To zależy... Ale jeżeli jest jakiś warsztat który zrobi to na tyle profi żeby samochód trzymał swoje parametry to dlaczego nie ?Artur_art pisze:A to dlaczego NIE?tribal pisze:Jeżeli zamierzasz jeździć tym autem to nie regeneruj
Ponadto uważam że turbiny za 2000zł to raczej nie kupi ale moge się mylić
Wyciek spod dekla pompy wysokiego ciśnienia 270 CDI
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: 5 sty 2008, o 12:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- VIP
- Posty: 26
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 09:33
- VIN:
- Lokalizacja: Augustów
Telefon do gościa od turbin i nie tylko sprowadza nie regeneruje 669 51 76 75 na przyszłość może się przyda. Doświadczenie mówi mi że trafienie na źle regenerowana turbinę jest dużo większe niż trafienie dobrej. Dlatego jeśli użytkownik zamierza pojeździć tym autem to nie warto oszczędzać tych kilkuset zł. No chyba odeszliśmy trochę od tematu.
W203 sedan 270 CDI 2003r.
- new_rejs
- VIP
- Posty: 61
- Rejestracja: 1 sty 2008, o 15:31
- VIN: WDB2032201F787812
- Lokalizacja: Warszawa
Witam!
Mam problem z opisywaną w tym temacie pompą.
Krótko mówiąc – cieknie i zapowietrza przewód paliwowy.
Moja prośba o pomoc – kto sprawdzony w Warszawie skutecznie to naprawia?
Kto z Was to już przerabiał?
Czy zapowietrzający się przewód paliwowy powoduje spadek mocy silnika?
Czy przy takiej usterce można autem energicznie przyśpieszać, czy lepiej delikatnie operować pedałem gazu?
Mam problem z opisywaną w tym temacie pompą.
Krótko mówiąc – cieknie i zapowietrza przewód paliwowy.
Moja prośba o pomoc – kto sprawdzony w Warszawie skutecznie to naprawia?
Kto z Was to już przerabiał?
Czy zapowietrzający się przewód paliwowy powoduje spadek mocy silnika?
Czy przy takiej usterce można autem energicznie przyśpieszać, czy lepiej delikatnie operować pedałem gazu?
W203 C320CDI automat 7G, 2006r., kombi, VIN WDB2032201F787812
W203 C220CDI automat, 2001r., kombi (ex)
W203 C220CDI automat, 2001r., kombi (ex)
-
- VIP
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 sty 2008, o 13:32
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa