humoru mi ta odpowiedzia napewno nie poprawiles ale i tak bardzo dziekuje za pomoc..jestem bardzo wdzieczny....Tomasz-13 pisze:duża
I juz nie odpalil
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 sty 2010, o 17:15
- VIN:
- Lokalizacja: konin
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 wrz 2009, o 12:16
- VIN:
- Lokalizacja: Tomaszow Maz
Witam miałem podobny problem po wymianie termostatu na nowy odpaliłem silnik po osiągnięciu temp.80 stopni zgasiłem ,posprzątałem klucze umyłem ręce i ponownie odpalam a tu nic kręci ale nie odpala .Konsternacja nie wiem co robić odczekałem chwile odpalił po przejechaniu kilometra zgasł powtarzało sie jeszcze tak trzy razy a potem przeszło i do teraz jest ok C200CDI Przed wymianą termostatu dość długo eksploatowany był przy niedogrzanym silniku może to jakieś ustawienia kompa powodowały te problemy po dogrzaniu silnika no ale jet już ok
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 sty 2010, o 17:15
- VIN:
- Lokalizacja: konin
.ja niestety od czwartku nie moge jesdzic moim mb a najgorsze jest to ze nikt niewie jak go uruchomic.Od poniedzialku czuje ze bede musial poszukac jakiegos innego mechanika..derektom2 pisze:Witam miałem podobny problem po wymianie termostatu na nowy odpaliłem silnik po osiągnięciu temp.80 stopni zgasiłem ,posprzątałem klucze umyłem ręce i ponownie odpalam a tu nic kręci ale nie odpala .Konsternacja nie wiem co robić odczekałem chwile odpalił po przejechaniu kilometra zgasł powtarzało sie jeszcze tak trzy razy a potem przeszło i do teraz jest ok C200CDI Przed wymianą termostatu dość długo eksploatowany był przy niedogrzanym silniku może to jakieś ustawienia kompa powodowały te problemy po dogrzaniu silnika no ale jet już ok
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- KruX
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 mar 2010, o 07:11
- VIN:
- Lokalizacja: Świebodzice
Witam,
Problem polega na tym że autko ( 1.8 komp ASB) chodził na gazie. Wszystko ok, ale. . . no właśnie, przy przełączeniu na benzynie w czasie jazdy gasiło silnik. Powtórne przełączenie na gaz, silnik pracuje normalnie. Na postoju kręci aż sterownik przełączy na gaz, wtedy odpala (Gaz Prince VSI). Wczoraj już po ostudzeniu nie odpala ani na benzynie ani na gazie ( z tym to zrozumiałe, nie osiąga żądanej temperatury) Ciśnienie na listwie jest, pompa pracuje. kręci jak oszalały i nic po za tym Może jakieś pomysły? Mój pakiet się wyczerpał...
Do ASO mam 65 km, raczej ta opcja odpada. O 12ej. ma podjechać spec z kompem, wiem że miałem błąd z KI( błąd komunikacji kan) ale to nie ma z tym nic wspólnego.
Dam nać co i jak.. Dzięki Bojar
Problem polega na tym że autko ( 1.8 komp ASB) chodził na gazie. Wszystko ok, ale. . . no właśnie, przy przełączeniu na benzynie w czasie jazdy gasiło silnik. Powtórne przełączenie na gaz, silnik pracuje normalnie. Na postoju kręci aż sterownik przełączy na gaz, wtedy odpala (Gaz Prince VSI). Wczoraj już po ostudzeniu nie odpala ani na benzynie ani na gazie ( z tym to zrozumiałe, nie osiąga żądanej temperatury) Ciśnienie na listwie jest, pompa pracuje. kręci jak oszalały i nic po za tym Może jakieś pomysły? Mój pakiet się wyczerpał...
Do ASO mam 65 km, raczej ta opcja odpada. O 12ej. ma podjechać spec z kompem, wiem że miałem błąd z KI( błąd komunikacji kan) ale to nie ma z tym nic wspólnego.
Dam nać co i jak.. Dzięki Bojar
Ostatnio zmieniony 3 mar 2010, o 11:15 przez KruX, łącznie zmieniany 5 razy.
- bojar
- VIP
- Posty: 164
- Rejestracja: 1 lis 2007, o 13:05
- VIN:
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
KruX, ciągaj autko do ASO - niech sprawdzą, im zajmie to 5 minut podłączenie i znalezienie usterki. Nie musisz przecież nic u nich robić. Powiedzą Ci co jest, a jak będzie cena w miarę, to zrobisz, jak za drogo, to poszukasz mechanika, co Ci to zrobi - jak już będziesz wiedział co uszkodzone, to od razu łatwiej będzie znaleźć tego, kto to wymieni... to mój sposób na takie ZAGADKI w mercu... nikt kto nie ma dużo do czynienia akurat z tymi autami nie będzie dobrze wiedział co jest nie tak i może się okazać, że będą Ci wymieniać po kolei części- na pałę, aż wreszcie się znajdzie to, co było uszkodzone. A w ASO ci przynajmniej powiedzą (z dużym prawdopodobieństwem) co jest nie tak z silniczkiem.
Pozdro dla wszystkich!
album_personal.php?user_id=49
C-KLASSE W203, 220 CDI, CLASSIC
E-klasse w211 320 CDI Avantgarde
album_personal.php?user_id=49
C-KLASSE W203, 220 CDI, CLASSIC
E-klasse w211 320 CDI Avantgarde
- KruX
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 mar 2010, o 07:11
- VIN:
- Lokalizacja: Świebodzice
Przyczyna - Nawalił emulator z gazowni i nie działały wtryskiwacze benzyny.
Działania - Kleszcze poszły w ruch, i emulator na stole. Na razie kable na krótko aby na benzynie chodził
Teraz pozostaje udać się do gazowników po nowy emulator i przy okazji mała regulacja.
Dziękuję wszystkim za pomoc i do
Działania - Kleszcze poszły w ruch, i emulator na stole. Na razie kable na krótko aby na benzynie chodził
Teraz pozostaje udać się do gazowników po nowy emulator i przy okazji mała regulacja.
Dziękuję wszystkim za pomoc i do
W 203 1.8 kompresor AVANTGARDE Kombi ASB
2003r.
2003r.
- voytecku
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 19:09
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie prawdopodobnie wystawil podobny problem. Samochod to 1.8K ASB.
Zadowolony i usmiechniety chcialem wyprowadzic samochod z garazu, zeby w koncu zobaczyc nowy grill. Podlaczylem akumulator, przekrecam kluczyk i... tylko slychac CYK. Probowalem kilka razy i za kazdym razem to samo CYK i nie chce odpalic.
Zastanawiam sie czy problem moze byc zwiazany ze slabym akumulatorem (ale swiatla i cala elektryka dziala bez problemu), czy moze to cos powazniejszego? Jedyny blad jaki wyskoczyl to CHECK BRAKE FLUID, ale potem od razu zniknal.
Jutro podladuje prostownikiem akumulator i znowu sprawdze. Czy mozliwe jest, ze od stania w garazu od listopada cos mu sie "popsulo"?
Pozdrawiam,
voytecku.
Zadowolony i usmiechniety chcialem wyprowadzic samochod z garazu, zeby w koncu zobaczyc nowy grill. Podlaczylem akumulator, przekrecam kluczyk i... tylko slychac CYK. Probowalem kilka razy i za kazdym razem to samo CYK i nie chce odpalic.
Zastanawiam sie czy problem moze byc zwiazany ze slabym akumulatorem (ale swiatla i cala elektryka dziala bez problemu), czy moze to cos powazniejszego? Jedyny blad jaki wyskoczyl to CHECK BRAKE FLUID, ale potem od razu zniknal.
Jutro podladuje prostownikiem akumulator i znowu sprawdze. Czy mozliwe jest, ze od stania w garazu od listopada cos mu sie "popsulo"?
Pozdrawiam,
voytecku.
WDB2030461A522509
- rosmo
- Użytkownik
- Posty: 181
- Rejestracja: 13 cze 2009, o 19:33
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
- voytecku
- VIP
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 19:09
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Wlasnie dlatego jutro pozycze prostownik i go podladuje, moze ze starosci juz nie trzyma pradu. Z drugiej strony odlaczylem go, zeby nic nie pobieralo pradu, wiec nie powinien sie rozladowac.rosmo pisze:Jeśli auto stało od listopada, to normalne, że aku się rozładował albo i padł.
Pozdrawiam,
voytecku.
WDB2030461A522509
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lip 2010, o 16:16
- VIN:
- Lokalizacja: paryz
nie odpala
witam mam problem i niewiem co zrobic. moja w203 cdi220 z 2002 w automacie nie odpala . jakis tydzien temu raz miałem problem z odpaleniem a stał około godzinki ,pokrecił troche i odpalił a puzniej juz było ok ,wczoraj pojechałem na myjnie i po małej kompieli maszyna nieodpaliła kreciłem i nic po odczekaniu poł godzinki udało mi sie odpalic dojechałem do garazu i kilka razy go odpaliłem zeby sprawdzic czy jest ok. dzis nieodpalił juz wcale . czy ktos sie moze orientuje co to moze byc...??
robert
-
- Użytkownik
- Posty: 59
- Rejestracja: 28 cze 2010, o 18:20
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Może być końcówka pompy, albo filtr paliwa, albo wtryski. Trzeba by podłączyć do kompa i zobaczyć jakie ma ciśnienie na listwie i jakie błędy. Może się układ zapowietrza. Może czujnik położenia wału.
www.mercserwis.pl serwis dla Mercedesów
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lip 2010, o 16:16
- VIN:
- Lokalizacja: paryz
aha rozumiem a w którym miejscu jest ten czujnik.?? wczoraj tam trochę pogrzebałem i widzę ze końcówka co wychodzi z filtra do pompy jest lekko uszkodzona ,może łapie tam lewe powietrze . a włożyłem ten przewód do butelki z ropa i zakręciłem (paliwo ciągnie) ale akumulator już siadł i narazie się ładuje....
Ostatnio zmieniony 3 lip 2010, o 12:41 przez robert271981, łącznie zmieniany 2 razy.
robert
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
kolego... ortografia tutaj obowiązuje...i polskie znaki też... to forum znaku gwiazdy a nie niebiesko-białej szachownicyrobert271981 pisze:aha rozumi a w kturym miejscu jest ten czujnik.?? wczoraj tam troche pogrzebałem i widze ze koncuwka co wychodzi z filtra do pompy jest lekko uszkodzona ,moze łapie tam lewe powietrze . a włozyłem ten przewod do butelki z ropa i zakreciłem (paliwo ciagnie) ale akumulator juz siadł i narazie sie ładuje....
w168, w203, w123
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lip 2010, o 16:16
- VIN:
- Lokalizacja: paryz
oj ok . lepiej coś byś poradził ......
Ostatnio zmieniony 3 lip 2010, o 12:42 przez robert271981, łącznie zmieniany 1 raz.
robert