Cieknąca pompa VACUM
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lis 2019, o 14:53
- VIN: WDB2030061A060171
Re: Cieknąca pompa VACUM
patrzyłem na nią i jest wyciek to troche jest koło niej i i jest bardzo słabe cisnienie płucami lpesze zrobiłem hah xD moze być faktycznie uszkodzona ta pompa ???
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Cieknąca pompa VACUM
Wepnij vacuometr i się dowiesz...
-
- VIP
- Posty: 33
- Rejestracja: 10 sty 2017, o 21:07
- VIN: WDB2030421F428885
- Lokalizacja: Poznań
Re: Cieknąca pompa VACUM
Witam. Wyciągnąłem dzisiaj pompe żeby sprawdzić jakie uszczelki zamówić i zauważyłem że nie mam tego trzpienia na który się zakłada ten mały oring. Wymacałem go za to w bloku silnika, ale nie da się go wyciagnąć (rusza się ale wyjść nie chce) Wychodziły takie pompy bez bolca?? I jakbym mógł prosić o numery uszczelek do tej pompy to poproszę załączam foty pompy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
C 200 kompressor Avantgarde 163 KM 2004 r.
Vin WDB2030421F428885
Vin WDB2030421F428885
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: Cieknąca pompa VACUM
Uszczelka A 271 238 00 80
oring A 668 997 01 45
Całość jakieś 26 zł netto.
na przyszłość w celu uzyskania numerów proszę pisać w odpowiednim do tego temacie czyli strefa-vip-f20/epc-web-parts-t17594.html
Co do tego bolca, nie wiem. Wiem za to, że masz pierwszą wersję pompy, albo przynajmniej pierwszy numer. były jeszcze dwa. Ten jest najnowszy A 271 230 11 65 i niecałe 980 zł netto.
oring A 668 997 01 45
Całość jakieś 26 zł netto.
na przyszłość w celu uzyskania numerów proszę pisać w odpowiednim do tego temacie czyli strefa-vip-f20/epc-web-parts-t17594.html
Co do tego bolca, nie wiem. Wiem za to, że masz pierwszą wersję pompy, albo przynajmniej pierwszy numer. były jeszcze dwa. Ten jest najnowszy A 271 230 11 65 i niecałe 980 zł netto.
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- VIP
- Posty: 90
- Rejestracja: 5 lip 2016, o 13:22
- VIN:
Re: Cieknąca pompa VACUM
Witam, czy w pompie A 611 230 00 65 również będzie występował oring 93x3 którego nie ma do kupienia w zestawie z ASO ? Vin mam w podpisie jbc.
EPC pokazuje mi nie uszczelkę pod pompą, a oring A 61 199 707 45 oraz oring dla trzpienia A 66 899 701 45 .
EPC pokazuje mi nie uszczelkę pod pompą, a oring A 61 199 707 45 oraz oring dla trzpienia A 66 899 701 45 .
W203 C220 CDI, 2001r.
WDB2030061A042366
WDB2030061A042366
- kamil9856
- VIP
- Posty: 93
- Rejestracja: 28 paź 2014, o 12:22
- VIN: WDB2030071A747206
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Cieknąca pompa VACUM
Jakby kogoś interesowało to wczoraj wymieniłem te dwa oringi , nic to nie dało bo leciało u mnie z klapki. Silikon załatwił sprawę.
Przedni napęd jest dla dziewczynek
- kamilspider
- VIP
- Posty: 241
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 22:51
- VIN: WDB2030461A818858
Re: Cieknąca pompa VACUM
Daj znać za 2-3 miesiące czy nadal jest ok Zrobiłem na Dirko i znowu się poci
2005 C180 kompressoren LPG+
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej."
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej."
- kamil9856
- VIP
- Posty: 93
- Rejestracja: 28 paź 2014, o 12:22
- VIN: WDB2030071A747206
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Cieknąca pompa VACUM
A idzie kupić w ogóle ten oring co jest pod klapką ? Posiada ktoś wiedze na ten temat ?
Kamilspider , dam znać
Kamilspider , dam znać
Przedni napęd jest dla dziewczynek
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 21 sie 2017, o 19:17
- VIN: WDB2093421F156383
Re: Cieknąca pompa VACUM
O-ring w ASO niedostępny. W każdym sklepie z uszczelnieniami(o-ringami) dobiorą. Podajesz wymiar i dostajesz Ja płaciłem chyba 2 zł
- kamil9856
- VIP
- Posty: 93
- Rejestracja: 28 paź 2014, o 12:22
- VIN: WDB2030071A747206
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Cieknąca pompa VACUM
matrix95 dzięki, jak puści sylikon chociaż nie powinien , to tak zrobię jak napisałeś.
Przedni napęd jest dla dziewczynek
-
- VIP
- Posty: 76
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 08:22
- VIN: WDB2032421F436142
- Lokalizacja: Lublin
Re: Cieknąca pompa VACUM
uszczelka i oring są dostępne w PROMERC,
w ubiegłum roku /2020/ w marcu płaciłem za uszczelkę 23,50 i za oring 5,00 brutto.
pzdr
w ubiegłum roku /2020/ w marcu płaciłem za uszczelkę 23,50 i za oring 5,00 brutto.
pzdr
S203 ;C200; M271.940;
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 10 lis 2020, o 23:54
- VIN: WDB2032081F565653
Re: Cieknąca pompa VACUM
Przymierzam się jutro do wymiany uszczelek w pompie vacum, silnik OM646. Posiada ktoś informację jakim momentem obrotowym przykręcić dekiel pompy oraz samą pompę do silnika?
W203 C220 CDI Avantgarde 2004r.
WDB2032081F565653
WDB2032081F565653
-
- VIP
- Posty: 54
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 16:41
- VIN: WDB2032081F591026
Re: Cieknąca pompa VACUM
Orientujecie się czy pompa vacum z początkowym numerem 611 będzie pasowała w zamian za pompe 646?
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Cieknąca pompa VACUM
Na 95% nie będzie.
-
- VIP
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 lip 2017, o 17:55
- VIN: Wdb2032461f650219
Re: Cieknąca pompa VACUM
Panowie jak już znalazłem ten wątek to zapytam czy objawy jakie podam poniżej mogą być przez cieknącą pompę?
Hamulec przy stracie jest mega twardy nawet jak go nie dotykam po zgaszeniu samochodu i dziwnie jest miękki ogólnie w czasie jazdy.
A jak zapalam samochód to zawsze przez kilka pierwszych sekund nie może się wkręcić na obroty, chodzi o to ze jedzie ale jak by nie mógł, jak by jakieś parametry podawał złe i złą mieszankę dawał po kilku minutach ustaje i samochód jedzie normalnie. Takie coś tylko po dłuższym postoju.
Hamulec przy stracie jest mega twardy nawet jak go nie dotykam po zgaszeniu samochodu i dziwnie jest miękki ogólnie w czasie jazdy.
A jak zapalam samochód to zawsze przez kilka pierwszych sekund nie może się wkręcić na obroty, chodzi o to ze jedzie ale jak by nie mógł, jak by jakieś parametry podawał złe i złą mieszankę dawał po kilku minutach ustaje i samochód jedzie normalnie. Takie coś tylko po dłuższym postoju.