Brake lining wear?? O co chodzi?

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Wesoł pisze:Sporo. Komunikat pokazuję się przy ok 1/4 klocka. Na ile ci to starczy sam wylicz.
Byłbym ostrożny z tym sporo...Po stronie z czujnikiem zapaliła się kontrolna, ale po stronie bez czujnika na drugim kole może już nie być klocka...A spóźnienie z wymianą klocków może oznaczać też i wymianę tarcz... :yyy:
xymiz pisze:A tak z ciekawosci jaka grubosc maja nowe klocki i tarcze oraz jaka jest minimalna grubosc tarczy?
Co do klocków nie spotkałem grubszych niż 2 cm w osobowym czy terenowym aucie.
Co do tarcz nie wiem jak jest w mb ale prawdopodobnie w jednym miejscu na krawędzi tarczy jest miejsce zeszlifowane na płasko załóżmy 4mm od zewnętrznej krawędzi i jeżeli próg tarczy ma już taką głębokość że pokrywa się ze szlifem to tarcze do śmieci.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
xymiz
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: xymiz »

Czesc!

A ma ktos konkretne informacje odnosnie grubosci tarcz i klockow?

Pozdrawiam
C 200 Kompressor A.D. 2002 ASB

album_personal.php?user_id=116
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Ja kiedys wklejalem takie dane, teraz nie chce mi sie szukac :P
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

mercfan pisze:Byłbym ostrożny z tym sporo...Po stronie z czujnikiem zapaliła się kontrolna, ale po stronie bez czujnika na drugim kole może już nie być klocka...A spóźnienie z wymianą klocków może oznaczać też i wymianę tarcz... :yyy:
Nie wiem jak u Ciebie mercfan, ale u mnie czujniki są po obu stronach(lewej i prawej) Nie ma ich z tyłu, ale zgodnie z prawami fizyki klocki z przodu zużywają się szybciej, dlatego to w nich są czujniki!
Co do wymiany to jak już klocków będzie nie wiele podczas hamowania będzie słychać szuranie :haha: wtedy na pewno trzeba je wymienić.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

A nawet nie przyglądałem się szczerze mówiąc czy mam dwa czy jeden...
Wesoł pisze:będzie słychać szuranie
Dodatkowo rudy pył na feldze, a nie czarny jak to zwykle bywało.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”