CIEKNIE TYLKO SKĄD?

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

kSmuk pisze:Byc moze paliwo Ci ucieka
ON nie zostawia takich śladów jak te przedstawione na filmie
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
wredny
VIP
Posty: 363
Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: podlasie

Post autor: wredny »

kSmuk pisze: Przy braku oleju w ukladzie wspomagania zapalic sie powinno (LENKUNGSÖL - Werkstatt aufsuchen)
Nie neguje, ale nie potwierdzam. Może to zależy od modelu, ale w przed liftowym 220cdi nic nie sygnalizuje poziomu czy niskiego ciśnienia w tym obwodzie.
Oczywiście pisze o wspomaganiu układu kierowniczego :)
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Sygnalizuje, bo jak pierdyknęła nam chłodnica od płynu od wspomagania, to po pewnym czasie (jak wygoniło już całą masę płynu), to łaskawie pokazało, że coś jest nie tak. Tak czy siak, pompę słychać, chrobocze! Wyraźnie słychać, że coś jest nie tak, a nasila się to przy każdym ruchu kierownicą.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
wredny
VIP
Posty: 363
Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: podlasie

Post autor: wredny »

V126 pisze:Sygnalizuje, bo jak pierdyknęła nam chłodnica od płynu od wspomagania, to po pewnym czasie (jak wygoniło już całą masę płynu), to łaskawie pokazało, że coś jest nie tak. Tak czy siak, pompę słychać, chrobocze! Wyraźnie słychać, że coś jest nie tak, a nasila się to przy każdym ruchu kierownicą.
A to ciesze się, widać nie cały płyn mi uciekł.
To tak jak wspominałem poczułbyś i usłyszał ten wyciek.
Wciąż zostają wg. mnie 2 możliwości czyli ASB i kondensat zanieczyszczony tym co się zbierze na osłonach.
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Zacznijmy od tego ze jakby wylal sie olej ze skrzyni, to skrzynia by nie dzialala (sterowana jest ona przeciez olejem), wiec auto by nie jechalo.

Moim zdaniem to jednak woda skondensowana.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
marcinisko
Użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 19:57
VIN:
Lokalizacja: chrzanow

Post autor: marcinisko »

Skrzynia to to nie jest. Te plamy są za czarne. Więc jedynym sensownym rozwiązaniem jest olej silnikowy, lub napęd ON. Takie moje zdanie.

[ Dodano: 2010-10-15, 14:46 ]
A żeby zobaczy dokladnie czy silnik suchy to zdejmij oslony górne. Sprawdz przy turbo i po prawej stronie pod obudową filtra powietrza.
C200 CDI 2148cm 85 KW
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Jest jeszcze taka mozliwosc ze komus kiedys wylal sie olej na dolne oslony silnika. Olej splyna, ale resztki zostaly i teraz nalalo sie przez noc wody skondensowanej (bo jest zimno) na oslone, olej sie wymieszal z woda i to co splynelo na ziemie to poprostu te resztki wymieszane z woda.

[ Dodano: 2010-10-15, 17:51 ]
Sciagnij oslone silnika, sprawdzisz poziom oleju we wspomaganiu i zobaczysz czy nie ma gdzies wycieku.

[ Dodano: 2010-10-15, 17:51 ]
marcinisko pisze:napęd ON
ON jest koloru ciemnozoltego.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
marosz
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 22:21
VIN:
Lokalizacja: śląsk

Post autor: marosz »

Witam Szanowne Forum :tak:
Przepraszam że tak długo się nie odzywałem choroba mnie dopadła, zapalenie płuc zastrzyki itd.
W czwartek uciekłem z domu i poszedłem do garażu (żonka nie chciała mnie wypuścić ,bo gdzie ty pójdziesz taki chory) :nunu: ale musiałem iść bo nie dawało mi to spokoju. :prosi: Lewar i heja.
Po odkręceniu osłony okazało się że z ASB gdzieś wycieka sobie pomału olej na osłonę i po jakimś czasie wymieszał się z wodą z klimatyzacji i dlatego tyle tego było. Stąd taki efekt jaki widać na trawie. Szczerze mówiąc myślałem że to będzie gorzej wyglądało. Jutro jadę do mechanika to się okaże co go boli.
Jestem już po wizycie w warsztacie.
Pan fachowiec zawołał mnie do kanału i pokazał mi przyczynę wycieku. Do ASB wchodzi
kostka elektryczna na której znajdują się dwa oringi, któryś z nich przepuszczał. Ale to jest szczegół bo najlepsze to jest to że PAN który sprzedawał mi te auto widział ten wyciek,ale co tam. :dokuczacz: Postanowił że nie ma sensu tego robić i wpadł na pomysł że od czego jest SYLIKON .Polak potrafi. :terefere: Fachowiec kazał mi iść na zakupy ( przy warsztacie ma zaraz sklep z częściami ), powiedział cytuje
kupcie tak: korek elektronika , olej ,uszczelka ,filtr. Jak powiedział tak zrobiłem.
Cała operacja trwała jakieś 60min. Koszt operacji 350 zł.
Dziękuje wszystkim za pomoc i chęci. :bravo:
POZDRAWIAM. :ok: :oczko:
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

No to już teraz kumam. Na ten przeciek była akcja serwisowa. Obowiązkowo sprawdź teraz poziom oleju w ASB!
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Jaki kupiłeś olej do asb? to bardzo ważne! Trzeba zalać takim samym jak był w skrzyni - najlepiej parametry oleju wyciągnąć z aso po nr vin. Jeśli zalałeś co popadnie to może to być początek problemów.
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
wredny
VIP
Posty: 363
Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: podlasie

Post autor: wredny »

To jednak miałem rację :) A tak swoją drogą, to powinieneś obciążyć tymi kosztami sprzedawcę. Wiedząc o usterce opchnął Ci wadliwy towar.
Pozdrawiam
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Skrzynia biegów i sprzęgło”