2004 :ok:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”