I juz nie odpalil

Moderator: Dziki Mar

_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Cześć :hejka: Nie róbcie jaj z chopa. Poradżcie. Przecież od tego jesteśmy. Mnie nic nie przychodzi do głowy opócz braku paliwa. Ssie powietrze bokiem albo... padaka skończyła żywot i trzeba garnki mu zrobić.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

:haha: ... trochę dziwne te objawy u kolegi
jakby była nieszczelność w układzie zasilania paliwem to powinien wywalać błąd EPC przy butowaniu :mysli: nawet jak zejdzie paliwo z układu to silnik zaskoczy na chwilke
klips wchodzący do filtra tak czy inaczej będziesz musiał wymienić bo prędzej czy później się odezwie ale z opisu nie sądze żeby to był powód
kolega nie napisał jednej istotnej informacji
ile razy kręcił rozrusznikiem gdy nie chciał odpalić
jeśli byłby zapowietrzony to za 4/5/6 kręceniem musi zaskoczyć
ja szukałbym usterki na Railu ew. na sterowaniu wtryskami
ale nic rozsądnego nie przychodzi mi do głowy
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Dobra... ja już nie będę się czepiała :usmiech:
Spróbujmy coś ustalić...
Czy problemy z odpalaniem zaczęły się nagle, czy może nasilały się:
zdrowy mercedes powinien odpalać mniej-więcej tak:" hyy hyy hyy bruuum" :usmiech: jeśli tych "hyy hyy" z czasem zaczęło dochodzić przed odpaleniem to poszukał bym rozwiązania w padającym wtryskiwaczu - u mnie tak było za pierwszym razem jak padł wtryskiwacz - auto zaczęło dłużej kręcić... aż ostatecznie nie odpaliło - jak to sprawdzić? w dziale ZRÓB TO SAM kolega loneraider zamieścił instrukcję jak zrobić prosty miernik do badania wtryskiwaczy

Czy jak otworzysz maskę to czuć zapach paliwa? Czy nie ma śladów oleju napędowego w okolicach pompy wysokiego ciśnienia? - nieszczelność układu paliwowego tez wg mnie wchodzi w grę.

Jeszcze inna możliwość to uszkodzenie pompki przelewowej w baku, który ze względu na umiejscowienie i wał napędowy jest dwukomorowy - paliwo jest przepompowywane pomiędzy komorami, jeśli pompka wysiadła to silnik może nie mieć podawanego paliwa.
w168, w203, w123
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”