Blad ESP
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- VIP
- Posty: 218
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 21:04
- VIN:
- Lokalizacja: Słupsk
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 69
- Rejestracja: 24 paź 2008, o 23:22
- VIN:
- Lokalizacja: Germany
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Witam, mój sam. to mb C200 komp. 1,8 - 163km. Wtyczki które poprawiał, to te co są pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego, jedna z przodu pompy hamulcowej , druga z tyłu za pompą, z tego co widzę to ta druga chyba wchodzi do serwa / bardzo zły dostęp /, aby je zobaczyć trzeba świecić lampą, a do tej przy serwie to nawet nie mam jak ręki włożyc. Pozdrawiam.
-
- Użytkownik
- Posty: 69
- Rejestracja: 24 paź 2008, o 23:22
- VIN:
- Lokalizacja: Germany
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Tego nie wiem. opisałem tylko to co mechanik robił. Uważam, że ta pierwsza wtyczka jest od czujnika pompy hamulcowej a druga wtyczka od serwa, jakie zadanie mają te czujniki tego nie wiem. Mechanik przeczytał na kompie wszystkie błędy ESP, wysłuchał moich uwag i następnie tylko poprawił te dwie wtyczki z uwagą, że jak nie pomoże to trzeba będzie ją wymienić ale którą to już nie powiedział. Zobacz u siebie czy masz jakiś czujnik przy pompie hamulcowej, ją na pewno masz jak również serwo. U mnie pompa hamulcowa jest po lewej stronie sam. ,pod osłoną plastykowa, która osłania między innymi puszkę z bezpiecznikami pod maską.