Grzechotanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu M111

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Adrianek9292
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Grzechotanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu M111

Post autor: Adrianek9292 »

Wiem, Wiem ten temat juz sie pojawiał ale niestety NIGDZIE nie znalazłem rozwiązania problemu, jestem już tym tak wykończony ze na jutro jestem umowiony w Mercedes-Benz Mojsiuk na diagnostyke a nie chce zeby mnie łebki naciągneły.

Bardzo dokuczliwe grzechotanie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu pomiedzy 1000 a 1500 obrotow. Mam w203 silnik m111 c200 Kompressor 2002r.

Niestety kolega mózg od mercedesów pod pseudonimem NOC wylaczyl PW wiec pisze tutaj.

Błagam POMÓŻCIE !!!

Na filmi widnieje moj problem :
https://www.youtube.com/watch?v=uxdsVoBahhc

https://www.youtube.com/watch?v=uxdsVoBahhc
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Adrianek9292 pisze: jestem umowiony w Mercedes-Benz Mojsiuk na diagnostyke a nie chce zeby mnie łebki naciągneły.
nie narzekałem na nich.
Adrianek9292 pisze:Bardzo dokuczliwe grzechotanie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu pomiedzy 1000 a 1500 obrotow. Mam w203 silnik m111 c200 Kompressor 2002r.
jest temat o grzechotaniu w tym silniku i mrbraindeath napisał tam sugestie. Przepraszam, że nie dam linka bo nie pamiętam w którym temacie. Chyba ten temat założył użytkownik marekmik czy jakoś tak.

Poza tym mam info , że to przepustnica tak się zachowuje.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, o 21:35 przez supi, łącznie zmieniany 2 razy.
Adrianek9292
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Adrianek9292 »

Spotkal sie juz ktos z was z takim problemem ? a moze go rozwiązał ? Pomozcie...
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Adrianek9292, a możesz posadzić kogoś za kierownicą i wsłuchiwać się co grzechocze ? może kompressor nie ma już oleju ;p ?
Adrianek9292 pisze:Poza tym mam info , że to przepustnica tak się zachowuje.
przecież tam jest tylko klapka więc jak może grzechotać ? ja z tego co wiem, przepustnica dziwnie piszczy elektrycznie przy włączonym zapłonie na 1 ale nie grzechocze aż tak :)

może coś na dolocie ? - wylocie ?
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Adrianek9292
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Hehe

Post autor: Adrianek9292 »

Gabrielll pisze:Adrianek9292, a możesz posadzić kogoś za kierownicą i wsłuchiwać się co grzechocze ? może kompressor nie ma już oleju ;p ?
Adrianek9292 pisze:Poza tym mam info , że to przepustnica tak się zachowuje.
przecież tam jest tylko klapka więc jak może grzechotać ? ja z tego co wiem, przepustnica dziwnie piszczy elektrycznie przy włączonym zapłonie na 1 ale nie grzechocze aż tak :)

może coś na dolocie ? - wylocie ?
Olej kolego, nowiusienki, i nie bierze ani grama. Wiec widzicie jeden mowi tak drugi tak, idzie zwariowac, jutro ASO i tyle. W filmiku ktory udostepnilem padł komentarz niemca :

DROSSELKLAPPE - Przepustnica tak jak kolega Supi pisal , wiec 3 kolegow stawia juz na przepustnice. Jutro sie okaze. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Gabrielll pisze:może kompressor nie ma już oleju ;p ?
pomyśl proszę.
Adrianek9292
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Adrianek9292 »

Znalazłem filmik :

https://www.youtube.com/watch?v=oTv2v_irDIc

A niemiec odpisal w komentarzu :

"Hałas pochodzi z regulatora wałka rozrządu . Bardzo częsty problem z silnikiem . Wymiana ma w 2011 roku około 1400 euro kosztowało mnie w mercedesie."

..... ;/ co ty na to ?? Przepustnica albo regulator wałka rozrządu. ??
Mercedes w203 C200 Kompressor m111 2002r

VIN : WDB2037451A381709
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Jesteś pewien, że chodzi o regulator? Z tego co pamiętam to większość W203 z silnikiem M111 po wyjeździe z salonu prędzej czy później miało ten problem... U mnie to występuje ale jest dość ciche... Wymieniłem elktromagnes zrobiło się o wiele ciszej ;)
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Adrianek9292
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Adrianek9292 »

ktos92 pisze:Jesteś pewien, że chodzi o regulator? Z tego co pamiętam to większość W203 z silnikiem M111 po wyjeździe z salonu prędzej czy później miało ten problem... U mnie to występuje ale jest dość ciche... Wymieniłem elktromagnes zrobiło się o wiele ciszej ;)
Ok dobre i to, a powiedz mi który elektro magnes wymieniles ten po prawej stronie czy po lewej. ?? Albo ja sie nie znam i jest tak ze ta puszka po prawej stronie to elektromagnes a ta po lewej to regulator faz rozrządu. ??
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, o 23:44 przez Adrianek9292, łącznie zmieniany 1 raz.
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Kurde, mówimy chyba o tym samym ;) Niehc mnie koledzy poprawią ale chodzi mi o to:

https://www.google.ie/search?q=M111+reg ... B800%3B533
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, o 23:46 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Adrianek9292
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Adrianek9292 »

ktos92 pisze:Kurde, mówimy chyba o tym samym ;) Niehc mnie koledzy poprawią ale chodzi mi o to:

https://www.google.ie/search?q=M111+reg ... B800%3B533
To jest własnie elektro-magnes a po lewej stronie obok jest regulator faz rozrządu z zewnątrz wygladaja prawie identycznie z tym ze w środku zupelnie inaczej bo regulator ma takie zębatki. Nie wiem, nie wiem... Jutro bede w ASO i pierwsze co sprawdze 1. Przepustnica gazu . 2. Regulator faz rozrządu. Niech bóg ma mnie w opiece.. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Adrianek9292, albo zrobisz stopke z vin i opisem auta albo koniec gadki.
1 magnes ma silnik 2.0k czyli m111 a silnik m271 czyli 1.8k ma dwa magnesy. Wprowadzasz w blad. Zrob porzadek.
Adrianek9292
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 3 sty 2015, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Adrianek9292 »

supi pisze:Adrianek9292, albo zrobisz stopke z vin i opisem auta albo koniec gadki.
1 magnes ma silnik 2.0k czyli m111 a silnik m271 czyli 1.8k ma dwa magnesy. Wprowadzasz w blad. Zrob porzadek.
Przepraszam. Mercedes-Benz w203 c200kompressor 2002r silnik m111.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

po twoim wywodzie odnosnie ktory magnes lewy czy prawy to vin ma byc w stopce. A w ogole to stopke robi sie w panelu uzytkownika
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Czyli masz jeden magnes, na zdjęciu które podesłałem jest na froncie silnika - taki okrągły element, koło termostatu...

Tak to wygląda:
https://www.google.ie/search?q=M111+ele ... B800%3B600

Edit@
Uzupełnij stopkę ;)
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, o 23:55 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”