coolant check level
Moderator: Dziki Mar
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 110
- Rejestracja: 20 kwie 2010, o 23:42
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
aha no tak nie załapałem dzięki.
Czy ktoś może miał do czynienia z chłodnicą od tego allegrowicza znalazłem bardzo tanio nową, gwarancja 24 m-ce?
http://allegro.pl/nowa-chlodnica-merced ... 58035.html
Czy ktoś może miał do czynienia z chłodnicą od tego allegrowicza znalazłem bardzo tanio nową, gwarancja 24 m-ce?
http://allegro.pl/nowa-chlodnica-merced ... 58035.html
C200 kompressor M111
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Matko, naprawa ASB może kosztować kilka tysi, a ty chcesz jakąś syfiastą chłodnicę pchać? toż to od niej wszystko się zaczyna. Tylko czasami używki nie kup!!!!chodzyn84 pisze:aha no tak nie załapałem dzięki.
Czy ktoś może miał do czynienia z chłodnicą od tego allegrowicza znalazłem bardzo tanio nową, gwarancja 24 m-ce?
http://allegro.pl/nowa-chlodnica-merced ... 58035.html
Posłuchaj tych, co już ASB naprawiali:
1. Zrób test glikolowy - sprawdzenie zawartości glikolu w oleju ASB. W aso to robią, inni mądrzejsi mechanicy też, np ten
2. Skrzynia nie szarpie? Nie ma uślizgów? Jeżeli tak, to nie jest już fajnie. Jeżeli chodzi idealnie, to być może wcale nie poszedł do niej glikol. Taki ubytek płynu chłodniczego by ją już zabił. U mnie do ASB poszło tak mało, że na zbiorniku wyrównawczym nie zauważyłem żadnego ubytku.
3. Chłodnicę kup markową. Ja we Focie za Hellę (Hella i behr to teraz jedna firma) dałem troszkę ponad 400 zł.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2010, o 22:03 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 1 raz.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- VIP
- Posty: 110
- Rejestracja: 20 kwie 2010, o 23:42
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
zrugałeś mnie konkretnie ok zrozumiałem oczywiście wiem że używka nie wchodzi w grę. 4 dni temu kupiłem bańke 4l i już nie ma a w zbiorniczku prawie pusto ale do warsztatu mam blisko to starczy.
Ten warsztat już nie istnieje tam, ale chłopaka od elektryki polecam każdemu bo jednak ma łeb do tego a byłem już u nie jednego "magika" w w-wie ze swoim problemem i tylko on sobie poradził.
zerknąłem sobie w tabelke i zobaczyłem że pierwsza dolewka była 3 tyś km temu zaraz po wymianie kompresora. przy wymianie wiadomo coś wyleciało bo trzeba było odpiąć rure w której był płyn ale po tym zaczęły się problemy, może źle została założona, no i dziś ten kompresor był trochę mokry.
Samochód był mocno rozgrzany po przegazowaniu i nic nie ciekło czy podczas szybkiej jazdy jest większe ciśnienie mimo takiej samej temperatury bo zauważyłem że wtedy ubywa choć mogę się mylić?
Ten warsztat już nie istnieje tam, ale chłopaka od elektryki polecam każdemu bo jednak ma łeb do tego a byłem już u nie jednego "magika" w w-wie ze swoim problemem i tylko on sobie poradził.
zerknąłem sobie w tabelke i zobaczyłem że pierwsza dolewka była 3 tyś km temu zaraz po wymianie kompresora. przy wymianie wiadomo coś wyleciało bo trzeba było odpiąć rure w której był płyn ale po tym zaczęły się problemy, może źle została założona, no i dziś ten kompresor był trochę mokry.
Samochód był mocno rozgrzany po przegazowaniu i nic nie ciekło czy podczas szybkiej jazdy jest większe ciśnienie mimo takiej samej temperatury bo zauważyłem że wtedy ubywa choć mogę się mylić?
Ostatnio zmieniony 20 gru 2010, o 22:47 przez chodzyn84, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 kompressor M111
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- VIP
- Posty: 110
- Rejestracja: 20 kwie 2010, o 23:42
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 11:49
- VIN:
- Lokalizacja: Siedlce
Witam,
Proszę potwierdzić, czy właściwy poziom płynu chłodniczego w ziorniczku wyrównawczym powinien być na wysokości górnej krawądzi białej przegródki, którą widać po odkręceniu korka.
Wyczytałem taką informację na jakiejś anglojęzycznej stronie.
Teraz widzę, że zbiornik jest napełniony do połowy przeźroczystej części patrząc z zewnątrz.
Dzięki za info!
Proszę potwierdzić, czy właściwy poziom płynu chłodniczego w ziorniczku wyrównawczym powinien być na wysokości górnej krawądzi białej przegródki, którą widać po odkręceniu korka.
Wyczytałem taką informację na jakiejś anglojęzycznej stronie.
Teraz widzę, że zbiornik jest napełniony do połowy przeźroczystej części patrząc z zewnątrz.
Dzięki za info!
220 CDI Elegance
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 11:49
- VIN:
- Lokalizacja: Siedlce
Dzięki za info! A tak przy okazji, kupiłem orlenowski petrygo, bo w tym momencie w zbiorniku mam niebieski płyn, więc powinien być odpowiedni tak?pleban pisze:Powinien być około 1 cm poniżej czarnej kopuły zbiornika. Ja miałem tak jak u ciebie i przy temperaturze -12 stopni gdy płyn zmniejszył swą objętość wyskoczył mi komunikat o niskim poziomie płynu. Dolałem do wysokości opisanej wyżej i jest ok.
220 CDI Elegance
-
- VIP
- Posty: 23
- Rejestracja: 9 kwie 2008, o 23:19
- VIN:
- Lokalizacja: Brzesko
Witam was koledzy podłącze się do tego całego tematu miałem takie same problemy o których tu wspominacie tzn dotyczące zbyt małej ilości płynu chłodniczego .. itd. czasem pojawiał się komunika dot. zbyt małej ilości płynu do spryskiwaczy szyb. I tak. nie wiedząc co jest kupiłem nowy czujnik mierzący ilość płynu chłodniczego ,,, założyłem i jak się okazało komunikat nie znikł.;/ pomyślałem lipa strasz kurde.. ale po przeczytaniu postu. dolałem płynu do spryskiwaczy i wszystko się naprawiło..
pisze o tym bo kurde mi wogóle prawie nie pojawiał komunikat o małej ilości płynu do spryskiwaczy a tylko pojawiał sie o płynie chłodniczym a jednak problem dotyczył tego pierwszego masakra dobrze ze już wszystko jest ok. pozdrawiam
pisze o tym bo kurde mi wogóle prawie nie pojawiał komunikat o małej ilości płynu do spryskiwaczy a tylko pojawiał sie o płynie chłodniczym a jednak problem dotyczył tego pierwszego masakra dobrze ze już wszystko jest ok. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, o 17:15 przez rafal-plj, łącznie zmieniany 1 raz.
w203 kompresor 2001r... obecnie W203 sport coupe 2.3 amg
-
- VIP
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 kwie 2010, o 19:53
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 mar 2011, o 22:25
- VIN:
- Lokalizacja: Irlandia
no mi też dzisiaj taki komunikat wywaliło - samochód odebrałem w piątek - jest plama pod samochodem - dolałem płynu. Mam nadzieję, że to jakiś przewód tylko jest poluzowany a nie chlodnica czy głowica... dam znać jak będzie sprawdzone.
Sprawdzone... uff tylko jedna spinka była luźna i stąd ten wyciek :-)
Sprawdzone... uff tylko jedna spinka była luźna i stąd ten wyciek :-)
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, o 20:43 przez nicram, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 CDI220 '02 143KM, Sedan, Elegance, Automat & Skóra
-
- VIP
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 mar 2014, o 12:10
- VIN:
- Lokalizacja: wielkopolska
U mnie obydwa komunikaty są od jakiegoś czasu lecz postanowiłem to zdiagnozować. Płynu nie ubywa ani grama, sprawdziłem czujnik spryskiwacza zwierając obwód. Nic się nie zmieniło. Mam problem ze zlokalizowaniem czujnika płynu chłodzącego. Identyczna wtyczka jak do czujnika spryskiwaczy jest niepodpięta pod spodem zbiorniczka wyrównawczego lecz nie ma w co ją wpiąć ?.
Rouse yourself greenwitch
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- VIP
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 mar 2014, o 12:10
- VIN:
- Lokalizacja: wielkopolska
Dwa pytanka co do tematu:
1. Czy jest jeszcze dodatkowy wkręcany czujnik w chłodnicy który może mieć wpływ na wyświetlane komunikaty?.
2. Czy mogę zewrzeć obwód aby go zamknąć na obydwu wtyczkach jednocześnie?, czyli od spryskiwacza oraz poziomu płynu chłodzącego który jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym?.
1. Czy jest jeszcze dodatkowy wkręcany czujnik w chłodnicy który może mieć wpływ na wyświetlane komunikaty?.
2. Czy mogę zewrzeć obwód aby go zamknąć na obydwu wtyczkach jednocześnie?, czyli od spryskiwacza oraz poziomu płynu chłodzącego który jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym?.
Rouse yourself greenwitch
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012