I juz nie odpalil

Moderator: Dziki Mar

Seba_konin
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 30 sty 2010, o 17:15
VIN:
Lokalizacja: konin

Post autor: Seba_konin »

Tomasz-13 pisze:duża
humoru mi ta odpowiedzia napewno nie poprawiles ale i tak bardzo dziekuje za pomoc..jestem bardzo wdzieczny....
derektom2
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 13 wrz 2009, o 12:16
VIN:
Lokalizacja: Tomaszow Maz

Post autor: derektom2 »

Witam miałem podobny problem po wymianie termostatu na nowy odpaliłem silnik po osiągnięciu temp.80 stopni zgasiłem ,posprzątałem klucze umyłem ręce i ponownie odpalam a tu nic kręci ale nie odpala .Konsternacja nie wiem co robić odczekałem chwile odpalił po przejechaniu kilometra zgasł powtarzało sie jeszcze tak trzy razy a potem przeszło i do teraz jest ok C200CDI Przed wymianą termostatu dość długo eksploatowany był przy niedogrzanym silniku może to jakieś ustawienia kompa powodowały te problemy po dogrzaniu silnika no ale jet już ok
Seba_konin
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 30 sty 2010, o 17:15
VIN:
Lokalizacja: konin

Post autor: Seba_konin »

derektom2 pisze:Witam miałem podobny problem po wymianie termostatu na nowy odpaliłem silnik po osiągnięciu temp.80 stopni zgasiłem ,posprzątałem klucze umyłem ręce i ponownie odpalam a tu nic kręci ale nie odpala .Konsternacja nie wiem co robić odczekałem chwile odpalił po przejechaniu kilometra zgasł powtarzało sie jeszcze tak trzy razy a potem przeszło i do teraz jest ok C200CDI Przed wymianą termostatu dość długo eksploatowany był przy niedogrzanym silniku może to jakieś ustawienia kompa powodowały te problemy po dogrzaniu silnika no ale jet już ok
.ja niestety od czwartku nie moge jesdzic moim mb a najgorsze jest to ze nikt niewie jak go uruchomic.Od poniedzialku czuje ze bede musial poszukac jakiegos innego mechanika..
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ale w listwie jest czujnik ciśnienia i przy użyciu S.D. nie przez czytanie błędów, ale przez sprawdzenie jakie ciśnienie ten czujnik rejestruje ktoś kompetentny powinien określić, czy ciśnienie jest dobre, czy nie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
KruX
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 3 mar 2010, o 07:11
VIN:
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: KruX »

Witam,
Problem polega na tym że autko ( 1.8 komp ASB) chodził na gazie. Wszystko ok, ale. . . no właśnie, przy przełączeniu na benzynie w czasie jazdy gasiło silnik. Powtórne przełączenie na gaz, silnik pracuje normalnie. Na postoju kręci aż sterownik przełączy na gaz, wtedy odpala (Gaz Prince VSI). Wczoraj już po ostudzeniu nie odpala ani na benzynie ani na gazie ( z tym to zrozumiałe, nie osiąga żądanej temperatury) Ciśnienie na listwie jest, pompa pracuje. kręci jak oszalały i nic po za tym :placz: Może jakieś pomysły? Mój pakiet się wyczerpał...

Do ASO mam 65 km, raczej ta opcja odpada. O 12ej. ma podjechać spec z kompem, wiem że miałem błąd z KI( błąd komunikacji kan) ale to nie ma z tym nic wspólnego.
Dam nać co i jak.. Dzięki Bojar
Ostatnio zmieniony 3 mar 2010, o 11:15 przez KruX, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
bojar
VIP
Posty: 164
Rejestracja: 1 lis 2007, o 13:05
VIN:
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Post autor: bojar »

KruX, ciągaj autko do ASO - niech sprawdzą, im zajmie to 5 minut podłączenie i znalezienie usterki. Nie musisz przecież nic u nich robić. Powiedzą Ci co jest, a jak będzie cena w miarę, to zrobisz, jak za drogo, to poszukasz mechanika, co Ci to zrobi - jak już będziesz wiedział co uszkodzone, to od razu łatwiej będzie znaleźć tego, kto to wymieni... to mój sposób na takie ZAGADKI w mercu... nikt kto nie ma dużo do czynienia akurat z tymi autami nie będzie dobrze wiedział co jest nie tak i może się okazać, że będą Ci wymieniać po kolei części- na pałę, aż wreszcie się znajdzie to, co było uszkodzone. A w ASO ci przynajmniej powiedzą (z dużym prawdopodobieństwem) co jest nie tak z silniczkiem.
Pozdro dla wszystkich!
album_personal.php?user_id=49
C-KLASSE W203, 220 CDI, CLASSIC
E-klasse w211 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
KruX
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 3 mar 2010, o 07:11
VIN:
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: KruX »

Przyczyna - Nawalił emulator z gazowni i nie działały wtryskiwacze benzyny.
Działania - Kleszcze poszły w ruch, i emulator na stole. Na razie kable na krótko aby na benzynie chodził :hurra:
Teraz pozostaje udać się do gazowników po nowy emulator i przy okazji mała regulacja.

Dziękuję wszystkim za pomoc i do :hejka:
W 203 1.8 kompresor AVANTGARDE Kombi ASB
2003r.
Awatar użytkownika
voytecku
VIP
Posty: 430
Rejestracja: 11 lis 2008, o 19:09
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: voytecku »

U mnie prawdopodobnie wystawil podobny problem. Samochod to 1.8K ASB.

Zadowolony i usmiechniety chcialem wyprowadzic samochod z garazu, zeby w koncu zobaczyc nowy grill. Podlaczylem akumulator, przekrecam kluczyk i... tylko slychac CYK. Probowalem kilka razy i za kazdym razem to samo CYK i nie chce odpalic.

Zastanawiam sie czy problem moze byc zwiazany ze slabym akumulatorem (ale swiatla i cala elektryka dziala bez problemu), czy moze to cos powazniejszego? Jedyny blad jaki wyskoczyl to CHECK BRAKE FLUID, ale potem od razu zniknal.

Jutro podladuje prostownikiem akumulator i znowu sprawdze. Czy mozliwe jest, ze od stania w garazu od listopada cos mu sie "popsulo"?

Pozdrawiam,
voytecku.
WDB2030461A522509
Awatar użytkownika
rosmo
Użytkownik
Posty: 181
Rejestracja: 13 cze 2009, o 19:33
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rosmo »

Jeśli auto stało od listopada, to normalne, że aku się rozładował albo i padł. Często jest wtedy tak, jak piszesz- swiatła są, ale rozrusznik już nie przekręci silnika.
C 270cdi, ASB, Elegance, 2004 po f-lift.
WDB2030161A654788
Awatar użytkownika
voytecku
VIP
Posty: 430
Rejestracja: 11 lis 2008, o 19:09
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: voytecku »

rosmo pisze:Jeśli auto stało od listopada, to normalne, że aku się rozładował albo i padł.
Wlasnie dlatego jutro pozycze prostownik i go podladuje, moze ze starosci juz nie trzyma pradu. Z drugiej strony odlaczylem go, zeby nic nie pobieralo pradu, wiec nie powinien sie rozladowac.

Pozdrawiam,
voytecku.
WDB2030461A522509
robert271981
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 1 lip 2010, o 16:16
VIN:
Lokalizacja: paryz

nie odpala

Post autor: robert271981 »

witam mam problem i niewiem co zrobic. moja w203 cdi220 z 2002 w automacie nie odpala . jakis tydzien temu raz miałem problem z odpaleniem a stał około godzinki ,pokrecił troche i odpalił a puzniej juz było ok ,wczoraj pojechałem na myjnie i po małej kompieli maszyna nieodpaliła kreciłem i nic po odczekaniu poł godzinki udało mi sie odpalic dojechałem do garazu i kilka razy go odpaliłem zeby sprawdzic czy jest ok. dzis nieodpalił juz wcale . czy ktos sie moze orientuje co to moze byc...??
robert
holloww
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 28 cze 2010, o 18:20
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: holloww »

Może być końcówka pompy, albo filtr paliwa, albo wtryski. Trzeba by podłączyć do kompa i zobaczyć jakie ma ciśnienie na listwie i jakie błędy. Może się układ zapowietrza. Może czujnik położenia wału.
www.mercserwis.pl serwis dla Mercedesów
robert271981
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 1 lip 2010, o 16:16
VIN:
Lokalizacja: paryz

Post autor: robert271981 »

aha rozumiem a w którym miejscu jest ten czujnik.?? wczoraj tam trochę pogrzebałem i widzę ze końcówka co wychodzi z filtra do pompy jest lekko uszkodzona ,może łapie tam lewe powietrze . a włożyłem ten przewód do butelki z ropa i zakręciłem (paliwo ciągnie) ale akumulator już siadł i narazie się ładuje....
Ostatnio zmieniony 3 lip 2010, o 12:41 przez robert271981, łącznie zmieniany 2 razy.
robert
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

robert271981 pisze:aha rozumi a w kturym miejscu jest ten czujnik.?? wczoraj tam troche pogrzebałem i widze ze koncuwka co wychodzi z filtra do pompy jest lekko uszkodzona ,moze łapie tam lewe powietrze . a włozyłem ten przewod do butelki z ropa i zakreciłem (paliwo ciagnie) ale akumulator juz siadł i narazie sie ładuje....
kolego... ortografia tutaj obowiązuje...i polskie znaki też... to forum znaku gwiazdy a nie niebiesko-białej szachownicy :dokuczacz:
w168, w203, w123
robert271981
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 1 lip 2010, o 16:16
VIN:
Lokalizacja: paryz

Post autor: robert271981 »

oj ok . lepiej coś byś poradził ......
Ostatnio zmieniony 3 lip 2010, o 12:42 przez robert271981, łącznie zmieniany 1 raz.
robert
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”