Pali na strzał, później gaśnie.

Moderator: Dziki Mar

MUSASHI1966
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 3 wrz 2018, o 10:24
VIN: WDB2030351F130858
Lokalizacja: Krapkowice

Re: Pali na strzał, później gaśnie.

Post autor: MUSASHI1966 »

I po dłuższym postoju i po krótszym, a elektryk nie powiedział który kabelek tyle tylko wiem że w zbiorniku
W203 M111. 951 2.0 2001r 129km LPG stag4
WDB2030351F130858
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: Pali na strzał, później gaśnie.

Post autor: Meniu »

Na zimno rano też sie to zdarzało?
Marysza
VIP
Posty: 118
Rejestracja: 17 wrz 2016, o 17:46
VIN: WDB2030041F179911

Re: Pali na strzał, później gaśnie.

Post autor: Marysza »

Witam ponownie!

W końcu po wielu bitwach znalazłem winowajce. Okazało się, że na commonrailu jest czujnik/zawór ciśnienia paliwa o numerach A 611 078 01 49.
Na szczęście ten czujnik ze starego silnika był sprawny. Po podmianie auto pali na dotyk, nie wiem jeszcze jak z dymieniem dopiero jutro rano będę mógł sprawdzić. W każdym razie jutro dam znać co z tym dymieniem.

Może komuś się przyda ta informacja. Pozdrawiam.

No i tak. Dymi po nocy troszkę mniej niż dymił, no ale jednak.
Doszło coś innego, falowanie zaraz po starcie. Jak dodam gazu automatycznie się uspokaja. Załączam filmik, tam wszystko słychać i widać.
Mam się tego obawiać czy to raczej normalne przy niesprawnych świecach żarowych?
Jak widać na filmiku temperatura dodatnia +4 stopnie.

https://www.youtube.com/watch?v=gS533pa ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”