Tak. Jeżdżę wyłącznie na S. Raz włączyłem C , ale denerwuje mnie ten tryb i może tego nie było. Nie wiem do końca bo był mróz. No przełączyłem zaraz na S. Dziś rano spróbuje ,a po robocie zrobię adaptację. Zobaczymy.
No i tak. Na C nic nie ślizga. Czyli zawór 1-2. Ma ktoś pod ręką gdzie on siedzi w płycie?
Adaptacji nie robiłem po póki co to jest bez sensu.
722.6 Próba ostatecznego znalezienia przyczyny poszarpywania na niskich biegach
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 113
- Rejestracja: 5 gru 2021, o 23:46
- VIN: WDB2112161A508504
- Lokalizacja: Toruń
Re: 722.6 Próba ostatecznego znalezienia przyczyny poszarpywania na niskich biegach
W115 240D 1974r. MANUAL KOŚĆ SŁONIOWA Był
W124 200CE 1995r. COUPE AUTOMAT SPORTLINE WDB1240401C246711 Był
W211 2.7 CDI 2004r. AUTOMAT AVANTGARDE WDB2112161A508504 Jest
W124 200CE 1995r. COUPE AUTOMAT SPORTLINE WDB1240401C246711 Był
W211 2.7 CDI 2004r. AUTOMAT AVANTGARDE WDB2112161A508504 Jest
- ICEManXHD
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 22:28
- VIN: WDB2030061A512634
- Lokalizacja: Brzostek
Re: 722.6 Próba ostatecznego znalezienia przyczyny poszarpywania na niskich biegach
Cześć. Mam pytanie. Gdy jadę na 5 biegu i w okolicach 1500 obr/min czasami coś zawibruje i w tym czasie wskaźnik obrotów lekko spada. Dzieje się tak tylko na 5 biegu, przy stałej prędkości obroty lekko falują. Czy te wibracje mogą być spowodowane przez zawór lock up czy sprzęgło? Na pozostałych biegach wszystko jest ok, jedynie na 5 biegu. Skrzynia pracuje dobrze, nie ma szarpnięć przy zmianie biegów. Jest to Mercedes W203 OM611 143KM 2003, skrzynia 722.699.
Dodam jeszcze, gdy stoję na wzniesieniu to samochód nie zjeżdża do tyłu, na lekkim wzniesieniu jedzie sam bez gazu także chyba sprzęgło będzie ok, nie wiem. Proszę o odpowiedź.
Dodam jeszcze, gdy stoję na wzniesieniu to samochód nie zjeżdża do tyłu, na lekkim wzniesieniu jedzie sam bez gazu także chyba sprzęgło będzie ok, nie wiem. Proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2024, o 09:45 przez ICEManXHD, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W203 C220 CDI 143 KM Automat 2003 rok WDB2030061A512634
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3377
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: 722.6 Próba ostatecznego znalezienia przyczyny poszarpywania na niskich biegach
Lock Up albo płyta sterująca (czujniki prędkości), podepnij SD i popatrz co skrzynia wywali.
- ICEManXHD
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 22:28
- VIN: WDB2030061A512634
- Lokalizacja: Brzostek
Re: 722.6 Próba ostatecznego znalezienia przyczyny poszarpywania na niskich biegach
Nie ma żadnego błędu nigdzie, nic nie pokazuje.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2024, o 17:41 przez ICEManXHD, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W203 C220 CDI 143 KM Automat 2003 rok WDB2030061A512634
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3377
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: 722.6 Próba ostatecznego znalezienia przyczyny poszarpywania na niskich biegach
Pozostaje jeździć dalej i obserwować. Możesz jeszcze dla pewności wykluczyć konwerter wykonując stall-test - procedura ryzykowna ale dająca dużą pewność czy problem jest w skrzyni czy w konwerterze.
- ICEManXHD
- Użytkownik
- Posty: 94
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 22:28
- VIN: WDB2030061A512634
- Lokalizacja: Brzostek
Re: 722.6 Próba ostatecznego znalezienia przyczyny poszarpywania na niskich biegach
Tego nie będę robił, chyba wymienię w ciemno zawór lock up bo ruszany nie był a podobno te nowe są poprawione.
EDIT:
Czym można wyczyścić zawory od zmiany biegów żeby ich nie uszkodzić? Jakim środkiem?
EDIT:
Czym można wyczyścić zawory od zmiany biegów żeby ich nie uszkodzić? Jakim środkiem?
Mercedes W203 C220 CDI 143 KM Automat 2003 rok WDB2030061A512634