I juz nie odpalil
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
... trochę dziwne te objawy u kolegi
jakby była nieszczelność w układzie zasilania paliwem to powinien wywalać błąd EPC przy butowaniu nawet jak zejdzie paliwo z układu to silnik zaskoczy na chwilke
klips wchodzący do filtra tak czy inaczej będziesz musiał wymienić bo prędzej czy później się odezwie ale z opisu nie sądze żeby to był powód
kolega nie napisał jednej istotnej informacji
ile razy kręcił rozrusznikiem gdy nie chciał odpalić
jeśli byłby zapowietrzony to za 4/5/6 kręceniem musi zaskoczyć
ja szukałbym usterki na Railu ew. na sterowaniu wtryskami
ale nic rozsądnego nie przychodzi mi do głowy
jakby była nieszczelność w układzie zasilania paliwem to powinien wywalać błąd EPC przy butowaniu nawet jak zejdzie paliwo z układu to silnik zaskoczy na chwilke
klips wchodzący do filtra tak czy inaczej będziesz musiał wymienić bo prędzej czy później się odezwie ale z opisu nie sądze żeby to był powód
kolega nie napisał jednej istotnej informacji
ile razy kręcił rozrusznikiem gdy nie chciał odpalić
jeśli byłby zapowietrzony to za 4/5/6 kręceniem musi zaskoczyć
ja szukałbym usterki na Railu ew. na sterowaniu wtryskami
ale nic rozsądnego nie przychodzi mi do głowy
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Dobra... ja już nie będę się czepiała
Spróbujmy coś ustalić...
Czy problemy z odpalaniem zaczęły się nagle, czy może nasilały się:
zdrowy mercedes powinien odpalać mniej-więcej tak:" hyy hyy hyy bruuum" jeśli tych "hyy hyy" z czasem zaczęło dochodzić przed odpaleniem to poszukał bym rozwiązania w padającym wtryskiwaczu - u mnie tak było za pierwszym razem jak padł wtryskiwacz - auto zaczęło dłużej kręcić... aż ostatecznie nie odpaliło - jak to sprawdzić? w dziale ZRÓB TO SAM kolega loneraider zamieścił instrukcję jak zrobić prosty miernik do badania wtryskiwaczy
Czy jak otworzysz maskę to czuć zapach paliwa? Czy nie ma śladów oleju napędowego w okolicach pompy wysokiego ciśnienia? - nieszczelność układu paliwowego tez wg mnie wchodzi w grę.
Jeszcze inna możliwość to uszkodzenie pompki przelewowej w baku, który ze względu na umiejscowienie i wał napędowy jest dwukomorowy - paliwo jest przepompowywane pomiędzy komorami, jeśli pompka wysiadła to silnik może nie mieć podawanego paliwa.
Spróbujmy coś ustalić...
Czy problemy z odpalaniem zaczęły się nagle, czy może nasilały się:
zdrowy mercedes powinien odpalać mniej-więcej tak:" hyy hyy hyy bruuum" jeśli tych "hyy hyy" z czasem zaczęło dochodzić przed odpaleniem to poszukał bym rozwiązania w padającym wtryskiwaczu - u mnie tak było za pierwszym razem jak padł wtryskiwacz - auto zaczęło dłużej kręcić... aż ostatecznie nie odpaliło - jak to sprawdzić? w dziale ZRÓB TO SAM kolega loneraider zamieścił instrukcję jak zrobić prosty miernik do badania wtryskiwaczy
Czy jak otworzysz maskę to czuć zapach paliwa? Czy nie ma śladów oleju napędowego w okolicach pompy wysokiego ciśnienia? - nieszczelność układu paliwowego tez wg mnie wchodzi w grę.
Jeszcze inna możliwość to uszkodzenie pompki przelewowej w baku, który ze względu na umiejscowienie i wał napędowy jest dwukomorowy - paliwo jest przepompowywane pomiędzy komorami, jeśli pompka wysiadła to silnik może nie mieć podawanego paliwa.
w168, w203, w123