ON nie zostawia takich śladów jak te przedstawione na filmiekSmuk pisze:Byc moze paliwo Ci ucieka
CIEKNIE TYLKO SKĄD?
Moderator: Dziki Mar
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Nie neguje, ale nie potwierdzam. Może to zależy od modelu, ale w przed liftowym 220cdi nic nie sygnalizuje poziomu czy niskiego ciśnienia w tym obwodzie.kSmuk pisze: Przy braku oleju w ukladzie wspomagania zapalic sie powinno (LENKUNGSÖL - Werkstatt aufsuchen)
Oczywiście pisze o wspomaganiu układu kierowniczego
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Sygnalizuje, bo jak pierdyknęła nam chłodnica od płynu od wspomagania, to po pewnym czasie (jak wygoniło już całą masę płynu), to łaskawie pokazało, że coś jest nie tak. Tak czy siak, pompę słychać, chrobocze! Wyraźnie słychać, że coś jest nie tak, a nasila się to przy każdym ruchu kierownicą.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
A to ciesze się, widać nie cały płyn mi uciekł.V126 pisze:Sygnalizuje, bo jak pierdyknęła nam chłodnica od płynu od wspomagania, to po pewnym czasie (jak wygoniło już całą masę płynu), to łaskawie pokazało, że coś jest nie tak. Tak czy siak, pompę słychać, chrobocze! Wyraźnie słychać, że coś jest nie tak, a nasila się to przy każdym ruchu kierownicą.
To tak jak wspominałem poczułbyś i usłyszał ten wyciek.
Wciąż zostają wg. mnie 2 możliwości czyli ASB i kondensat zanieczyszczony tym co się zbierze na osłonach.
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 19:57
- VIN:
- Lokalizacja: chrzanow
Skrzynia to to nie jest. Te plamy są za czarne. Więc jedynym sensownym rozwiązaniem jest olej silnikowy, lub napęd ON. Takie moje zdanie.
[ Dodano: 2010-10-15, 14:46 ]
A żeby zobaczy dokladnie czy silnik suchy to zdejmij oslony górne. Sprawdz przy turbo i po prawej stronie pod obudową filtra powietrza.
[ Dodano: 2010-10-15, 14:46 ]
A żeby zobaczy dokladnie czy silnik suchy to zdejmij oslony górne. Sprawdz przy turbo i po prawej stronie pod obudową filtra powietrza.
C200 CDI 2148cm 85 KW
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Jest jeszcze taka mozliwosc ze komus kiedys wylal sie olej na dolne oslony silnika. Olej splyna, ale resztki zostaly i teraz nalalo sie przez noc wody skondensowanej (bo jest zimno) na oslone, olej sie wymieszal z woda i to co splynelo na ziemie to poprostu te resztki wymieszane z woda.
[ Dodano: 2010-10-15, 17:51 ]
Sciagnij oslone silnika, sprawdzisz poziom oleju we wspomaganiu i zobaczysz czy nie ma gdzies wycieku.
[ Dodano: 2010-10-15, 17:51 ]
[ Dodano: 2010-10-15, 17:51 ]
Sciagnij oslone silnika, sprawdzisz poziom oleju we wspomaganiu i zobaczysz czy nie ma gdzies wycieku.
[ Dodano: 2010-10-15, 17:51 ]
ON jest koloru ciemnozoltego.marcinisko pisze:napęd ON
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
- marosz
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 22:21
- VIN:
- Lokalizacja: śląsk
Witam Szanowne Forum
Przepraszam że tak długo się nie odzywałem choroba mnie dopadła, zapalenie płuc zastrzyki itd.
W czwartek uciekłem z domu i poszedłem do garażu (żonka nie chciała mnie wypuścić ,bo gdzie ty pójdziesz taki chory) ale musiałem iść bo nie dawało mi to spokoju. Lewar i heja.
Po odkręceniu osłony okazało się że z ASB gdzieś wycieka sobie pomału olej na osłonę i po jakimś czasie wymieszał się z wodą z klimatyzacji i dlatego tyle tego było. Stąd taki efekt jaki widać na trawie. Szczerze mówiąc myślałem że to będzie gorzej wyglądało. Jutro jadę do mechanika to się okaże co go boli.
Jestem już po wizycie w warsztacie.
Pan fachowiec zawołał mnie do kanału i pokazał mi przyczynę wycieku. Do ASB wchodzi
kostka elektryczna na której znajdują się dwa oringi, któryś z nich przepuszczał. Ale to jest szczegół bo najlepsze to jest to że PAN który sprzedawał mi te auto widział ten wyciek,ale co tam. Postanowił że nie ma sensu tego robić i wpadł na pomysł że od czego jest SYLIKON .Polak potrafi. Fachowiec kazał mi iść na zakupy ( przy warsztacie ma zaraz sklep z częściami ), powiedział cytuje
kupcie tak: korek elektronika , olej ,uszczelka ,filtr. Jak powiedział tak zrobiłem.
Cała operacja trwała jakieś 60min. Koszt operacji 350 zł.
Dziękuje wszystkim za pomoc i chęci.
POZDRAWIAM.
Przepraszam że tak długo się nie odzywałem choroba mnie dopadła, zapalenie płuc zastrzyki itd.
W czwartek uciekłem z domu i poszedłem do garażu (żonka nie chciała mnie wypuścić ,bo gdzie ty pójdziesz taki chory) ale musiałem iść bo nie dawało mi to spokoju. Lewar i heja.
Po odkręceniu osłony okazało się że z ASB gdzieś wycieka sobie pomału olej na osłonę i po jakimś czasie wymieszał się z wodą z klimatyzacji i dlatego tyle tego było. Stąd taki efekt jaki widać na trawie. Szczerze mówiąc myślałem że to będzie gorzej wyglądało. Jutro jadę do mechanika to się okaże co go boli.
Jestem już po wizycie w warsztacie.
Pan fachowiec zawołał mnie do kanału i pokazał mi przyczynę wycieku. Do ASB wchodzi
kostka elektryczna na której znajdują się dwa oringi, któryś z nich przepuszczał. Ale to jest szczegół bo najlepsze to jest to że PAN który sprzedawał mi te auto widział ten wyciek,ale co tam. Postanowił że nie ma sensu tego robić i wpadł na pomysł że od czego jest SYLIKON .Polak potrafi. Fachowiec kazał mi iść na zakupy ( przy warsztacie ma zaraz sklep z częściami ), powiedział cytuje
kupcie tak: korek elektronika , olej ,uszczelka ,filtr. Jak powiedział tak zrobiłem.
Cała operacja trwała jakieś 60min. Koszt operacji 350 zł.
Dziękuje wszystkim za pomoc i chęci.
POZDRAWIAM.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
To jednak miałem rację A tak swoją drogą, to powinieneś obciążyć tymi kosztami sprzedawcę. Wiedząc o usterce opchnął Ci wadliwy towar.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]