BAS--->czy to jest komunikat o....???
Moderator: Dziki Mar
- tomek k
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 sty 2013, o 19:25
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Moja Naprawiona . U mnie też wyświetlał się BAS i ESP (ABS działał normalnie) po podłączeniu pod SD był błąd C1502. Do wymiany był zawór podciśnienia w serwie wspomagania hamulca. Niestety zawór nie występuje sam tylko z całym serwem. Po wymianie serwa żaden błąd już się nie pojawia. Może komuś się przyda ta informacja.
MB S203 C180 M111 '02
WDB2032351F238082
WDB2032351F238082
- trufel
- Użytkownik
- Posty: 53
- Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
- VIN:
- Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań
Witam, mam to samo.
Świeci się BAS i nie działa tempomat, nie da się usunąć tego błędu, wniosek, uszkodzenie trwałe.
Czytam sobie i czytam i wychodzi na to, że ma uszkodzony czujnik nad pedałem hamulca.
według numeru części która została podana wcześniej
A 001 545 38 09
wygląda on tak
I według opisu jaki podał kolega jjanicki, w wersji silnikowej 004, 006, 016, 035, 045, 061, 064, 065 (druga trójka w VINie) to u mnie są inne liczby - 245 , czyli owy czujnik nie będzie pasować ?
w DUDA CARS w Poznaniu czujnik ten 96 zł.
[ Dodano: 2015-11-10, 13:37 ]
U mnie ten czujnik jest tutaj
Świeci się BAS i nie działa tempomat, nie da się usunąć tego błędu, wniosek, uszkodzenie trwałe.
Czytam sobie i czytam i wychodzi na to, że ma uszkodzony czujnik nad pedałem hamulca.
według numeru części która została podana wcześniej
A 001 545 38 09
wygląda on tak
jjanicki pisze:W wersjach silnikowych: 004, 006, 016, 035, 045, 061, 064, 065 (druga trójka cyfr w VINie) przychodzi włącznik świateł stop o numerze: A 001 545 38 09.
I według opisu jaki podał kolega jjanicki, w wersji silnikowej 004, 006, 016, 035, 045, 061, 064, 065 (druga trójka w VINie) to u mnie są inne liczby - 245 , czyli owy czujnik nie będzie pasować ?
w DUDA CARS w Poznaniu czujnik ten 96 zł.
[ Dodano: 2015-11-10, 13:37 ]
U mnie ten czujnik jest tutaj
Motockl jest bogiem, a wiara w boga nałogiem MT01
Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
Mercedes C200 Kompressor rok 2001 kombi ( T203)
WDB2032451F118449
Mercedes W203 220CDI rok 2001 sprzedane
WDB2030061A142104
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- trufel
- Użytkownik
- Posty: 53
- Rejestracja: 14 lip 2011, o 09:58
- VIN:
- Lokalizacja: Ostrzeszow-Poznań
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 lis 2015, o 19:20
- VIN:
- Lokalizacja: Poznan
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 lis 2015, o 19:20
- VIN:
- Lokalizacja: Poznan
Nie ,ale po podlaczeniu pod kompa nie ma zadnej reakcji na ruchy kierownica,kompletnie zero sygnalu,co prawda nie bylo to robione w servisie MB ale cos chyba powinno pokazac.Dodam ze esp przestalo dzialac po wymianie czujnika abs,przedtem byl tylko komunikat zeby sprawdzic ale wszystko dzialalo
lp1922 CL203 WDB2037452A289573
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
No to zrób .. jak jest opisane na forum. Na jakim interfejsie było to robione ?
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 lis 2015, o 19:20
- VIN:
- Lokalizacja: Poznan
Szczerze mowiac nie wiem ale napewno nie na sd,Tyle ze te wszystkie bledy palily sie przed wymiana czujnika w kierownicy(steering angel sensor) komp. jedyne pokazal to ze nie ma pomiaru predkosci z obu tylnych kol i ze czujniki abs nie dzialaja,a sa nowe.Wiec juz kompletnie wiem w czym problem.Ps dzieki za kazda odpowiedz ktora moze cos pomoc
lp1922 CL203 WDB2037452A289573
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Hmm ... jeśli wymieniłeś u siebie czujnik kąta skrętu o numerze A2034600149 (tak zrozumiałem z treści), bo taki jest prawidłowy do Twojego auta to musisz podjechać na SD celem usunięcia błędów itd. inaczej będzie jak jest chyba, że wsadzili Ci jakiś o innym numerze wtedy lipa. Jak podpinasz się pod system diagnostyczny nawet marki KopiącWoponęStachuWróży zawsze spisuj kody błędów jakie wyświetla, bo wtedy jest łatwiej odczynić egzorcyzmy.
Ps. Jeśli natomiast nie wymieniłeś czujnika stop o numerze A 004542114 to uczyń to czym prędzej i też jedź na SD jeśli błędy nie zgasną.
Ps. Jeśli natomiast nie wymieniłeś czujnika stop o numerze A 004542114 to uczyń to czym prędzej i też jedź na SD jeśli błędy nie zgasną.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2015, o 23:16 przez Smart, łącznie zmieniany 5 razy.
CL203 WDB2037461A802397
-
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Wrocław
larsson, konieczna jest kalibracja czujnika kąta skrętu ! Operacja nie jest ani trudna ani czasochłonna ale wymaga dobrego diagnoskopu i chyba nie korzystałem do tej pory z niczego poza SD, żeby wykonać ją prawidłowo.
Co do odczytu z tylnych czujników, to pierwsze pytanie (wydaje się głupie, ale to najczęstsza przyczyna) Czy są zamontowane prawidłowo ? Czy nie maja delikatnych luzów ? Czy "czytniki" na piastach są całe ? Czy wiązka sterownik - czujnik nie jest przerwana ? (najczęściej "kruszą" się piny we wtyczce w miejscu połączenia czujnik - wiązka [takie dwa bolce])
[ Dodano: 2015-11-15, 09:22 ]
Teraz mnie jeszcze naszło czy czujnik kąta skrętu który wywalało Ci jako błędy w systemie to na pewno ten z kierownicy ? Być może ten wadliwy czujnik to ten w maglownicy ? Coś mi się wydaje że bez mądrej głowy z odpowiednim sprzętem będzie ciężko...
Co do odczytu z tylnych czujników, to pierwsze pytanie (wydaje się głupie, ale to najczęstsza przyczyna) Czy są zamontowane prawidłowo ? Czy nie maja delikatnych luzów ? Czy "czytniki" na piastach są całe ? Czy wiązka sterownik - czujnik nie jest przerwana ? (najczęściej "kruszą" się piny we wtyczce w miejscu połączenia czujnik - wiązka [takie dwa bolce])
[ Dodano: 2015-11-15, 09:22 ]
Teraz mnie jeszcze naszło czy czujnik kąta skrętu który wywalało Ci jako błędy w systemie to na pewno ten z kierownicy ? Być może ten wadliwy czujnik to ten w maglownicy ? Coś mi się wydaje że bez mądrej głowy z odpowiednim sprzętem będzie ciężko...
Ostatnio zmieniony 15 lis 2015, o 09:19 przez edelos997, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
A nie wystarczy (chyba ze trzy razy ) skręcić maksymalnie w lewo i w prawo ? Tak tylko pytam ...edelos997 pisze:larsson, konieczna jest kalibracja czujnika kąta skrętu ! Operacja nie jest ani trudna ani czasochłonna ale wymaga dobrego diagnoskopu i chyba nie korzystałem do tej pory z niczego poza SD, żeby wykonać ją prawidłowo.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Do samej kalibracji czujnika tak ale nie wyczyścisz w ten sposób błędów zaszytych w zapamiętanych ... a tutaj w tym temacie według mnie to jest klucz. Takie moje doświadczenie. Nawet do ustawienia geometrii w naszych MB zaleca się podpięcie kompa, "ustawienie" czy sprawdzenie ustawienia wartości czujnika na "0" i wyczyszczeni ewentualnych błędów.
CL203 WDB2037461A802397
-
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Wrocław
Ogólnie ja takie kalibracje przeprowadzam podczas ustawiania geometrii, bo to gwarantuje precyzyjne ustawienie, pomimo tego że producent przewiduje do 2" błędu, dlatego to bardzo trafna uwaga.Smart pisze:Do samej kalibracji czujnika tak ale nie wyczyścisz w ten sposób błędów zaszytych w zapamiętanych ... a tutaj w tym temacie według mnie to jest klucz. Takie moje doświadczenie. Nawet do ustawienia geometrii w naszych MB zaleca się podpięcie kompa, "ustawienie" czy sprawdzenie ustawienia wartości czujnika na "0" i wyczyszczeni ewentualnych błędów.
Jeśli jest zapisany błąd w sterowniku (tego nie wiemy) to taka kalibracja nie przejdziejarod32 pisze:
A nie wystarczy (chyba ze trzy razy ) skręcić maksymalnie w lewo i w prawo ? Tak tylko pytam ...
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.