Problem z zasilaniem zegarów W203

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
roque
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2019, o 23:48
VIN: WDB2037451A353389

Problem z zasilaniem zegarów W203

Post autor: roque »

Witam

Jestem nowy i mam problem z moim MB, którego kupiłem rok temu.

Mercedes-Benz C200 KOMPRESSOR W203 z 2002 roku.

VIN: WDB2037451A353389

Nie zawsze działają mi zegary, nie ma zasilania na zegarach choć silnik chodzi i da się jechać.

Przekręcam klucz na zapłon i po chwili na spokojnie, gdy wszystkie lampki świecą zapalam auto i teraz loteria. Raz prąd na zegarach jest, raz nie ma.
Gdy spróbuje szybko zapalić silnik jednym ruchem przekręcenia przed "lampkami zegarów" to nigdy nie zapale.

Razem z niedziałającymi zegarami (obrotomierz prędkości i obrotów silnika są nieruchome) nie działają np: kierunkowskazy, klimatyzacja, radio i jeszcze kilka innych rzeczy.

Gdy to nie działa to wystarczy, że zgaszę silnik i zapalę kolejny razy i wszystko będzie działać. Czasem dopiero zaskoczy za 2 lub 3 razem.

Dodam, że bezpieczniki sprawdzałem w kilku miejscach i tam wszystko jest ok.
Na ekranie widzę błąd: Visit Workshop SRS czy coś takiego bez konkretnego błędu.

Nie podpinałem go jeszcze pod komputer u mechanika.

Co mogę sam sprawdzić przed wizytą u mechanika?
Co to może być i czy jestem w stanie sam to naprawić w garażu?

Pozdrawiam serdecznie
BigosWarrior
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 20 mar 2019, o 22:55
VIN: WDB2030451A005998

Re: Problem z zasilaniem zegarów W203

Post autor: BigosWarrior »

Sprawdź rozkładówkę bezpieczników w szoferce - obok włącznika świateł. Jest tam jeden odpowiedzialny za zasilanie zegarów i coś jeszcze. Mi pomogło samo przeczyszczenie nożem :haha:
roque
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2019, o 23:48
VIN: WDB2037451A353389

Re: Problem z zasilaniem zegarów W203

Post autor: roque »

Odpisuje dla innych odwiedzających.

Wyczyściłem bezpieczniki w kabinie oraz pod maska na wszelki wypadek. Były osmolone, stare... Pomogło. Już ten problem nie występuje.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”